Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425914/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00531510/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3911580
1.5.8.) Numer faksu: 71 3911590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5b83f1-1629-441e-aed9-cfd3a114ffbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037404/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach PROW na lata 2014 – 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e5b83f1-1629-441e-aed9-cfd3a114ffbd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl https://www.bip.jordanowslaski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie e-zamówienia. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości do niego
przesłanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane
zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamówienia.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na platformie e-zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za
pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem
niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
1. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa
Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz rozporządzenie RODO.
2. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
3. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z
przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
8. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
9. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z
art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
10. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz instytucji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody „Jordanów Śląski” wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej od ul. Jesionowej do ul. Wrocławskiej" realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
• obsługa geodezyjna,
• projekt prac geologicznych na wykonanie studni Nr 1b i likwidację studni nr 1a,
• powykonawcza zasobowa dokumentacja hydrogeologiczna studni Nr 1b,
• decyzja środowiskowa i pozwolenia wodno-prawne,
• projekty zagospodarowania (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,
• projekty techniczne w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)
• inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),
• harmonogram rzeczowo-finansowy.
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego
dokumentacją projektową.
- Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów
wody pitnej,
- Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
- Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
- Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej
z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW,
- Wykonanie instrukcji eksploatacji zbiorników wyrównawczych oraz instrukcji obsługi,
obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz.
- Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,
Ogólna koncepcja rozbudowy SUW i wodociągu grupowego "Jordanów" zakłada wykonanie następujących robót budowlanych:
- Stacja Uzdatniania Wody:
• badania hydrogeologiczne i wykonanie nowej studni nr 1b wraz z obudową z laminatu, uzbrojeniem i włączeniem do ist. Układu- wykonanie rur połączeniowych z istniejącym układem
• remont istniejącego zbiornika retencyjnego żelbetowego o pojemności V- 80m3 , ściany grubości 30 cm, spękane. Średnica zbiornika zew. 7,97m Rzędna zw. wody 154,71m n. p.m., na tym poziomie zamontować nowy zawór pływakowy do zamykania max. napełnienia zbiornika. W zbiorniku wymienić wszystkie rury, na rury ze stali nierdzewnej. Zbiornik ocieplić- Remont komory zasuw przy zbiorniku –komora spękana
• dostawienie do istniejącego zestawu pomp sieciowych 3*KSB jednej pompy KSB VF 32-3 Qn-27 m3/h; H-45.9; p-5,5 KW z falownikiem
• wymiana istniejącego zestawu do chlorowania na nowy zestaw pompa-zbiornik z wydajnością dostosowaną do wydajności SUW oraz montaż w budynku SUW rejestratora ilości chloru w wodzie uzdatnionej podawanej na sieć wodociągu „Jordanów”
• wykonanie jednego nowego zbiornika wyrównawczego konstrukcji stalowej ocieplonego o pojemności 1x 100m3 na fundamencie żelbetowym - poziom zw. wody dostosowany do istniejącego zbiornika V-100m3, tj. 158,79 m n.p.m.
• wykonanie nowego zbiornika wyrównawczego żelbetowego podziemnego obsypanego V-560m3 konstrukcji żelbetowej dostawionego do istniejących zbiorników wraz z komorą zasuw. Zwierciadło wody o rzędnej 183,15 m n.p.m. ( identyczna rzędna jak dwóch istniejących zbiorników żelbetowych), wraz z przepięciem na działce 761/15.
• wykonanie nowego zestawu pompowego przy istniejących zbiornikach retencyjnych wieżowych na dz. nr. 761/15 dla podania wody do Jordanowa i sąsiednich miejscowości- Dankowice
• wymiana rur żeliwnych w komorze rozdzielczej zasuw przy istniejących zbiornikach wieżowych na rury i kształtki PE wraz montażem nowego wodomierza fi 150 mm
• demontaż istniejącej studni nr. 1a
• wykonanie sieci i instalacji elektrycznych i wpięcie ich do istniejących sieci na stacji uzdatniania wody i przy zbiornikach wieżowych,
• wykonanie sterowania zbiornikami wieżowymi i nowym zbiornikiem- radiowo z układem w sterowniczym w SUW
• wykonanie nowego zagospodarowania terenu -zbiorniki retencyjne, nowy odwiert studni
• zabudowa i podłączenie stacjonarnego agregatu prądotwórczego-wyciszonego
60 kVA.
