eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TroszynModernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Troszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f22ed4-3f20-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030771/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.07.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Modernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn – etap I obejmuje cztery zadania:
Zadanie 1. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w msc. Sawały”
Zadanie 2. „Wymiana oświetlenia ulicznego w miejscowości Trzaski”
Zadanie 3 „Wymiana oświetlenia ulicznego w miejscowości Zawady”
Zadanie 4. „Wymiana oświetlenia ulicznego w sołectwie Żmijewek”

W ramach części I zamówienia należy wymienić wszystkie oprawy na energooszczędne oprawy LED o mocy 50 W. Ze względu na zły stan techniczny oraz nieprawidłowy kąt nachylenia dla opraw LED należy wymienić także część wysięgników rurowych, na których zamontowane są wymieniane oprawy. Miejsce realizacji zamówienia: Sawały, Trzaski, Zawady, sołectwo Żmijewek ( Żmijewek Mans, Żmijewek Włościański i Żmijewo Zagroby).
Istniejące oświetlenie uliczne zainstalowane jest na istniejących słupach linii elektroenergetycznych napowietrznych, będących własnością PGE Dystrybucja Oddział Warszawa. Obecnie źródłem światła w przedmiotowym oświetleniu ulicznym są w większości oprawy sodowe, rtęciowe oraz sporadycznie ledowe.
Realizacja zadania obejmuje także utylizację zdemontowanego oświetlenia oraz udokumentowania tego odpowiednim dokumentem.
Zdemontowane oświetlenie ledowe Wykonawca przekaże protokołem zdawczo – odbiorczym do Zamawiającego - odwiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Gminy Troszyn (Zakład Obsługi Rolnictwa, ul. Polna 15) . Przekazane materiały muszą zostać posortowane, spakowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę. Materiały te stanowią własność Zamawiającego, natomiast pozostałe materiały nie nadające się do ponownej zabudowy (odpady) stanowią własność Wykonawcy.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr I.7 do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr I.8 do SWZ)
3) Przedmiary robót (Załącznik Nr I.9. do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części I (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 37086,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Modernizacja i wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn – etap I Przedmiotem zamówienia dla części II jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Troszyn obejmująca 3 miejscowości: Budne, Łątczyn i Troszyn.
W ramach części II zamówienia należy wymienić wszystkie oprawy na energooszczędne oprawy LED o mocy 50 W. Ze względu na zły stan techniczny oraz nieprawidłowy kąt nachylenia dla opraw LED należy wymienić także część wysięgników rurowych, na których zamontowane są wymieniane lampy.
Istniejące oświetlenie uliczne w w/w miejscowościach zainstalowane jest na istniejących słupach linii elektroenergetycznych napowietrznych, będących własnością PGE Dystrybucja Oddział Warszawa. Obecnie źródłem światła w przedmiotowym oświetleniu ulicznym są w większości oprawy sodowe, rtęciowe oraz sporadycznie ledowe.
Realizacja zadania obejmuje także utylizację zdemontowanego oświetlenia oraz udokumentowania tego odpowiednim dokumentem.
Zdemontowane oświetlenie ledowe Wykonawca przekaże protokołem zdawczo – odbiorczym do Zamawiającego - odwiezie w miejsce wskazane prze Zamawiającego w granicach administracyjnych Gminy Troszyn ( Zakład Obsługi Rolnictwa ul. Polna 15 ). Przekazane materiały muszą zostać posortowane, spakowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę. Materiały te stanowią własność Zamawiającego, natomiast pozostałe materiały nie nadające się do ponownej zabudowy (odpady) stanowią własność Wykonawcy.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr II.7 do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr II.8. do SWZ)
3) Przedmiary robót (Załącznik Nr II.9 do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części II (Załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 273661,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50799,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50799,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50799,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy "KABLOMEX" Grzegorz Masiukiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580003041

7.3.3) Ulica: Cicha

7.3.4) Miejscowość: Białobrzeg Dalszy

7.3.5) Kod pocztowy: 07-416

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50799,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy "KABLOMEX" Grzegorz Masiukiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580003041

7.3.3) Ulica: Cicha

7.3.4) Miejscowość: Białobrzeg Dalszy

7.3.5) Kod pocztowy: 07-416

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.