eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskZagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby świetlicy wiejskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby świetlicy wiejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żłobikowskiego 4/2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-315

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876422700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby świetlicy wiejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aee7d7e-34d6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005933/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby społeczności lokalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby świetlicy wiejskiej" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362642/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274795,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku byłej szkoły podstawowej w ramach planowanej inwestycji pn. ,,Zagospodarowanie budynku byłej szkoły podstawowej we wsi Krasne na potrzeby świetlicy wiejskiej”, na nieruchomości oznaczonej nr geod.: 84, obręb geod.: 0008 Krasne, Gmina Lipsk, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Dokumentacja techniczna obejmuje projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
2. Charakterystyka obiektu i opis prac do wykonania.
Przedmiotowy budynek jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym z poddaszem i strychem nieużytkowym. Budynek przykryty jest dachem czterospadowym o kącie pochylenia połaci dachowych 52°. Obiekt wybudowany w technologii tradycyjnej drewnianej zrębowej. Ściany drewniane wykonane z bali o wymiarach około 15cm grubości i 18cm wysokości obite z zewnątrz szalówką drewnianą. Od wnętrza na ścianach wykonany jest tynk wapienny na dranicach. Konstrukcja więźby dachowej drewniana pokryta blachą stalową na rąbek stojący w kolorze brązowym. Nad parterem wykonany jest strop drewniany na belkach o wymiarach 21x26cm. Fundamenty obiektu kamienne. Posadzki drewniane z desek podłogowych gr 32mm na legarach.
1) Opis prac przewidzianych do wykonania:
a) Wykonanie utwardzenia terenu:
Praca polega na utwardzeniu terenu przy wejściu głównym do budynku i w obrębie podjazdu dla niepełnosprawnych. Prace związane z wykonaniem utwardzenia to: usunięcie warstwy urodzajnej (humusu), ułożenie obrzeży betonowych gr6cm na ławie z suchego betonu, wykonanie podsypki cementowo piaskowej o grubości min. 10cm, ułożenie kostki betonowej o gr6cm z wyprofilowanymi spadkami w celu zapewnienia odpływu wód opadowych od budynku. Kolor i wzór kostki betonowej uzgodnić z zamawiającym.
b) Naprawa zewnętrznych schodów terenowych przed głównym wejściem do budynku oraz wykonanie przyległego podjazdu dla osób niepełnosprawnych:
Praca polega na rozbiórce istniejących betonowych schodów terenowych, usunięciu warstwy urodzajnej (humusu), ułożeniu obrzeży betonowych gr6cm na ławie z suchego betonu, wykonanie podsypki cementowo piaskowej o grubości min. 10cm, ułożenie kostki betonowej o gr6cm z wyprofilowanymi spadkami w celu zapewnienia odpływu wód opadowych od budynku oraz wyprofilowaniu spadków pod pochylnię dla osób niepełnosprawnych. W miejscach przyległych bezpośrednio do schodów terenowych (po bokach) w miejscach znacznych różnic terenu należy wykonać żelbetowe ścianki gr12cm ze spadkami zgodnymi ze spadkiem schodów. Na przedmiotowej ściance zamontowane będą obustronne balustrady. Po obu stronach pochylni podjazdu dla niepełnosprawnych również należy wykonać obustronne ścianki gr12cm, które winny być wysunięte powyżej płaszczyzny podjazdu na wys. 7-10cm (stanowić będą krawężnik). Na przedmiotowych ściankach zamontować należy obustronne balustrady zgodne z obowiązującymi przepisami. W/w ścianki żelbetowe wykonać w gładkich szalunkach ze starannym zagęszczeniem betonu bez ubytków. Do tej pracy użyć betonu min. B-20 W6. Jako zbrojenie zastosować obustronną siatkę zgrzewaną z prętów fi 6 o oczku 15x15cm. Ścianki wykonać w taki sposób aby od niższej strony terenu zagłębienie poniżej poziomu przyległego terenu było nie mniejsze niż 60cm. Do wykonania tej pracy dopuszcza się zastosowanie gotowych elementów betonowych blokowych prefabrykowanych gr do 15cm. Przy wejściu głównym do budynku i podjeździe dla niepełnosprawnych wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi obustronne balustrady w konstrukcji stalowej z kształtowników zamkniętych kwadratowych lub prostokątnych z pochwytami z rury okrągłej fi 48,3x2 . Zabezpieczenie antykorozyjne balustrad wykonać jako cynkowanie ogniowe.
