Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00397815/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00401092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00473008/01 - Wynik z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00551239/01 - Wynik z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia na rzecz SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W POZNANIU IM. PROF. LUDWIKA BIERKOWSKIEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631178710
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dojazd 34
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-631
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmswia.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405949
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386611
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
Po zmianie:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - UWAGA! Zamawiający dla potwierdzenia spełniania wymagań dla punktu A.6. czyli zgodności z normami EN 12469 i DIN 12980 będzie wymagać Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
Po zmianie:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - UWAGA! Zamawiający dla potwierdzenia spełniania wymagań dla punktu A.6. czyli zgodności z normami EN 12469 i DIN 12980 będzie wymagać Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-11 09:00
Po zmianie:
2024-07-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-11 10:00
Po zmianie:
2024-07-15 10:00
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i wytrząsarek typu Vortex - 4 pakiety.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- "Jednorazowa dostawa części zamiennych do MBE w podziale na 2 części"
- Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz chromatograficznych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ - DE-dzp.272-207/25
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- 58/Ckt/25/KK_Zawarcie umowy ramowej na dostawy szaf metalowych do przechowywania materiałów niejawnych i broni, sejfów, szaf BHP, regałów metalowych.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.