eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninZP1/09/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: spożywcze, warzywa i owoce, pieczywo dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" od września do grudnia 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP1/09/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: spożywcze, warzywa i owoce, pieczywo dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi „Leszczynowa Górka” od września do grudnia 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 10 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI "LESZCZYNOWA GÓRKA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301509720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 11

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole10-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole10-konin.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ad7c6ba-2e87-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP1/09/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: spożywcze, warzywa i owoce, pieczywo dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi „Leszczynowa Górka” od września do grudnia 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad7c6ba-2e87-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311624/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi „Leszczynowa Górka” w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/09/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 33833,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 1 – różne produkty spożywcze
CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze
Różne produkty spożywcze w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta, z
odpowiednio długim terminem przydatności do spożyc

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 10729,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 2 – warzywa, owoce i soki owocowe
CPV 15300000-1 owoce, warzywa i produkty podobne
CPV 15320000-7 soki owocowe i warzywne
Owoce świeże, całe, czyste, jędrne, zdrowe, bez objawów gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, dojrzałe,
wolne od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, bez
stłuczeń, pozbawione nieprawidłowej wilgotności zewnętrznej.
Soki owocowe w nieuszkodzonych opakowaniach 200ml. Pasteryzowane.
CVP 03221000-6 warzywa
Warzywa świeże, całe, zdrowe, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czyste, wolne
od szkodników i szkód przez nich wyrządzonych, jędrne, pozbawione nieprawidłowej
wilgotności zewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 13019,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 3 – pieczywo i wyroby ciastkarskie
CPV 15810000-9 pieczywo i wyroby ciastkarskie
Pieczywo i wyroby ciastkarskie świeże, nie wgniecione, nie przypalone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 10084,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta zostaje odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy PZP( Dz. U. z 2021 r. poz. 1710 ) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający na podst. art. 255 pkt. 2 unieważnia postępowanie:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12025,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12025,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12025,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2 WARZYWA I OWOCE brak ofert Zamawiający na podst. art. 255 pkt. 1 unieważnia postępowanie: część 2 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9857,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9857,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9857,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KONINIE ul. Fryderyka Chopina 9 Miejscowość: Konin Województwo: wielkopolskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001074816

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985716 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.