Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330212/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych (7 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7937061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług szkoleniowych (7 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927ce2df-2d22-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.41.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63086,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn. Praktyczne podejście do analizy ryzyka w laboratorium akredytowanym.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Praktyczne podejście do analizy ryzyka w laboratorium akredytowanym (grupa do 40 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.1 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6925,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II pn. Tworzenie rynkowej oferty usług badawczych przez laboratorium.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Tworzenie rynkowej oferty usług badawczych przez laboratorium (grupa do 40 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.1 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15925,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III pn. Zarządzanie czasem i własną efektywnością w laboratoriach.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Zarządzanie czasem i własną efektywnością w laboratoriach (grupa do 40 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.1 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6925,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV pn. Pitching i storytelling – prezentacja projektu biznesowego.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Pitching i storytelling – prezentacja projektu biznesowego (grupa do 25 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11232,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V pn. Budowanie strategii sprzedaży w startupie naukowym.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Budowanie strategii sprzedaży w startupie naukowym (grupa do 25 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7166,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI pn. Marketing badań naukowych.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Marketing badań naukowych (grupa do 25 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6930,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII pn. Agenda badawcza jako narzędzie planowania projektów B+R w startupie naukowym.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkolenia pn. Agenda badawcza jako narzędzie planowania projektów B+R w startupie naukowym (grupa do 25 osób - 1 grupa szkoleniowa).
Minimalny zakres programowy każdego z w/w szkoleń, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, dotyczące materiałów szkoleniowych, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji szkoleń czy ich przebiegu, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7982,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas-Szwed Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462378915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas-Szwed Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462378915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas-Szwed Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462378915
7.3.3) Ulica: Powstania Styczniowego 95E/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-706
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CE2 CENTRUM EDUKACJI M.DZIEWA, E.TARNAS-SZWED SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7503,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7503,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252245152
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 60/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7503,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252245152
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 60/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252245152
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 60/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252245152
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 60/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Mielcu oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Technologii Żywności, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych Technik Hotelarstwa oraz BS I stopnia - kucharz
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.