eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceAdaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13921052-f340-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13921052-f340-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 984344,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327289,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji sali 147, a w szczególności:
a) modyfikacja istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
b) demontaż i ponowny montaż wydzieleń biurowych o konstrukcji szklano-aluminiowej,
c) demontaż koryt i słupków instalacji elektrycznej,
d) demontaż, wywóz i utylizacja istniejących warstw podłogi,
e) usunięcie, wywóz i utylizacja istniejącej żużlowej zasypki stropu,
f) zabezpieczenie antykorozyjne stalowych elementów konstrukcyjnych ponad poziomem stropu pod salą 147,
g) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
h) uzupełnienie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
i) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
j) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej rzutnika,
k) wykonanie nowej podłogi,
l) malowanie sufitu,
m) malowanie ścian, w tym malowanie fragmentu ściany sąsiadującej z salą 146 farbą projekcyjną (po wyszpachlowaniu powierzchni ekranu na gładko),
n) montaż brakujących elementów 2 szt. ościeżnic (z elementów powierzonych przez Zamawiającego),
o) uzupełnienie ubytków i malowanie betonowych obudów grzejników oraz parapetów wewnętrznych,
p) opracowanie dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

Wymagany termin gwarancji: Minimum 36 miesięcy, maksimum 72 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres gwarancji musi być równy z oferowanym okresem rękojmi),
Wymagany termin rękojmi: Minimum 36 miesięcy, maksimum 72 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres rękojmi musi być równy z oferowanym okresem gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45421141-4 - Instalowanie przegród

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp" - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (drugiej w rankingu) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 28.05.2024 r. Zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania pn. "Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)" zawiadomienie o wynikach postępowania oraz poinformował wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę:
"Mabapa" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba z ceną 308 994,56 zł.
W niniejszym postępowaniu, zgodnie z opisem zawartym w dokumentach zamówienia, Zamawiający dokonał oceny ofert kierując się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
- cena: 60%
- okres gwarancji i rękojmi: 40%

W dniu 29.05.2024 r. (kor. nr UM.537336.2024) Zamawiający skierował do Wykonawcy prośbę o przekazanie danych oraz dokumentów w celu zawarcia umowy zgodnie z rozdziałem 22 SWZ. W związku z tym, że Wykonawca nie odpowiedział i nie złożył wymaganych dokumentów Zamawiający w dniu 18.06.2024 r. (kor. nr UM.584656.2024) ponownie skierował do wykonawcy te samą prośbę informując jednocześnie, że nieprzekazanie wymaganych danych i dokumentów do dnia 20.06.2024 r. zostanie uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy zgodnie z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W dniu 20.06.2024 r. Wykonawca za pośrednictwem platformy e-zamówienia poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający zdecydował się skorzystać z dyspozycji wskazanej w art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena kolejnej najwyżej ocenionej oferty złożonej przez wykonawcę TOPATOTERA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, FLORIANA 7 44-190 KNURÓW wynosząca 520 000,00 zł przekracza kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o o 211 005,44 zł

W dniu 25.06.2024 została skierowana do Sekretarza Miasta prośba o informację na temat możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia do ceny kolejnej najwyżej ocenionej oferty, tj. kwoty 520 000,00 zł.
Sekretarz Miasta w dniu 26.06.2024 (UM.610744.2024) przekazała informację, że nie wyraża zgody na zwiększenie środków.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308994,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.