Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00362575/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1502 m wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową uzbrojenia terenu na terenie osiedla Kolonia w mieście Ropczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1502 m wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową uzbrojenia terenu na terenie osiedla Kolonia w mieście Ropczyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473b1ca6-1bed-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1502 m wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową uzbrojenia terenu na terenie osiedla Kolonia w mieście Ropczyce” dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zakres robót obejmuje:
1) budowę odcinków dróg gminnych o oznaczeniu odcinek „A”, odcinek „B”, odcinek „C”,
2) rozbudowę skrzyżowania z istniejącą drogą gminną 107552R ul. Kolonia,
3) budowę skrzyżowania projektowanego odcinka „A” z odcinkiem ”B”, odcinka „B” z ul. Księdza Wójcika,
4) budowę chodnika zlokalizowanego przy krawędzi jezdni odcinka „A”,
5) budowę systemu kanalizacji deszczowej na potrzeby odwodnienia drogi na którą składają się studzienki deszczowe z przykanalikami, studnie rewizyjne, kanał deszczowy oraz odcinki ścieków otwartych z betonowych elementów prefabrykowanych,
6) przebudowę i budowę odcinków rowów drogowych otwartych,
7) przebudowę i budowę przepustów na rowach otwartych,
8) przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych do działek przyległych do drogi,
9) rozbiórkę przepustów pod koroną drogi w związku z zastąpieniem ich systemem kanalizacji deszczowej,
10) roboty ziemne związane z poszerzeniem korpusu drogi kształtowaniem skarp wykopów i nasypów przebudową istniejącej infrastruktury kolidującej z drogą,
11) rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu wraz z rozebraniem istniejących elementów urządzeń obcych, nawierzchni jezdni oraz zjazdów, ogrodzeń,
12) wycinkę i karczowanie drobnych samosiejek drzew i krzewów,
13) przebudowę i/lub zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu w postaci:
a) sieci gazowych średniego i wysokiego ciśnienia,
b) sieci wodociągowych,
c) sieci kablowych i napowietrznych elektroenergetycznych niskiego i średniego napięcia oraz przyłączy do obiektów budowlanych,
d) sieci teletechnicznych kablowych (kanalizacji kablowych) i napowietrznych
14) obsianie traw, prace wykończeniowe i porządkowe.
15) wykonanie elementów oznakowania pionowego i poziomego
3. Podstawowe parametry techniczne projektowanych odcinków dróg:
Odcinek „A”
– droga klasy D
– odcinek długości 725,00 m,
– przekrój półuliczny (jezdnia ograniczona jednostronnie krawężnikiem),
– ilość jezdni – 1,
– ilość pasów ruchu - 2,
– szerokość jezdni drogi gminnej na odcinku prostym – 5,5 m,
– szerokość jezdni drogi gminnej na łuku – 5,5 m,
– szerokość poboczy 0,75 m (pobocze lewostronne),
– szerokość nawierzchni chodnika – 2,0 m (szer. całkowita 2,23 m),
– prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
– kategoria ruchu KR 3,
– wyłukowania na skrzyżowaniach - R = 6,0 w obrębie skrzyżowania z odcinkiem „A” oraz 8,0 m w obrębie skrzyżowania z ul. Kolonia,
– wyłukowania na zjazdach indywidualnych R = 3,0 m,
– spadek nawierzchni jezdni poprzeczny na odcinkach prostych i łukach daszkowy 2%,
– spadek nawierzchni chodnika 2% w stronę jezdni.
Odcinek „B”
– droga klasy D
– odcinek długości 597,00 m,
– przekrój szlakowy - jezdnia z obustronnymi poboczami (na odcinku około 50m przed skrzyżowaniem z ul. Ks. Wójcika przekrój półuliczny z jednostronnym krawężnikiem),
– ilość jezdni – 1,
– ilość pasów ruchu - 1,
– szerokość jezdni drogi gminnej na odcinku prostym – 3,5 m (5,0 w obrębie mijanek oraz na odcinkach 30m przed skrzyżowaniami),
– szerokość jezdni drogi gminnej na łuku – 3,5 m,
– ilość mijanek na odcinku – 2 szt. o długości 25 m każda (licząc bez skosów),
– szerokość poboczy 2 x 0,75 m (pobocza obustronne),
– prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
– kategoria ruchu KR 1,
– wyłukowania na skrzyżowaniach - R = 6,0 w obrębie skrzyżowania z odcinkiem „A” oraz z ul. Ks. Józefa Wójcika,
– wyłukowania na zjazdach indywidualnych R = 3,0 m,
– spadek nawierzchni jezdni poprzeczny jednostronny 2,0 % w stronę projektowanego rowu otwartego i projektowanych ścieków z betonowych elementów prefabrykowanych.
Odcinek „C”
– droga klasy D
– odcinek długości 180,00 m,
– przekrój szlakowy - jezdnia z obustronnymi poboczami (w obrębie skrzyżowania z ul. Kolonia przekrój uliczny półuliczny z jednostronnym krawężnikiem),
– ilość jezdni – 1,
– ilość pasów ruchu - 1,
– szerokość jezdni drogi gminnej na odcinku prostym – 3,5 m (5,0 na odcinku 30 m przed skrzyżowaniem z ul. Kolonia),
– szerokość jezdni drogi gminnej na łuku – 3,5 m,
– szerokość poboczy 2 x 0,75 m (pobocza obustronne),
– prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
– kategoria ruchu KR 1,
– wyłukowania na skrzyżowaniach - R = 8,0 w obrębie skrzyżowania z ul. Kolonia,
– wyłukowania na zjazdach indywidualnych R = 3,0 m,
– spadek nawierzchni jezdni poprzeczny jednostronny 2,0 % w stronę istn. rowu otwartego.
4. W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem w trakcie realizacji robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektu do użytkowania. Zgodnie z zapisami w decyzji ZRID należy przy wycenie wartości robót uwzględnić koszt nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia prac ziemnych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń.
6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocnicy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
9. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
11. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5074451,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6915789,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5074451,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA Polska SA.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5074451,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
- Budowa oświetlenia w przestrzeni sportowo - rekreacyjnej w Magnuszewie
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.