c) Wymiana drewnianej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej:
Praca polega na wymianie istniejącej zewnętrznej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę PCV w kolorze białym z trój-szybowymi pakietami okiennymi. W celu zapewnienia wyglądu zewnętrznego nowej stolarki do istniejącej – wewnątrz pakietów szybowych zastosować szprosy PCV w kolorze białym. Zastosować stolarkę okienną o współczynniku U=0,9[W/m˛·K] oraz stolarkę drzwiową o współczynniku U=1,3[W/m˛·K]. Wygląd, sposób otwierania i przybliżone wymiary podano na rysunku zestawienia stolarki. W przedmiotowym etapie remontu przewidziano do wymiany całą zewnętrzną stolarkę okienną i drzwiową.
d) Wymiana drewnianej wewnętrznej stolarki drzwiowej:
Praca polega na wymianie istniejącej wewnętrznej drewnianej stolarki drzwiowej na PCV w kolorze białym. Stolarkę zamontować o wymiarach i parametrach zgodnych z projektem i obowiązującymi przepisami. W przedmiotowym etapie remontu przewidziano do wymiany całą wewnętrzną stolarkę drzwiową. W stolarce drzwiowej zastosować szyby mleczne.
e) Wykonanie pomieszczenia kuchni i łazienki:
Praca polega na wykonaniu pomieszczenia kuchni w pom. 1/5 i łazienki w pom. 1/3. W tym celu należy usunąć istniejące okładziny ścienne do konstrukcji ściany, zabezpieczyć ją środkami pleśnio- i grzybo-bójczymi oraz ognioochronnymi. Następnie wykonać okładziny ścian z płyt G-K na stelażu stalowym z dociepleniem wełna mineralną gr. 5cm. Ściany do wysokości 2mb wyłożyć płytkami ceramicznymi, a powyżej wyszpachlować gładzią i pomalować farbą lateksową. Wewnątrz sanitariatów przewidziano wydzielenie kabin z ustępami jako systemowe płytami z wyrobów drewnopochodnych laminowanych w kolorze białym. Kuchnię wyposażyć w zlew jednokomorowy z ociekaczem oraz baterię zlewową. Sanitariat wyposażyć w dwie umywalki z bateriami umywalkowymi oraz dwa ustępy spłukiwane. Jedną umywalkę i kabinę WC przystosować do korzystania dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich.
f) Rozbiórka starych pieców kaflowych:
Praca polega na rozbiórce starych pieców kaflowych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania w pomieszczeniach przewidzianych do remontu tj. 1/2, 1/3, 1/5.
g) Wykonanie systemowego sufitu podwieszanego:
Praca polega na wykonaniu systemowego sufitu podwieszanego w systemie suchej zabudowy z okładziną z płyt o odporności ogniowej EI-30 z dociepleniem wełną mineralną gr. min. 5cm, poszpachlowaniem złączy płyt i pomalowaniem całości farbami lateksowymi. W pomieszczeniu korytarza dopuszcza się wykonanie sufitu podwieszanego w systemie suchej zabudowy o odporności ogniowej EI-30 z zastosowaniem okładziny zewnętrznej z płyt posiadających fakturę czy wzory przystosowanych do bezpośredniego malowania. W pomieszczeniach kuchni i łazienki zastosować okładziny z płyt posiadających dodatkowe zabezpieczenie przed działaniem wilgoci.
