Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00404520/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00414372/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00419608/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00466803/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEGO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. „BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY ZARZĄDU W GDAŃSKU CBZC PRZY UL. HARFOWEJ 60 W GDAŃSKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945 / 817 / 946 / 752 / 765/ 766
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405869
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00398724
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli
Wykonawca wykaże się:
a) Wykonawca wykaże się realizacją przynajmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla dokumentacji projektowej budowy obiektów administracji publicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości minimum 200 tys. zł brutto lub co najmniej dwóch PFU o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każdy,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz usług zgodnie załącznikiem nr 9 do SWZ.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z minimum pięcioletnim doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Wykonawca musi zaprezentować zespół kadry technicznej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego z minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym:
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności budowlano- konstrukcyjnej
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli
Wykonawca wykaże się:
a) Wykonawca wykaże się realizacją przynajmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla dokumentacji projektowej budowy obiektów administracji publicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości minimum 190 tys. zł brutto lub co najmniej dwóch PFU o wartości nie mniejszej niż 95 tys. zł brutto każdy,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz usług zgodnie załącznikiem nr 9 do SWZ.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z minimum pięcioletnim doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Wykonawca musi zaprezentować zespół kadry technicznej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego z minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym:
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności budowlano- konstrukcyjnej
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 8 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4 przez okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r.
- Konwojowanie wartości pieniężnych
- wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne Gdańskich Nieruchomości w 2025 r.
- Dostawa metajodobenzyloguanidyny-123 I (MIBG-123 I) dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- "Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku komunalnego oraz nowego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wolborzu na ul. Sportowej w Wolborzu
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.