Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492931/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 – w latach 2024 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 – w latach 2024 – 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eecd0773-a212-49d9-bd84-1fa035ee243a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044609/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.66 Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia w
dziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/54/2024/WSR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1” – usługa polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia ds. dzikich zwierząt oraz zapewnieniu ośrodka rehabilitacji dla dzikich zwierząt pochodzących z terenu miasta Wrocławia w latach 2024 – 2026.
W zakres Zadania nr 1 wchodzą dzikie zwierzęta zaliczane do gromady ssaki z następujących rodzin i grup:
a) świniowate, jeleniowate, wołowate, psowate, łasicowate, szopowate;
b) pozostałe ssaki łowne wymienione w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych;
c) ssaki gatunków chronionych, wymienione w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt z wyłączeniem nietoperzy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie 2” – usługa polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia ds. dzikich zwierząt oraz zapewnieniu ośrodka rehabilitacji dla dzikich zwierząt pochodzących z terenu miasta Wrocławia w latach 2024 – 2026.
Zadanie obejmuje dzikie zwierzęta gatunków rodzimych i obcych, wchodzące w skład gromad:
a) ssaki (z wyłączeniem: świniowatych, jeleniowatych, wołowatych, psowatych, łasicowatych, szopowatych; pozostałych ssaków łownych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych; ssaków gatunków chronionych, wymienionych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt, z wyjątkiem nietoperzy);
b) ptaki;
c) gady;
d) płazy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1 dla zadania nr 12.1.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z pogotowiem ds. dzikich zwierząt o wartości minimum 100 000,00 zł brutto albo wykonali lub wykonują - w ciągu ostatnich trzech lat usługę związaną z odłowami lub odstrzałami lub podejmowaniem interwencji związanych z dzikimi zwierzętami przez okres minimum 12 miesięcy łącznie.
Zamawiający, ze względu na zastrzeżenie, o którym mowa w dziale IV SWZ wymaga aby Wykonawca posiadał własną zdolność w zakresie tego warunku.
2.1.2 w zakresie potencjału osobowego
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiadające minimalnym warunkom Zamawiającego, tj.:
- co najmniej dwoma osobami, które posiadają od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania polowania, w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 13 października 1995 Prawo łowieckie
- co najmniej jedną osobą która posiada od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych.
2.1.3. w zakresie potencjału technicznego
2.1.3.1 dysponuje lub prowadzi ośrodek rehabilitacji dzikich zwierząt (oddalony maksymalnie do 100 km od m. Wrocławia) w rozumieniu art. 75 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody wyposażonym w ambulatorium weterynaryjne oraz zagrody i woliery umożliwiających leczenie i rehabilitację dzikich zwierząt.
2.1.3.2 - dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
• min. 2 samochody przystosowane do przewozu zwierząt,
• min. 1 klatka do transportu zwierząt z prętów stalowych lub drewnianą, nie powodującą zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary klatki: długość – 1,5 m; szerokość – 0,8 m;
wysokość – 1 m. Klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach.
- sprzęt weterynaryjny:
• min. 1 urządzenie do aplikacji środków usypiających na odległość (broń Palmera)
• min. 1 sztuka przyrządu typu poskrom
- sprzęt łowiecki:
• min. 4 sztuk klatek żywołownych na lisy i kuny,
• min. 2 sztuki broni palnej myśliwskiej,
• min. 1 sztuka sieci do unieruchamiania zwierząt
• min. 1 przenośna klatka żywołowna tzw. przenośna odłownia,
nie powodująca zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary przenośnej klatki żywołownej: długość – 3,0 m, szerokość – 2,0 m, wysokość – 2,0 m. Klatka powinna być składana i przystosowana do przewozu oraz powinna posiadać mechanizm umożliwiający samoczynne lub ręczne zamknięcie odłowni po wejściu zwierząt do środka.
2.2 dla zadania nr 2
2.2.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z pogotowiem ds. dzikich zwierząt o wartości minimum 50 000,00 zł brutto albo wykonali lub wykonują - w ciągu ostatnich trzech lat - usługę związaną z opieką nad dzikimi zwierzętami lub podejmowaniem interwencji związanych z dzikimi zwierzętami przez okres minimum 12 miesięcy łącznie.
Zamawiający, ze względu na zastrzeżenie, o którym mowa w dziale IV SWZ wymaga aby Wykonawca posiadał własną zdolność w zakresie tego warunku.
2.2.2 w zakresie potencjału osobowego
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiadające minimalnym warunkom Zamawiającego, tj.:
- dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych;
- dysponują co najmniej dwiema osobami, które posiadają doświadczenie (minimum 6 miesięcy) w pracy związanej z pomocą dzikim zwierzętom lub rehabilitacją dzikich zwierząt – szczególnie małych ssaków, ptaków, gadów i płazów;
2.2.3. w zakresie potencjału technicznego
2.2.3.1 - dysponuje lub prowadzi ośrodek rehabilitacji dzikich zwierząt (oddalony maksymalnie do 100 km od m. Wrocławia) w rozumieniu art. 75 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody wyposażonym w ambulatorium weterynaryjne oraz zagrody i woliery umożliwiających leczenie i rehabilitację dzikich zwierząt.
2.2.3.2 - dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
• min. 1 samochód przystosowany do przewozu zwierząt,
• min. 1 klatka do transportu zwierząt z prętów stalowych lub drewnianą, nie powodującą zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary klatki: długość – 1,0 m; szerokość – 0,8 m;
wysokość – 1,0 m. Klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w załączniku 2 i 2.1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gosp. łowieckiej i łąkowo-rolnej, utrzymania stada wolnościowego żubrów na terenie Nadleśnictwa Supraśl oraz obsługa zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Uslugi w zakresie gospodarki leśnej w nadleśnictwie Janów Lubelski w 2006 r.
więcej: Usługi myśliwskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.