eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOgraniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia - Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 - w latach 2024 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 – w latach 2024 – 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 – w latach 2024 – 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eecd0773-a212-49d9-bd84-1fa035ee243a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044609/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.66 Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia w
dziale X

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/54/2024/WSR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie nr 1” – usługa polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia ds. dzikich zwierząt oraz zapewnieniu ośrodka rehabilitacji dla dzikich zwierząt pochodzących z terenu miasta Wrocławia w latach 2024 – 2026.
W zakres Zadania nr 1 wchodzą dzikie zwierzęta zaliczane do gromady ssaki z następujących rodzin i grup:
a) świniowate, jeleniowate, wołowate, psowate, łasicowate, szopowate;
b) pozostałe ssaki łowne wymienione w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych;
c) ssaki gatunków chronionych, wymienione w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt z wyłączeniem nietoperzy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Ograniczanie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia – Zadanie 2” – usługa polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia ds. dzikich zwierząt oraz zapewnieniu ośrodka rehabilitacji dla dzikich zwierząt pochodzących z terenu miasta Wrocławia w latach 2024 – 2026.
Zadanie obejmuje dzikie zwierzęta gatunków rodzimych i obcych, wchodzące w skład gromad:
a) ssaki (z wyłączeniem: świniowatych, jeleniowatych, wołowatych, psowatych, łasicowatych, szopowatych; pozostałych ssaków łownych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych; ssaków gatunków chronionych, wymienionych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt, z wyjątkiem nietoperzy);
b) ptaki;
c) gady;
d) płazy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1 dla zadania nr 1
2.1.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z pogotowiem ds. dzikich zwierząt o wartości minimum 100 000,00 zł brutto albo wykonali lub wykonują - w ciągu ostatnich trzech lat usługę związaną z odłowami lub odstrzałami lub podejmowaniem interwencji związanych z dzikimi zwierzętami przez okres minimum 12 miesięcy łącznie.
Zamawiający, ze względu na zastrzeżenie, o którym mowa w dziale IV SWZ wymaga aby Wykonawca posiadał własną zdolność w zakresie tego warunku.
2.1.2 w zakresie potencjału osobowego
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiadające minimalnym warunkom Zamawiającego, tj.:
- co najmniej dwoma osobami, które posiadają od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania polowania, w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 13 października 1995 Prawo łowieckie
- co najmniej jedną osobą która posiada od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych.
2.1.3. w zakresie potencjału technicznego
2.1.3.1 dysponuje lub prowadzi ośrodek rehabilitacji dzikich zwierząt (oddalony maksymalnie do 100 km od m. Wrocławia) w rozumieniu art. 75 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody wyposażonym w ambulatorium weterynaryjne oraz zagrody i woliery umożliwiających leczenie i rehabilitację dzikich zwierząt.
2.1.3.2 - dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
• min. 2 samochody przystosowane do przewozu zwierząt,
• min. 1 klatka do transportu zwierząt z prętów stalowych lub drewnianą, nie powodującą zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary klatki: długość – 1,5 m; szerokość – 0,8 m;
wysokość – 1 m. Klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach.
- sprzęt weterynaryjny:
• min. 1 urządzenie do aplikacji środków usypiających na odległość (broń Palmera)
• min. 1 sztuka przyrządu typu poskrom
- sprzęt łowiecki:
• min. 4 sztuk klatek żywołownych na lisy i kuny,
• min. 2 sztuki broni palnej myśliwskiej,
• min. 1 sztuka sieci do unieruchamiania zwierząt
• min. 1 przenośna klatka żywołowna tzw. przenośna odłownia,
nie powodująca zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary przenośnej klatki żywołownej: długość – 3,0 m, szerokość – 2,0 m, wysokość – 2,0 m. Klatka powinna być składana i przystosowana do przewozu oraz powinna posiadać mechanizm umożliwiający samoczynne lub ręczne zamknięcie odłowni po wejściu zwierząt do środka.
2.2 dla zadania nr 2
2.2.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z pogotowiem ds. dzikich zwierząt o wartości minimum 50 000,00 zł brutto albo wykonali lub wykonują - w ciągu ostatnich trzech lat - usługę związaną z opieką nad dzikimi zwierzętami lub podejmowaniem interwencji związanych z dzikimi zwierzętami przez okres minimum 12 miesięcy łącznie.
Zamawiający, ze względu na zastrzeżenie, o którym mowa w dziale IV SWZ wymaga aby Wykonawca posiadał własną zdolność w zakresie tego warunku.
2.2.2 w zakresie potencjału osobowego
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiadające minimalnym warunkom Zamawiającego, tj.:
- dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada od minimum 10 lat uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych;
- dysponują co najmniej dwiema osobami, które posiadają doświadczenie (minimum 6 miesięcy) w pracy związanej z pomocą dzikim zwierzętom lub rehabilitacją dzikich zwierząt – szczególnie małych ssaków, ptaków, gadów i płazów;
2.2.3. w zakresie potencjału technicznego
2.2.3.1 - dysponuje lub prowadzi ośrodek rehabilitacji dzikich zwierząt (oddalony maksymalnie do 100 km od m. Wrocławia) w rozumieniu art. 75 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody wyposażonym w ambulatorium weterynaryjne oraz zagrody i woliery umożliwiających leczenie i rehabilitację dzikich zwierząt.
2.2.3.2 - dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
• min. 1 samochód przystosowany do przewozu zwierząt,
• min. 1 klatka do transportu zwierząt z prętów stalowych lub drewnianą, nie powodującą zranień u zwierząt.
Minimalne wymiary klatki: długość – 1,0 m; szerokość – 0,8 m;
wysokość – 1,0 m. Klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w załączniku 2 i 2.1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.