Ogłoszenie z dnia 2022-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00313987/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup projektora kinowego DCI laserowego wraz z wyposażeniem dodatkowym do Małej Sali Kinowej".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 032 67 22882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup projektora kinowego DCI laserowego wraz z wyposażeniem dodatkowym do Małej Sali Kinowej".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f999d8b3-21e5-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041129/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup projektora kinowego DCI laserowego wraz z wyposażeniem dodatkowym do Małej Sali Kinowej .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262366,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup. dostawa, montaż i uruchomienie projektora kinowego DCI laserowego wraz z wyposażeniem dodatkowym do Małej Sali Kinowej o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Kinowy projektor cyfrowy - 1 szt.,
• Standard DCI
• Laserowe źródło światła
• Rozdzielczość 2K
2) Serwer kina cyfrowego - 1 szt.,
• Standard DCI
• Współpracujący z dostarczanym projektorem kinowym
• Min. 1,8 TB pamięci wewnętrznej
3) Obiektyw projekcyjny - 1 szt.,
• Kompatybilny z dostarczanym projektorem kinowym
• Umożliwiający uzyskanie formatów kinowych w standardzie DCI
4) Panel sterujący - 1 szt.,
• Panel sterujący (komputer) do obsługi projektora
5) Platforma (stolik pod zestaw cyfrowy) 1 szt.,
• Dedykowana platforma (np. stolik) montażowa
• Kompatybilna z dostarczanym projektorem kinowym
6) Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów - 1 kpl. Zakup ww. wyposażenia kina obejmuje ponadto:
• dostawę,
• montaż,
• uruchomienie, kalibrację i strojenie,
• szkolenie kinooperatorów
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. zawierający wszystkie elementy niezbędne do niezakłóconego korzystania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), nieuszkodzony, sprawny technicznie, spełniający wszelkie parametry techniczne, użytkowe określone przez Zamawiającego, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku (Zamawiający nie dopuszcza, aby proponowany w ofercie sprzęt był wycofany z produkcji), o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed jego dostawą do Zamawiającego. Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski,
2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim,
3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SWZ,
4) Urządzenia muszą być dostosowane do wymiarów, warunków
i wyposażenia sali kinowej, o parametrach:
• liczba miejsc: 65
• ekran – PVC, powierzchnia biała, gain = 1.0
• szerokość ekranu: 3,95 m
• wysokość ekranu: 2,26 m
• odległość projekcyjna: ok. 6 m
Przed złożeniem oferty, ze względu na umiejscowienie projektora oraz jego montaż (niskie pomieszczenie), Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną Sali kinowej. Każdy z wykonawców zainteresowany dokonaniem oględzin winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej na jeden dzień przed terminem wizji.
2. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt
o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
3. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
4. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
5. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
6. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego:
1) Dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenia, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające);
2) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt
i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowy transport do siedziby Zamawiającego wszystkich urządzeń i pozostałego wyposażenia koniecznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń Wykonawcy. Wykonywanie prac nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie;
3) Miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, Małej sala kinowa;
4) Wykonawca przeszkoli 6 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu;
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
cd. w sekcji - IX – POZOSTAŁE INFORMACJE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315618,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315618,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315618,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJECT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-29-99- 790
7.3.3) Ulica: ul. Olesińska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315618 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji rewitalizacji przyrodniczej zbiorników wodnych wraz z zagospodarowaniem dla celów rekreacyjnych przyległych terenów parku "Stawy holenderskie" (...) w ramach zadania pn (...)
- Dostawa, instalacja i wdrożenie dwóch urządzeń typu UTM zwanego "Systemami" wraz z zapewnieniem gwarancji dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
- Dostawa prawa do licencji upoważniającej użytkowanie oprogramowania do planowania przedoperacyjnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie"
- Szkolenie - doskonalenie techniki jazdy samochodem osobowym.
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 2 w Myszkowie w ramach Projektu, pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
więcej: Projektory filmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.