Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00334072/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Gołębiewku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Gołębiewku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001127346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołębiewek Nowy 54
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 253-40-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-golebiewek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgolebiewek.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c2eabb9-3034-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Gołębiewku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c2eabb9-3034-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00333866/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Gołębiewku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP G-k 17/08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna
z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta
w Gołębiewku, 99-300 Kutno, Gołębiewek Nowy 54, w szacunkowej ilości łącznie 100 ton
w sukcesywnych dostawach wg. zużycia po wcześniejszym zamówieniu dyrektora szkoły w okresie trwania umowy, tj. od 01 września 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku (jednorazowe tankowanie peletu około 9-10ton).
Z tytułu niezrealizowania w całości dostaw Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu
2. Pelet drzewny musi spełniać wymagania norm PN-EN ISO 17225-2: 2021-10 musi spełniać kategorię A1 bądź A2.
3. Pelet drzewny należy dostarczać na koszt Wykonawcy do zbiornika kotłowni szkoły zgodnie z adresem w pkt 1 lit a
4. Dostawy peletu będą polegać na sukcesywnych dostawach opału (uzależnionych
od potrzeb Zamawiającego).
5. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych oraz z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i na które Zmawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.
6. Termin sukcesywnych dostaw od 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLTOM Stanisław Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291510275
7.3.3) Ulica: Kolonia A 6a
7.3.4) Miejscowość: Tarnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 98-240
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW TOMASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z KUTNA
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zakup i dostawa opału od 16.12. 2024r. do 31.12.2024r. na potrzeby Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
- Dostawy brykietu trocinowego
- Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.