Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298726/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00312123/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00320181/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków socjalnych oraz budynków szkół publicznych na terenie Gminy Radłów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fe349ea-f329-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków socjalnych oraz budynków szkół publicznych na terenie Gminy Radłów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe349ea-f329-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015500/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynków socjalnych oraz budynków szkoł publicznych na terenie Gminy Radłów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.11.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3624072,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 pn. „Modernizacja budynku szkoły podstawowej w Radłowie”a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
Wymiana drzwi wewnętrznych
Osuszanie ścian, odgrzybianie
Ułożenie płytek
Wymiana balustrad
Wymiana oświetlenia
Wykonanie tynków
Malowanie ścian i sufitów
Ułożenie wykładziny PCV
Biały montaż
Demontaż ścianek działowych
Wykonanie nowych ścianek działowych
b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ.
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik
nr 4.1 do SWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SWZ
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44112310-4 - Ścianki działowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1579638,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 pn. „Modernizacja budynku szkoły podstawowej w Zabawie”d) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
Wymiana drzwi wewnętrznych
Ułożenie wykładziny PCV
Wykonanie tynków
Malowanie ścian i sufitów
Remont WC
e) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.2 do SWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 5 do SWZ
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4.2 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
f) Wspólny Słownik Zamówień:
45410000-4: Tynkowanie
45431000-7: Kładzenie płytek
45432111-5: Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 – Roboty malarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 688788,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 pn. „Modernizacja budynku szkoły podstawowej w Woli Radłowskiej”g) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
Wymiana drzwi wewnętrznych
Ułożenie wykładziny PCV
Wykonanie tynków
Malowanie ścian i sufitów
Wykonanie balustrad zewnętrznych
Cyklinowanie i malowanie parkietu
Ułożenie płytek
h) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.3 do SWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 5 do SWZ
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4.3 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 716142,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 pn. „Modernizacja budynków socjalnych na terenie Gminy Radłów”j) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
Remont elewacji budynku
Wymiana stolarki okiennej
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
Znak sprawy: PPI.271.11.24
Inne prace budowlane
k) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.4 do SWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 5.1 do SWZ
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4.4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 639504,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2736750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2736750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2736750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762091547
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2736750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1063950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085436,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1063950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762091547
7.3.3) Ulica: ul.Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1063950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1394451 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1396050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1394451 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006775
7.3.3) Ulica: ul. Ujejskiego
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1394451 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1232850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762091547
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1232850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.