Og³oszenie z dnia 2023-09-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00468706/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja o¶wietlenia na terenie gminy D³ugosiod³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D³ugosiod³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D³ugosiod³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.orlowski@dlugosiodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.dlugosiodlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja o¶wietlenia na terenie gminy D³ugosiod³o
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-602e7d05-577a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00405468
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021895/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy D³ugosiod³o
1.1.14 Modernizacja o¶wietlenia wewnêtrznego i zawnêtrznego na terenie gminy D³ugosiod³o
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej
siê pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub poczty elektronicznej
t.orlowski@dlugosiodlo.pl
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres
e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na
Platformie zakupowej. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy
D³ugosiod³o: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „Zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.
5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy D³ugosiod³o tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci pobierania
i wysy³ania danych nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
w³±czona obs³uga JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczaln± wielko¶æ przesy³anych plików do 100 MB.
8) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
10) Osoby upowa¿nione do porozumiewania siê z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym: Andrzej Kuczyñski, tel. 29 64 23 653,
w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Or³owski, tel. 29 64 23 656.
11) Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji zosta³y opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D³ugosiod³o, ul. T. Ko¶ciuszki 2, 07-210 D³ugosiod³o reprezentowana
przez Wójta Gminy D³ugosiod³o;
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail:
gmina@dlugosiodlo.pl b±d¼ poczt± tradycyjn± na adres wskazany powy¿ej;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego – „Modernizacja o¶wietlenia na terenie gminy D³ugosiod³o” prowadzonym w trybie podstawowym bez
negocjacji, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj± umowy;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa
Pzp”, upowa¿nieni pracownicy Urzêdu Gminy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul.
Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla
m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP:
526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina D³ugosiod³o prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, dzia³aj±ca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lono w rozdziale I pkt 14 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ I: Wymiana 60 opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy D³ugosiod³o
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
• wymianê opraw o¶wietlenia zewnêtrznego ma trzpieniu s³upa lub wysiêgniku (demonta¿ istniej±cych opraw sodowych o mocy 70W, 125W na s³upach (¿erdziach) elektroenergetycznych ¿elbetowych oraz monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych) – 60 kpl.,
• wymianê przewodów izolowanych w s³upach o¶wietleniowych, rurach os³onowych, wysiêgnikach – 60 kpl.,
• wymianê zacisków pr±dowych, bezpieczników 6A, gniazd bezpiecznika Bnu – 60 kpl.
Zakres robót zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a wszystkie roboty konieczne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym nale¿y uj±æ wszystkie roboty niezbêdne do zrealizowania zamówienia wynikaj±ce z Przedmiaru robót jak równie¿ w nim nie ujête, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu maksymalnie o 20% ilo¶ci opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie.2. Prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 realizowane bêdzie na nastêpuj±cych zasadach:
a) realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
b) cena jednostkowa wymiany opraw o¶wietlenia ulicznego w ramach prawa opcji bêdzie identyczna jak zamówienia podstawowego,
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem,
d) Zamawiaj±cy mo¿e z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystaæ w ca³o¶ci lub w czê¶ci,
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
f) zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego liczbê opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
g) termin wykonania zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni od dnia przes³ania zawiadomienia do Wykonawcy,
h) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie przewidziana w ramach prawa opcji jest wielko¶ci± maksymaln±, a ilo¶ci te mog± ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy,
i) Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do trzech miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena brutto oferty (C) 60%
2. Okres udzielonej gwarancji (G) 40%
Razem 100%
Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej przez komisjê przetargow±.
CENA
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
Liczba punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji bêdzie przyznawana
w nastêpuj±cy sposób:
1) 3 lata – 0 pkt;
2) 4 lata – 20 pkt;
3) 5 lat – 40 pkt.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez Wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 3 lata. W przypadku kiedy Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym okresu udzielonej gwarancji Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca deklaruje okres 3 lat gwarancji, a w kryterium otrzyma 0 pkt.
Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje okres udzielonej gwarancji.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów (S) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
S= C+G
gdzie:
S – ³±czna ocena punktowa
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena
G – liczba uzyskanych punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ II: Wymiana 100 opraw o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy D³ugosiod³o
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
• wymianê opraw o¶wietlenia zewnêtrznego ma trzpieniu s³upa lub wysiêgniku (demonta¿ istniej±cych opraw sodowych o mocy 70W, 125W na s³upach (¿erdziach) elektroenergetycznych ¿elbetowych oraz monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych) – 100 kpl.,
• wymianê przewodów izolowanych w s³upach o¶wietleniowych, rurach os³onowych, wysiêgnikach – 100 kpl.,
• wymianê zacisków pr±dowych, bezpieczników 6A, gniazd bezpiecznika Bnu – 100 kpl.
