Og³oszenie z dnia 2024-07-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00458042/01 - Wynik z dnia 2024-08-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Przebudowa dróg na terenie gminy D±browa Bia³ostocka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA D¡BROWA BIA£OSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Solidarno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D±browa Bia³ostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857121100
1.5.8.) Numer faksu: 857121017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy D±browa Bia³ostocka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3eccb0db-6b67-4127-9712-e6d74a66b42a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00405414
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020547/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Przebudowa dróg na terenie gminy D±browa Bia³ostocka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial (w zak³adce dedykowanej postêpowaniu).Link do postêpowania dostêpny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz na Profilu Nabywcy Zamawiaj±cego.
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl.
Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty - do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze internetowe i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz u¿ytkownika . W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach.txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp).
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ wymogi ,,Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 r.,
W przypadku wykorzystania podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informujê ¿e:
a. administratorem danych osobowych jest Gmina D±browa Bia³ostocka, ul. Solidarno¶ci 1, 16 – 200 D±browa Bia³ostocka, tel. 85 7121 100, www.dabrowa-bial.pl, e-mail: dabrowab@beep.pl
b. inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego jest Pawe³ Niesterowicz, kontakt: pisemny za po¶rednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Solidarno¶ci 1, 16 – 200 D±browa Bia³ostocka, poczt± elektroniczn± na adres email: iod_um_dabrowa_bialostocka@podlaskie.pl, tel. 85 7121 100;
c. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
e. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a jednocze¶nie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) po up³ywie pe³nych dwóch lat kalendarzowych, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, dla którego powsta³ zbiór przesy³ek w sk³adzie, dane osobowe bêd± przekazane do archiwum zak³adowego
w trybie i na warunkach okre¶lonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.
f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BRG.271.75.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 6849593,48 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 650406,50 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie czê¶ci VI zamówienia, tj. zadania pn. „Dostawa ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych na potrzeby Gminy D±browa Bia³ostocka”.
2) Zakres wykonania zamówienia obejmuje dostawê:
• ci±gnika rolniczego,
• p³ugu do od¶nie¿ania,
• przyczepy burtowej tandem,
• zamiatarki ci±gnionej,
• pi³y do ciêcia ga³êzi,
• wysiêgnika wielofunkcyjnego,
• g³owicy kosz±cej,
• g³owicy frezuj±cej.
Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la projekt umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 4.1 do SWZ oraz Za³±cznik nr 1.3 do SWZ.
3) Przedmioty dostawy musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Przedmioty dostawy maj± byæ nieu¿ywane oraz kompletne pod wzglêdem technicznym. Zaoferowane przedmiot zamówienia musz± byæ skompletowane i gotowe do u¿ycia bez konieczno¶ci dodatkowych zakupów.
4) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych na adres Urzêdu Miejskiego w D±browie Bia³ostockiej, ul. Solidarno¶ci 1, 16 – 200 D±browa Bia³ostocka.
5) Zamawiaj±cy wymaga dostawy ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych wraz z pe³n± dokumentacj± techniczno –ruchow± oraz z katalogiem czê¶ci zamiennych w jêzyku polskim.
6) Zamawiaj±cy wymaga przeszkolenia pracownika Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi dostarczonego ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych.
7) Zamawiaj±cy wymaga aby serwis gwarancyjny i przegl±dy w okresie gwarancji by³y wykonywane w miejscu postoju ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych nieodp³atnie (w tym dojazd serwisu) z wyj±tkiem materia³ów eksploatacyjnych podlegaj±cych okresowej wymianie.
8) Podstawowe wymagania stawiane ci±gnikowi oraz maszynom i sprzêtom komunalnym stanowi±cym przedmiot zamówienia, opisane zosta³y w Formularzu specyfikacji technicznej ci±gnika oraz maszyn i sprzêtów komunalnych, stanowi±cym Za³±cznik nr 1.3 do SWZ.
9) Asortyment sk³adaj±cy siê na przedmiot zamówienia musi posiadaæ stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczaj±ce do sprzeda¿y i u¿ytkowania na terenie RP.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 623577,24 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ci±gniki
39237000-2 - Urz±dzenia do od¶nie¿ania
34223300-9 - Przyczepy
34921100-0 - Zamiatarki drogowe
43812000-8 - Pi³y
42417210-7 - Podno¶niki lub przeno¶niki ci±g³e, koszowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. udzielenia w trybie „zamówienia z wolnej rêki”, w okresie 18 miesiêcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na dostawie maszyn. Zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku uzyskania ewentualnych oszczêdno¶ci po przeprowadzeniu niniejszego postêpowania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania, którego oferta zostanie uznana z wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji ci±gnika rolniczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VII – Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa ulicy Wiatrakowej w D±browie Bia³ostockiej wraz z towarzysz±c± infrastruktur± w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie czê¶ci VII zamówienia, tj. zadania pn. „Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa ulicy Wiatrakowej w D±browie Bia³ostockiej wraz z towarzysz±c± infrastruktur± w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
2) Zakres wykonania zamówienia obejmuje:
2.1. uzgodnienia z Zamawiaj±cym i Wykonawc± robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego i wykonawczego wielobran¿owego,
2.2. weryfikacja dokumentacji projektowej wielobran¿owej tj. projektów budowlanych, wykonawczych w bran¿ach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej wraz z wydaniem opinii w zakresie zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2.3. weryfikacja kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcê robót budowlanych,
2.4. analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem w³a¶ciwej realizacji pod wzglêdem kolejno¶ci robót, zastosowanych materia³ów i rozwi±zañ technicznych,
2.5. reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji budowy z projektem i zg³oszeniem lub pozwoleniem na realizacjê inwestycji, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2.6. zapoznanie siê z dokumentacj± techniczno-prawn±, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
2.7. organizacja prac zwi±zanych z nadzorem tak, aby z tego tytu³u nie by³o zbêdnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcê,
2.8. sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót,
2.9. prowadzenie systematycznej kontroli zgodno¶ci cech jako¶ciowych elementów robot i materia³ów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badañ tych cech, dostarczonych przez Wykonawcê,
