Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345741/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3820900
1.5.8.) Numer faksu: 52 3820919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aaaf9cf-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aaaf9cf-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania należy:
− uzyskać informację od gestorów sieci, że parametry istniejących przyłączy są wystarczające na potrzeby zapotrzebowania na wodę i odprowadzenia ścieków dla projektowanego budynku, jeżeli okażą się niewystarczające to wystąpić o warunki techniczne na przebudowę przyłączy,
− uzyskać informację od gestora sieci, że istniejąca moc jest wystarczająca na potrzeby zapotrzebowania na energię elektryczną dla projektowanego budynku, jeżeli okaże się niewystarczająca to wystąpić o zwiększenie mocy,
− uzyskać mapę do celów projektowych,
− sporządzić projekt budowlany:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno – budowlany,
3) projekt techniczny,
− uzyskać wymagane prawem uzgodnienia, w tym uzgodnienie z WUOZ w Toruniu, Delegatura w Bydgoszczy;
− uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę;
− uzyskać decyzję o prowadzeniu robót na terenie wpisanym do rejestru zabytków; − sporządzić specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
− sporządzić przedmiar robót;
- sporządzić kosztorys ofertowy;
− na podstawie powyższych opracowań wykonać prace budowlane:
1) usunięcie kolizji budynku socjalnego z istniejącym odcinkiem odgałęzienia linii napowietrznej SN „Oczyszczalnia” do stacji transformatorowej „Koronowo Więzienie” zgodnie z warunkami technicznymi likwidacji kolizji z dnia 12.02.2024r.
2) roboty ziemne,
3) zewnętrzna instalacja wodociągowa,
4) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
5) zewnętrzna instalacja c.o.
6) wewnętrzna linia zasilająca,
7) zewnętrzna instalacja teletechniczna,
8) oświetlenie zewnętrzne budynku,
9) fundamenty budynku,
10) dostawa i montaż stalowej konstrukcji nośnej budynku szkieletowego,
11) dostawa i montaż poszycia ścian i dachu z płyt warstwowych
12) zaplecze socjalno – szatniowe,
13) wydzielenie w budynku socjalnym pomieszczenia szatni na minimum 90 stanowisk,
14) zapewnienie kontroli dostępu do budynku oraz pomieszczenia szatni,
15) montaż stolarki okiennej (ponad szafkami pracowniczymi),
16) podłoga na gruncie,
17) instalacje wewnętrzne,
18) instalacja monitoringu wizyjnego,
19) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń higieniczno – sanitarnych,
20) utwardzenie z kostki betonowej,
21) budowa ogrodzenia wewnętrznego w technologii analogicznej jak istniejące ogrodzenia na terenie Zakładu Karnego ze zwojem przestrzennym z drutu ostrzowego o średnicy 70-75cm(wysokość ogrodzenia 3,50m, długość ok. 135m, w tym brama wjazdowa o szerokości minimum 4,50m z zamkiem więziennym – 1szt i furtka z zamkiem więziennym o szerokości minimum 1,10m – 1 szt),
22) roboty wykończeniowe,
23) remont istniejącego muru wraz z naprawą spękań, uzupełnieniem tynku i malowaniem oraz naprawą obróbek blacharskich,
24) inne niezbędne roboty budowlane, konieczne do uzyskania celu jakim jest usunięcie istniejących kolizji infrastruktury podziemnej, uporządkowanie terenu, w tym uzupełnienie zniszczonej w trakcie robót budowlanych nawierzchni biologicznie czynnej,
25) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane). Wykonawca ma obowiązek zastosować się do przepisów prawa i norm obowiązujących w Polsce, również tych, które nie zostały wymienione w programie funkcjonalno – użytkowym, a są niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wewnętrznych regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Karnego w Koronowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1930000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1930000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Remontowa "PROEL" Grażyna Kaczmarek- Żurańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741140436
7.3.3) Ulica: Chabrowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Mańkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-REMONTOWA "PROEL" - GRAŻYNA KACZMAREK-ŻURAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-REMONTOWA "PROEL" - GRAŻYNA KACZMAREK-ŻURAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1930000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-27 do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.