h) Naprawa istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej:
Praca polega na wykonaniu nowej kompletnej instalacji elektrycznej dostosowanej do aktualnie obowiązujących norm i przepisów, w głównej mierze wykonanie odpowiednich zabezpieczeń różnicoprądowych, nadprądowych i wykonaniu dodatkowego oświetlenia awaryjnego. Szczegóły zamieszczono w części elektrycznej niniejszego opracowania. W przedmiotowym opracowaniu przewidziano do wykonania kompletną instalację elektryczną obejmującą wszystkie pomieszczenia parteru i instalację odgromową budynku. W pomieszczeniu 1/4 przewidzieć montaż 5szt promienników podczerwieni na suficie o mocy około 650W każdy. W pomieszczeniu 1/7 przewidzieć montaż 9szt promienników podczerwieni o mocy około 650W każdy.
i) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania:
Praca polega na montażu na suficie lub ścianach elektrycznych paneli (promienników) podczerwieni wraz z montażem w każdym ogrzewanym pomieszczeniu termostatycznego regulatora temperatury. W dokumentacji przewidziano montaż promienników podczerwieni o mocy 650W na suficie lub ścianach o łącznej mocy dla poszczególnych pomieszczeń 1/3 = 1950W, 1/5 = 1950W. Dopuszcza się zastosowanie promienników podczerwieni o innych wymiarach, mocy, ilości i umiejscowieniu pod warunkiem poprawnego ich dobrania do charakteru ogrzewanego pomieszczenia oraz wybranego producenta paneli grzewczych.
j) Naprawa istniejących podłóg parteru:
Praca polega na całkowitym usunięciu drewnianych podłóg z legarami. Nowa podłoga wykonana będzie jako typowa docieplona posadzka na gruncie. Należy wykonać podkład betonowy gr7cm, docieplenie posadzki styropianem EPS150 gr8cm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z grubej folii oraz posadzki betonowej gr6cm.Nawierzchnię stanowić będzie pytka typu gres z cokolikami.
k) Naprawa spękanych tynków:
Praca polega na miejscowym naprawieniu i wyrównaniu nierównych czy popękanych powierzchni ścian. Wykończenie ścian pomieszczenia 1/1 i 1/2 stanowić będzie tynk cienkowarstwowy żywiczny (mozajkowy) gr. ziarna 1,5mm w kolorach jasnych do wysokości 2m od podłogi. Powyżej przewidziano szpachlowanie ścian szpachlą na bazie cementu oraz dwukrotne malowanie.
l) Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej:
Praca polega na wykonaniu instalacji kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z nowo powstałej łazienki i kuchni do istniejącego szamba szczelnego.
m) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej:
Praca polega na wykonaniu przebudowaniu istniejącej instalacji doprowadzającej wodę do nowo powstałej łazienki i kuchni. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej zabezpieczyć poprzez montaż dwóch przepływowych podgrzewaczy wody o mocy dostosowanej do potrzebnego przepływu wody w danym pomieszczeniu.
n) Wykonanie systemowej zabudowy ścian klatki schodowej:
Praca polega na wykonaniu systemowej zabudowy ścian klatki schodowej od strony klatki w systemie suchej zabudowy z okładziną z płyt o odporności ogniowej EI-60 z dociepleniem wełną mineralną gr. min. 5cm, poszpachlowaniem złączy płyt i pomalowaniem całości farbami lateksowymi. W tym pomieszczeniu dopuszcza się wykonanie zabudowy ścian w systemie suchej zabudowy o odporności ogniowej EI-60 z zastosowaniem okładziny zewnętrznej z płyt posiadających fakturę czy wzory przystosowanych do bezpośredniego malowania
oraz pozostałych niezbędnych towarzyszących prac budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wysbud Michał Wysocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451748430

7.3.4) Miejscowość: Kirejewszczyzna 3

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337998 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.