2.10. akceptacja wszystkich materia³ów stosowanych do budowy, pod k±tem ich rodzaju, jako¶ci, cech i ¼róde³ pochodzenia,
2.11. sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udzia³ w obmiarach na gruncie,
2.12. przyjêcie zg³oszenia Wykonawcy o zakoñczeniu robót, powiadomienie Zamawiaj±cego o gotowo¶ci robót do odbioru ostatecznego,
2.13. sprawdzenie czê¶ciowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wyp³aty,
2.14. udzia³ w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usuniêcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiaj±cego,
2.15. obecno¶æ na budowie oraz w siedzibie Zamawiaj±cego wed³ug potrzeb dla prawid³owej realizacji zadania,
2.16. uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwo³ywanych przez Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od potrzeb, nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu przez okres realizacji Inwestycji,
2.17. uzyskiwanie akceptacji Zamawiaj±cego w przypadku odstêpstw od dokumentacji na realizacjê robót,
2.18. rozliczenie Umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
2.19. wyst±pienie o dopuszczenie do u¿ytkowania oraz do odbioru ostatecznego wraz ze sprawdzeniem ich kompletno¶ci,
2.20. nadzorowanie realizacji robót zwi±zanych z usuwaniem wad zaistnia³ych w okresie rêkojmi/gwarancji i po¶wiadczenie ich wykonania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26829,26 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. udzielenia w trybie „zamówienia z wolnej rêki”, w okresie 18 miesiêcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na dostawie maszyn. Zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku uzyskania ewentualnych oszczêdno¶ci po przeprowadzeniu niniejszego postêpowania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania, którego oferta zostanie uznana z wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego bran¿y drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy VI czê¶ci zamówienia):
- posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³. (s³ownie: piêæset tysiêcy, 00/100 z³.).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (dotyczy VII czê¶ci zamówienia):
Dla uznania, ze Wykonawca spe³nia warunek zdolno¶ci zawodowej, o którym mowa w tym punkcie, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
Czê¶æ VII zamówienia - Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa ulicy Wiatrakowej w D±browie Bia³ostockiej wraz z towarzysz±c± infrastruktur± w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
a) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³:
1. osob± uprawnion± do pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadaj±c± do¶wiadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegaj±cego na us³udze w zakresie pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad budow±, przebudow±, odbudow± lub rozbudow± drogi o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 300 mb.
lub
2 zadañ polegaj±cych na us³udze w zakresie pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad budow±, przebudow±, odbudow± lub rozbudow± drogi o ³±cznej d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 300 mb.
2. osob± uprawnion± do pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadaj±c± do¶wiadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegaj±cego na us³udze w zakresie pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad budow±, przebudow±, odbudow± lub rozbudow± kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 300 mb.
lub
2 zadañ polegaj±cych na us³udze w zakresie pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad budow±, przebudow±, odbudow± lub rozbudow± kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 300 mb.
3. osob± uprawnion± do pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przez jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) dzia³aj±c na podstawie § 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
c) dzia³aj±c na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tego podmiotu, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazali w ofercie, i¿ polegaj± na zdolno¶ci lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Za³±cznik nr 3a SWZ,
d) dzia³aj±c na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 2 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Podwykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – dotyczy Wykonawców, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby - Za³±cznik nr 3b SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) informacja z banku lub ze spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej (odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia) potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed jej z³o¿eniem,
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy VI czê¶ci zamówienia)1. Zamawiaj±cy celem potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych przedmiotów z okre¶lonymi wymaganiami, cechami lub kryteriami ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Przedmiotowymi ¶rodkami dowodowymi, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± jest formularz specyfikacji technicznej maszyn i sprzêtów komunalnych (Za³±cznik nr 1.3 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Formularz specyfikacji technicznej maszyn i sprzêtów komunalnych (Za³±cznik nr 1.3 do SWZ)5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Formularz ofertowy, sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Za³±cznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuje zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów – je¿eli dotyczy,
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy,
4) O¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawców, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców),
5) O¶wiadczenia Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postêpowania oraz odpowiednio spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 2a do SWZ – je¿eli dotyczy,
6) O¶wiadczenie Podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 2b do SWZ – je¿eli dotyczy,
7) Pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza siê z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy – je¿eli dotyczy,
8) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza siê z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy – je¿eli dotyczy,
9) Dowód wniesienia wadium – je¿eli dotyczy,
10) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – je¿eli dotyczy,
11) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy (druk stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ).
4. W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postêpowania, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, natomiast w odniesieniu do pozosta³ych o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawcy ci mog± z³o¿yæ jeden wspólny dokument.
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosiæ nale¿y równie¿ do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okoliczno¶ciach o których mowa w art.
117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Za³±czniku nr 4. 1 oraz 4.2 do SWZ – Projekty umów.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia ofert dostêpnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Us³uga kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta I³awa
- Nadzór inwestorski nad realizacj± zadania zwi±zanego z utworzeniem Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w bran¿y hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposa¿enie O¶rodka Rehabilitacji Zwierz±t w Grzêdach Biebrzañskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeñ budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
wiêcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.