Zakres robót zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2) Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a wszystkie roboty konieczne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym nale¿y uj±æ wszystkie roboty niezbêdne do zrealizowania zamówienia wynikaj±ce z Przedmiaru robót jak równie¿ w nim nie ujête, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu maksymalnie o 20% ilo¶ci opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie.2. Prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 realizowane bêdzie na nastêpuj±cych zasadach:
a) realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
b) cena jednostkowa wymiany opraw o¶wietlenia ulicznego w ramach prawa opcji bêdzie identyczna jak zamówienia podstawowego,
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem,
d) Zamawiaj±cy mo¿e z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystaæ w ca³o¶ci lub w czê¶ci,
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
f) zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego liczbê opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
g) termin wykonania zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni od dnia przes³ania zawiadomienia do Wykonawcy,
h) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ opraw o¶wietlenia ulicznego podlegaj±cych wymianie przewidziana w ramach prawa opcji jest wielko¶ci± maksymaln±, a ilo¶ci te mog± ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy,
i) Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do trzech miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena brutto oferty (C) 60%
2. Okres udzielonej gwarancji (G) 40%
Razem 100%
Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej przez komisjê przetargow±.
CENA
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
Liczba punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji bêdzie przyznawana
w nastêpuj±cy sposób:
1) 3 lata – 0 pkt;
2) 4 lata – 20 pkt;
3) 5 lat – 40 pkt.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez Wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 3 lata. W przypadku kiedy Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym okresu udzielonej gwarancji Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca deklaruje okres 3 lat gwarancji, a w kryterium otrzyma 0 pkt.
Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje okres udzielonej gwarancji.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów (S) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
S= C+G
gdzie:
S – ³±czna ocena punktowa
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena
G – liczba uzyskanych punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
a) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osob± posiadaj±c± odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom wa¿ne uprawnienia uzyskane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych).
Uwaga: W/w osoby musz± posiadaæ wa¿ne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg za³. nr 4
do SWZ);
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê w/w dokumentów, lub gdy dokumenty
te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3
ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ,
z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³±cznika nr 9 do SWZ);
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca
wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ
ich z³o¿enia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane razem z ofert±:1.1. formularz ofertowy (wg za³. nr 1 do SWZ),
1.2. o¶wiadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek
wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg
za³±cznika nr 2a do SWZ),
Wykonawca za³±cza do oferty równie¿ (je¿eli dotyczy):
1.3. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania
warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy (wg za³±cznika nr
2b do SWZ),
1.4. samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp,
1.5. pe³nomocnictwo,
1.6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wg za³. nr 6 do SWZ),
1.7. zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,
bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wg za³. nr 5 do SWZ),
1.8. zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa,
1.9. wykaz rozwi±zañ równowa¿nych.
Zakres i forma sk³adania ww. dokumentów zosta³y okre¶lone w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do
podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów,
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia
pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez
Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Wymagania dotycz±ce wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci Umowy w stosunku do oferty wprzypadkach:
1) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany
przepisów prawa,
2) Zmiany w okre¶leniu Stron Umowy, o ile zasadno¶æ tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. po³±czenia,
podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o
ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia,
3) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z Si³y Wy¿szej w rozumieniu § 21 Umowy,
b) w razie zaistnienia szczególnie niekorzystnych i d³ugotrwa³ych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych
wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba że opó¼nienia z tego powodu nie
wyst±pi³yby, gdyby roboty by³y realizowane przez Wykonawcę̂ w terminach okre¶lonych Umową. Wstrzymanie robót z tego
powodu musi byæ zaakceptowane przez Zamawiaj±cego/inspektora nadzoru.
c) potrzeby opó¼nienia rozpoczêcia lub wstrzymania wykonania robót budowlanych z przyczyn niezale¿nych od
Zamawiaj±cego,
d) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów lub urz±dzeñ),
e) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego
stanu prawnego,
f) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zamówienia,
g) w przypadku mo¿liwo¶ci wcze¶niejszego zakoñczenia realizacji robót objêtych Przedmiotem Umowy przez Wykonawcê,
Strony przewiduj± skrócenie terminu realizacji okre¶lonego w § 3 Umowy,
h) w przypadku opó¼nieñ w wydaniu przez w³a¶ciwe organy decyzji, pozwoleñ, zezwoleñ, warunków i innych dokumentów i
o¶wiadczeñ niezbêdnych do prawid³owego wykonania Umowy, powsta³ych na skutek okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie
Wykonawcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadaj±cy
okresowi opó¼nienia,
j) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i
niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
- wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
- konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
k) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego i Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia
robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe
do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie.
4) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia Strony dokonuj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty,
których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
b) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy
wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
5) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej Umowy w zakresie zmiany zakresu robót
wykonywanych przez podwykonawców.
6) Okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 wp³ywaj±cych na nale¿yte i terminowe wykonanie umowy.
2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane we wzorze umowy
stanowi±cym za³. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-04
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brañsku
- "Pod³±czenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szko³y Podstawowej w Stró¿y "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stró¿a Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie us³ug elektrycznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.