Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70bdb38c-5222-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70bdb38c-5222-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.17.2023.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Burak ćwikłowy - dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 192 kg kg 2 500.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy
4.5.5.) Wartość części: 2342,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Cebula -dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 146 kg kg 1 900.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221113-1 - Cebula
4.5.5.) Wartość części: 3770,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Kapusta biała -dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 138 kg; kg 1 800.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.5.) Wartość części: 2976,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Marchew jadalna -dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 308 kg ; kg 4 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221112-4 - Marchew
4.5.5.) Wartość części: 7056,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Pietruszka korzeń - dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 62 kg ; kg 800.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 2116,8 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Seler korzeń - dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 54 kg; kg 700.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 1929,38 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku:dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 1385 kg ; Ziemniaki jadalne - kg 18 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 16868,25 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Jabłka - dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 54 kg; kg 700.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 1311,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do ZK w Kluczborku: Kapusta kiszona - dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 50 kg ; kg 650.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 1275,59 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Burak ćwikłowy -dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 277 kg kg 3 600.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy
4.5.5.) Wartość części: 3373,65 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Cebula - dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 215 kg; kg 2 800.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221113-1 - Cebula
4.5.5.) Wartość części: 5556,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Kapusta biała -dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 150 kg; kg 1 950
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.5.) Wartość części: 3224,81 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Marchew jadalna- dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 600 kg; kg 7 800.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221112-4 - Marchew
4.5.5.) Wartość części: 13759,20 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Pietruszka korzeń - dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 100 kg ; kg 1 300.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 3439,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Seler korzeń -dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 100 kg; kg 1 300.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 3583,13 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Ziemniaki jadalne- dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 2000 kg ; kg 26 000.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 24365,25 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Jabłka - dostawy 1 razy w tygodniu w ilości ok. 90 kg; kg 1 170.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 2192,87 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do OZ Sieraków Śląski: Kapusta kiszona - dostawy 1 raz w tygodniu w ilości ok. 77 kg; kg 1 000.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 1962,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało wszczęte przez Zamawiającego, jednakże wystąpiła zmiana potrzeb zamawiającego związana z wydłużeniem terminu wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 02.01. 2025 do 31.12.2025r.
- Rębnia zupełna pod planowaną trasę S11
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Sukcesywne dostawy żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 280 w Warszawie
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.