Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00352034/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parkingu przy siedzibie Nadleśnictwa Oborniki - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE. LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO OBORNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Leśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 2971302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f29bba24-1835-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa parkingu przy siedzibie Nadleśnictwa Oborniki - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29bba24-1835-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004062/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa parkingu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Oborniki - etap 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy siedzibie Nadleśnictwa Oborniki, ul. Gajowa 1, 64-600 Dąbrówka Leśna, nr działki ewidencyjnej 10819/2, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający uzyskał dla przedmiotowej Inwestycji zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zamiaru wykonania zgłoszonych robót budowlanych nr AB.6743.553.2023 z dnia 29.11.2023 r. Przebudowa polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót budowlanych:
1. usunięciu i utylizacji starej nawierzchni betonowej oraz gruntowej, obrzeży, demontażu istniejących latarni, usunięcie przeszkadzających elementów (żywopłot, pniak);
2. przygotowaniu podłoża pod ułożenie kostki brukowej (korytowanie, ułożenie podbudowy i warstwy zasypki cementowo-piaskowej;
3. ułożeniu kostki brukowej i obrzeży betonowych;
4. montażu 4 latarni wraz z podłączeniem do sieci;
5. montażu hydrantu zgodnie z warunkami technicznymi wykonania przyłącza wodociągowego nr 192/2023 z dnia 07.09.2023 r.
6. wykonaniu robót porządkowych.
Szczegółowy wykaz i opis robót budowlanych koniecznych do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy został ujęty w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9 do SWZ).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto:
a) prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy,
b) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) – w razie konieczności;
c) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
d) badanie wydajności i jakości wody hydrantu,
e) przygotowanie rozliczenia,
f) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: projekt architektoniczny, instalacyjny, sanitarny, STWiOR, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, przedmiar robót.
UWAGA! Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty występujące w przedmiarze, projekcie wykonawczym Etapu I (załącznik nr 9B do SWZ), oraz niniejszej SWZ.
Zakres Etapu I, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowi załącznik nr 9B do SWZ (projekt wykonawczy)!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427183,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478209,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427183,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Anmak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639719848
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 23/9
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427183,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĄBRÓWKA LEŚNA
więcej: przetargi DĄBRÓWKA LEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.