Zakłada się, że rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody nie będzie wychodziła poza wygrodzony teren oraz część technologiczna zostanie zrealizowana w istniejącym budynku bez konieczności jego rozbudowy( dostawienie jednej pompy, nowy zestaw chloratora ze zbiornikiem i automatycznym odczytem ilości chloru.
Wykonawca ma za zadanie zaprojektować i wykonać układ zasilania w wodę surową i magazynowania uzdatnionej wody podziemnej i uzyskać produkcję wody w ilości Qmaxd = 1450 m3/d spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2017 r. (Dz. U.2017, Poz. 2294)
- Budowa magistrali wodociągowej:
• rurociąg tranzytowy 225 PE100 RC SDR17 dł. 1 290 mb od SUW Jordanów do istniejących zbiorników wieżowych 2x V-150m3 i nowo realizowanego zbiornika, zabudowany wodociąg metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego.
Magistralę wodociągową prowadzić w pasie drogowym dróg gminnych- terenem prywatnym pod rzeką Oleszna i rzeką Ślęza min. 1,5 m pod dnem.
Magistralę włączyć do istniejącego rurociągu tłocznego na terenie SUW "Jordanów" oraz na terenie działki nr. 761/15 do istniejącej przeprojektowanej technologicznie komory zasuw przy dwóch zbiornikach i doprojektowanej komory zasuw nowego zbiornika V-560 m3 .
- Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej:
• rurociągi rozdzielcze 160PE100RC SDR17 dł. 398 m w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych
• rurociągi rozdzielcze 125PE100RC SDR17 dł. 1615 mb w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych
• przełożenie rurociągu PVC 160mm na wodociąg z rur PE100 160mm w ul. Perłowej w pobliżu ul. Szkolnej o długości 57,0m wraz z węzłami zasuw
• wykonanie nowego odcinka PE 160 mm o dł. 1715 m spinającego istniejący rurociąg PVC 160 w kierunku Tomic z istniejącym wodociągiem PVC 110 mm w kierunku wsi Wiczkowice w miejscowości Jordanów Śląski działka nr. 257/1- ul. Jesionowa z węzłami zasuw
• wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągów i istniejącego wodociągu zasilające wsie Popowice i Biskupice (brak zabezpieczenia p,poż) przy skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Perłowej w zbiorniku podziemnym. Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu 160 PVC
• wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągu spinającego PE 160 w ul. Jesionowej i istniejącego wodociągu PVC110 zasilające wieś Wilczkowice w poboczu ul. Wrocławskiej na działce nr. 157/2-ul. Wrocławska na wysokości nr. 80 w Jordanowie Śląskim w zbiorniku podziemnym. Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu 110 PVC .
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Postanowienia dot. kryterium cena: Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
Postanowienia dot. kryterium gwarancja: Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji w następującym przedziale 36-72 miesięcy.
Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji, maksymalnie 72 miesięcy gwarancji licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 72 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
W kryterium gwarancja ocenie poddany zostanie okres gwarancji na roboty budowlane zaoferowane przez Wykonawcę na formularzu ofertowym a Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 48 miesięcy otrzyma 15 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 60 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 72 miesięcy otrzyma 40 pkt.
Łączną liczba punktów zostanie obliczona według następującego wzoru:
P = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę zdolności finansowej lub środków finansowych na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej i lub kanalizacji sanitarnej długości co najmniej 2 km,
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie projektowe w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z pompownią ścieków.
Wykonawca musi być w stanie wykazać i udowodnić zrealizowanie wskazanych w warunku robót na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera a i b wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz usług projektowych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera c wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera d skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
4) informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie
nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem
5. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w Rozdziale V ust 1 pkt 2) SWZ należy złożyć na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7.
Uwaga! Zgodnie z art. 127 ust. 1 i 2 ustawy Pzp — Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków;
b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie. którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia. o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1)wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera a i b wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz usług projektowych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera c wykonanych w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera d skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
4) informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie
nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem
5. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których
mowa w Rozdziale V ust 1 pkt 2) SWZ należy złożyć na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -
wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,
spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane
przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i
3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują
poszczególni wykonawcy.
6) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby.
7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik /
doreprezentowaniawpostępowaniuWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia –
dotyczyofertskładanychprzezWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -
wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,
spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane
przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i
3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują
poszczególni wykonawcy.
6) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby.
7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik /
doreprezentowaniawpostępowaniuWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia –
dotyczyofertskładanychprzezWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisano w par. 15 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:20
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.