Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330451/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00344022/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adriana.wiaderek@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9049481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f70c0b-1682-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 zakup 3 zestawów składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych, wzmacniacza wraz z montażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.16.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 419123,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37360,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza, w ramach Dofinansowania Pracowni Dydaktycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego wskazany jest w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne).
3. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia określony w Załączniku nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i dołączenia do oferty Załącznika nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), oraz do jednoznacznego wskazania oferowanych urządzeń charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) nazwy, producenta, modelu, typu lub ewentualne innych cech koniecznych do jego jednoznacznego zidentyfikowania, spełniających wymagania Zamawiającego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane urządzenia, a także do wypełnienia kalkulacji cenowej wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy opisanej jako „kalkulacja cenowa sprzętu audiowizualnego”.
5. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, niepowystawowy i wyprodukowany nie później niż w 2023 roku, musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
30195000-2 - Tablice
32342412-3 - Głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26475,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39973,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26475,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "INTER-TAB" Jan Pazdecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680227545
7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26475,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Zakup telebimu mobilnego do organizacji wydarzeń plenerowych w Krasnymstawie
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.