Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00480256/01 - Wynik z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a
1.4.2.) Miejscowość: Gawłuszowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-307
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 77 44 282
1.4.8.) Numer faksu: 17 77 44 282
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405332
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00398595/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1297 z późn. zm.),
2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),
3) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) będzie dysponował na czas realizacji zadania następującym sprzętem:
a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z pojemników,
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zebranych selektywnie w workach,
c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,
d) co najmniej jednym samochodem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w kontenerach KP,
2) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Gawłuszowice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Gawłuszowice, do którego posiada tytuł prawny – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
3) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 500 Mg; oraz załączy dowody, że usługa została lub jest wykonywana należycie.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1297 z późn. zm.),
2) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) będzie dysponował na czas realizacji zadania następującym sprzętem:
a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z pojemników,
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zebranych selektywnie w workach,
c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,
d) co najmniej jednym samochodem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w kontenerach KP,
2) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Gawłuszowice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Gawłuszowice, do którego posiada tytuł prawny – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
3) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 500 Mg; oraz załączy dowody, że usługa została lub jest wykonywana należycie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gawłuszowice zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1297 z późn. zm.);
2) aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),
3) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),
4) opłaconą polisę (wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł,
5) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca
6) opis bazy magazynowo – transportowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
7) wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, masy odebranych odpadów komunalnych i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gawłuszowice zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1297 z późn. zm.);
2) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),
3) opłaconą polisę (wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł,
4) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca
5) opis bazy magazynowo – transportowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
6) wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, masy odebranych odpadów komunalnych i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.