Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana sieci wodociągowej azbestowo – cementowej na terenie Gminy Nowy Kawęczyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8314289
1.5.8.) Numer faksu: 46 8314289
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana sieci wodociągowej azbestowo – cementowej na terenie Gminy Nowy Kawęczyn”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb1ffc2-1e1a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037004/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana sieci wodociągowej azbestowo-cementowej na terenie gminy Nowy Kawęczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2880000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w
systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wymiany sieci wodociągowej azbestowo –
cementowej na terenie Gminy Nowy Kawęczyn.
2. Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień,
opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w PFU,
2) etap II – roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z nadzorem
autorskim projektanta i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na użytkowanie.
Etap I
3. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) Projekt budowlany – 4 egzemplarze.
2) Projekt wykonawczy – 4 egzemplarze.
3) Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze.
5) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie
z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że
została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć
– 2 egzemplarze.
6) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz
w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).
Etap II
7. Roboty budowlane obejmują budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Franciszkany,
Kaczorów, Nowy Kawęczyn, Nowy Dwór Parcela, Kolonia Starorawska, Helenków, Stara
Rawa, Gmina Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki, województwo łódzkie.
8. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję
o zezwoleniu na użytkowanie.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno -
Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone
roboty objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3542400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3542400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KAMART Krzysztof Marat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-163-41-50
7.3.3) Ulica: Zapady 34
7.3.4) Miejscowość: Godzianów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-126
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."KAMART" KRZYSZTOF MARAT
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."KAMART" KRZYSZTOF MARAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3542400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.