eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wi±tkiModernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki



Og³oszenie z dnia 2024-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WI¡TKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 87

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wi±tki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiatki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6400d4d1-385b-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00405385

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055462/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6400d4d1-385b-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4.Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-6400d4d1-385b-11ef-880f-0e435a8a43bc
5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie

e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin
6.Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10.W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty2, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1)w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2)jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci, „Formularza do komunikacji”).
12.Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022 r. poz. 1333) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
13.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym4, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i
jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
14.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Rozdz.VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦wi±tki – S³awomir Kowalczyk;
2.inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wi±tki jest Pan Tomasz Trzcia³kowski, Tel. 511793443, Email: kontakt@idpo.pl, Zespó³ abi.olsztyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki”
Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6400d4d1-385b-11ef-880f-0e435a8a43bc Nr referencyjny: ROS.271.7.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7.Posiada Pani/Pan:
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8.Nie przys³uguje Pani/Panu:
1)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki” wspó³finansowany z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Zamówienie sk³ada siê z 4 etapów i w szczególno¶ci polegaæ bêdzie na:
Etap 1 – polegaj±cy na remoncie drogi gminnej zgodnie ze za¶wiadczeniem znak: BI-II.6743.16.2.2023.AS8 z dnia 23.01.2023 r oraz projektem zagospodarowania terenu.
Przedmiotem niemniejszego zamierzenia jest remont drogi zlokalizowanej na dz. nr 269 w miejscowo¶ci ¦wi±tki. Ca³kowita d³ugo¶æ remontowanej drogi L=88,0 m. Zaprojektowano szeroko¶æ drogi 4,70 m. Projekt obejmuje utwardzenie poboczy kruszywem ³amanym nie zwi±zanym o frakcji 0-31,5 mm. Po rozbiórce istniej±cej nawierzchni wyrównanie podbudowy kruszywem zwi±zanym cementem o Rw>5 MPa warstw± 10-15 cm. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej „8” na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubo¶ci 4 cm. Utwardzenie poboczy kruszywem nie zwi±zanym. Teren nale¿y uporz±dkowaæ z wyrównaniem humusem. Nale¿y zabezpieczyæ istniej±c± infrastrukturê.
Etap 2 polegaj±cy na zaprojektowaniu i wybudowaniu zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym inwestycji polegaj±cej na „Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci ¦wi±tki na dz. nr 261, 30/21 obrêb ¦wi±tki”
Zakres inwestycji obejmuje budowê drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 261, 30/21 obrêb ¦wi±tki o d³ugo¶ci 185,00 m oraz szeroko¶ci od 5,00 do 6,00 m wykonana nawierzchni z warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC16 i ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC11. W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ dokumentacjê zgodnie z zakresem ujêtym w PFU, uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnieñ, w tym decyzji o pozwoleniu na budowê, jak równie¿ z³o¿enie zawiadomienia o zakoñczeniu robót budowlanych lub wniosku o wydanie decyzji na u¿ytkowanie do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do u¿ytkowania lub ostatecznej decyzji o u¿ytkowaniu wybudowanej infrastruktury.
Etap 3 polegaj±cy na zaprojektowaniu i wybudowaniu zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym inwestycji polegaj±cej na „Przebudowa dróg gminnych w miejscowo¶ci ¦wi±tki w gminie ¦wi±tki”:
a) przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 268 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki, d³ugo¶æ drogi 160 m, szeroko¶æ 5,0 m, kategoria ruchu KR3 wykonana z kostki brukowej betonowej.
b) przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 255/1, 256/1 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi 278 m, szeroko¶æ 5,0 m, kategoria ruchu KR3 wykonana z betonu asfaltowego warstwa ¶cieralna AC 11S, warstwa wi±¿±ca AC 16W.
c) przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 272, 270/2 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi 95 m, szeroko¶æ 4,0-5,0 m, kategoria ruchu KR2 wykonana z kostki brukowej betonowej
W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ dokumentacjê zgodnie z zakresem ujêtym w PFU, uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnieñ, w tym decyzji o pozwoleniu na budowê, jak równie¿ z³o¿enie zawiadomienia o zakoñczeniu robót budowlanych lub wniosku o wydanie decyzji na u¿ytkowanie do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do u¿ytkowania lub ostatecznej decyzji o u¿ytkowaniu wybudowanej infrastruktury.
Etap 4 polegaj±cy na zaprojektowaniu i wybudowaniu zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym inwestycji polegaj±cej na „Przebudowie dróg gminnych w msc. ¦wi±tki”
a) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 255/1 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi ok 346 m, szeroko¶æ 4,0-4,5 m, kategoria ruchu KR1 wykonana z betonu asfaltowego;
b) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 260, 261, 30/27, 30/16, 29/4 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi ok 166 m, szeroko¶æ 3,0-3,5 m, kategoria ruchu KR1 wykonana z kostki betonowej;
c) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 21/6 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi ok 166 m, szeroko¶æ 3,5 m, kategoria ruchu KR1 wykonana z kostki betonowej;
d) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 286, 250 obrêb ¦wi±tki, gmina ¦wi±tki d³ugo¶æ drogi ok 347 m, szeroko¶æ 4,0-5,0 m, kategoria ruchu KR1 wykonana z kostki betonowej.
W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ dokumentacjê zgodnie z zakresem ujêtym w PFU, uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnieñ, w tym decyzji o pozwoleniu na budowê, jak równie¿ z³o¿enie zawiadomienia o zakoñczeniu robót budowlanych lub wniosku o wydanie decyzji na u¿ytkowanie do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do u¿ytkowania lub ostatecznej decyzji o u¿ytkowaniu wybudowanej infrastruktury.
Koszty opracowañ projektowych, pozyskania map do celów projektowych, uzgodnieñ, zgód, pozwoleñ, decyzji, aktualnych wypisów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wypisów z ewidencji gruntów itp. oraz opracowania wszelkich innych dokumentów wymaganych do prawid³owego zrealizowania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ dodatkowych kosztów z tytu³u uzyskania ww. uzgodnieñ, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych, niezbêdnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlano-monta¿owych wchodz±cych w zakres prac, jak i kosztów robót dodatkowych wynikaj±cych z tych uzgodnieñ.
Wszystkie podane parametry w PFU w tym zakres robót, nale¿y traktowaæ jako ilo¶ci i wielko¶ci przewidywane i orientacyjne oraz szacunkowe, ustalone na podstawie dostêpnych na etapie opracowania PFU materia³ów, wstêpnych pomiarów i wizji lokalnej. Docelowe i ostateczne ilo¶ci, wielko¶ci i warto¶ci bêd± wynikaæ z opracowanej dokumentacji projektowej. Podane w niniejszym programie funkcjonalno-u¿ytkowym informacje stanowi± obraz przedsiêwziêcia i nie zwalniaj± oferentów z przeprowadzenia wizji lokalnej na przedmiotowym terenie, lecz wizja lokalna nie jest wymagana.
Zamawiaj±cy wymaga, aby rozwi±zania zastosowane podczas projektowania inwestycji, jak i jej realizacji by³y optymalne z punktu widzenia potrzeb u¿ytkowania, zarówno pod wzglêdem jako¶ci u¿ytkowania, trwa³o¶ci, jak i kosztów wykonania i eksploatacji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz programy funkcjonalno-u¿ytkowe stanowi±ce za³±czniki do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich robót i obiektów wynikaj±cych z wy¿ej wymienionej dokumentacji objêtych graficznym zakresem zamówienia. Przedmiary robót za³±czone do SIWZ s³u¿± tylko jako pomoc w okre¶leniu kwoty rycza³towej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilo¶ci podane w tym opracowaniu s± orientacyjne i pomocnicze.
W ramach zamówienia Wykonawca przed³o¿y komplet dokumentacji powykonawczej umo¿liwiaj±cej Zamawiaj±cemu z³o¿enie wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie lub z³o¿enie do w³a¶ciwego terytorialnie Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakoñczeniu budowy.
Nie dopuszcza siê sk³adanie ofert czê¶ciowych – jeden wykonawca na ca³± inwestycjê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79421200-3 - Us³ugi projektowe inne ni¿ w zakresie robót budowlanych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

71541000-2 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233292-2 - Instalowanie urz±dzeñ ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane (Gr)

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 5 000 000,00 z³
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e:
a)
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 szt. drogê w technologii asfaltowej lub z kostki brukowej o d³ugo¶ci 800 m w tym 1 w formacie zaprojektuj i wybuduj; b) do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.), oraz przepisami Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub zgodnie z wcze¶niej obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi uznawania kwalifikacji, w specjalno¶ci:
- w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w posiadanej specjalno¶ci i w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty projektowe i budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b), wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Jonkowie oddz. w ¦wi±tkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu: „Modernizacja dróg w miejscowo¶ci ¦wi±tki”
5.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7.Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
8.Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1)nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2)okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3)kwotê gwarancji/porêczenia,
4)zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.
Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1)
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2)
wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem siedziby,
3)
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Szczegó³y w rozdz.XII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do
umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy
Zmiany umowy okre¶lone zosta³y w paragrafie 16 umowy -za³±cznik nr 6
Projektowane postanowienia umowy dotycz±ce przedmiotu niniejszego zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 6 do SWZ stanowi±cego projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma ezamówienia identyfikator postêpowania ocds-148610-6400d4d1-385b-11ef-880f-0e435a8a43bc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.