Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00393217/01 - Wynik z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0558ddb2-3330-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006032/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 204723,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 171721,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 148197,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 165524,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208705,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497625,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208705,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Transportowe ARBET Arkadiusz Żygadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320163250
7.3.3) Ulica: ul. Nasienna 4
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIUSZ ŻYGADŁO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-TRANSPORTOWE "ARBET"
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIUSZ ŻYGADŁO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-TRANSPORTOWE "ARBET"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208705,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168106,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419686,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168106,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Transportowe ARBET Arkadiusz Żygadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320163250
7.3.3) Ulica: ul. Nasienna 4
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168106,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-03-31INNE PRZETARGI STARGARD
- Leasing zwrotny operacyjny dla nowego środka trwałego - fabrycznie nowego samochodu typu BUS z zasilaniem elektrycznym
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Modernizacja obecnego systemu p.poż. oraz przywrócenie sprawności układów oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych ulicy Portowej w Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.