Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1824f453-34f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Stanowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.28.2023.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 516182,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na wykonaniu przebudowy części ul. Strzegomskiej w miejscowości Stanowice według dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów i Usług Techniczno – Budowlanych, 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Jesionowa 6/1.
Ze względu na otrzymane dofinansowanie przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Zadanie Nr 1 – STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych, zadanie objęte pomocą finansową w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Dolnośląskiego,
Zadanie Nr 2 – STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych – przebudowa zjazdu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych.
Opis Zadania Nr 1.
Zadanie Nr 1 – STANOWICE – droga dojazdowa do gruntów rolnych. Zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Dolnośląskiego.
W dokumentacji projektowej przewidziano podział robót na dwa etapy. Etap I należy wykonać zgodnie z załączonym do niniejszego SWZ rysunkiem PZT tj. od 0+000 do 0+220. Etap II należy wykonać w całości.
Zakres robót dla Zadania Nr 1 etap I obejmuje między innymi:
- opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas robót,
- wycinka drzew i krzewów (wraz z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu) objętych decyzją Starosty Świdnickiego Nr 28/2023 z dn. 03.02.2023 r. oraz drzew i krzewów nie wymagających zezwolenia a kolidujących z przebudową drogi. Powyższy zakres obejmuje również wykonanie nasadzeń zastępczych wraz z opalikowaniem - zgodnie z przywołaną decyzją. Miejsce nasadzeń zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km od placu budowy.
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni,
- roboty ziemne wykonywane koparkami wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi w odległości do 15 km,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie stabilizacji,
- wykonanie podbudowy betonowej i podbudowy z kruszywa łamanego,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową (pod warstwę wiążącą i ścieraną),
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca i ścieralna),
- wykonanie ławy betonowej z oporem,
- montaż oporników betonowych,
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w tym zakup, montaż i ustawienie oznakowania,
- uprzątnięcie placu budowy,
- w związku z faktem, że po uzyskaniu pozwolenia na budowę w ul. Strzegomskiej w Stanowicach został wybudowany odcinek sieci gazowej z przyłączami, Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac ze szczególną ostrożnością oraz obowiązek ustalenia sposobu prowadzenia robót w obszarze sieci gazowej z jej właścicielem. Zamawiający nie posiada dokładnej informacji o przebiegu sieci, powyższe dane należy uzyskać od jej właściciela podczas ustalania sposobu prowadzenia robót,
- realizacja uzgodnienia z WiK Sp. z o.o. L.dz. 913/2023 z dn. 10.03.2023 r., w tym wykonanie regulacji wysokościowej i wymiany włazów, skrzynek i obudów do zasuw i hydrantów na koszt Wykonawcy.
Zakres robót dla Zadania Nr 1 etap II obejmuje między innymi:
- opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas robót,
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i placu w gruncie,
- roboty ziemne wykonywane koparkami wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi w odległości do 15 km,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie stabilizacji,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce,
- montaż oporników betonowych,
- wykonanie, montaż ławy betonowej z oporem,
- wykonanie warstwy filtracyjnej ze żwiru,
- ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin,
- zakup i montaż poręczy ochronnych U-12a,
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w tym zakup, montaż i ustawienie oznakowania pionowego oraz tablicy z informacją o dotacji,
- uprzątnięcie placu budowy,
- realizacja uzgodnienia z WiK Sp. z o.o. L.dz. 913/2023 z dn. 10.03.2023 r. w tym wykonanie regulacji wysokościowej i wymiany włazów, skrzynek i obudów do zasuw i hydrantów na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640399,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710657,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640399,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Budowlane Robert Zimny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860017211
7.3.3) Ulica: Sportowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ROBERT ZIMNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ROBERT ZIMNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640399,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- "PRZEBUDOWA WĘZŁA CIEPLNEGO WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z POWIETRZNĄ POMPĄ CIEPŁA NA UKŁAD POWIETRZNEJ POMPY CIEPŁA WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z KASKADĄ KOTŁÓW GAZOWYCH KONDENSACYJNYCH ZEWNĘTRZNYCH"
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Wybudowanie 2 hal do magazynowania odpadów ulegających biodegradacji na terenie Kompostowni Miejskiej w Łodzi przy ul. Sanitariuszek 70/72 Łodzi - w zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.