Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku nieczynnej szkoły podstawowej w celu utworzenia żłobka w ramach zadania Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu MALUCH+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107
1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38d0203e-d622-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku nieczynnej szkoły podstawowej w celu utworzenia żłobka w ramach zadania Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu MALUCH+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d0203e-d622-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006208/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 edycja 1, w Gminnym Żłobku w Boniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności, Krajowy Plan Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577459,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na dostosowaniu części pomieszczeń, zlokalizowanych na parterze budynku i wyodrębnienie ich jako odrębnej strefy pożarowej ZLII, na potrzeby prowadzenia żłobka dla 15 dzieci.
Zakres zamówienia obejmuje:
− rozbiórkę ścian działowych;
− rozbiórkę istniejących okładzin ceramicznych łazienki;
− rozbiórka i przebicia ścian miejscach projektowanych poszerzeń i otworów drzwiowych;
− zamurowania otworów drzwiowych;
− wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych z wypełnieniem wełną mineralną;
− wykonanie okładzin ceramicznych ścian i posadzek;
− wykonanie wykładziny dywanowej w sali żłobkowej;
− naprawy istniejących tynków po robotach instalacyjnych;
− roboty malarskie;
− montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
− przełożenie istniejących drzwi aluminiowych, zmiana kierunku otwierania, montaż samozamykaczy;
− montaż sufitów podwieszanych kasetonowych;
− wykonanie pilastrów oddzielenia przeciwpożarowego;
− wykonanie pasów oddzielenia pożarowego z wełny mineralnej na granicy stref pożarowych;
− instalacje elektryczne, w tym przeciwpożarowy wyłącznik prądu;
− instalacje sanitarne, w tym instalacja hydrantowa;
− zakup i montaż wyposażenia żłobka;
− wykonanie placu zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278564,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Re-Gips Dominik Lewak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360408386
7.3.3) Ulica: Wschodnia 28/17
7.3.4) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
7.3.5) Kod pocztowy: 22-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Re-Gips Dominik Lewak Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Re-Gips Dominik Lewak Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego Gminy Filipów"
- MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO SZPITALA MIĘDZYRZECKIEGO SP. Z O. O.
- Przebudowa części budynku magazynowo- warsztatowego "J" w celu zmiany przeznaczenia na multimedialną pracownię z możliwością obrazowania procedur chirurgicznych w czasie rzeczywistym.
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r. Etap II
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko-Orlik 2021 w Polanicy-Zdroju
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.