Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356845/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W KAMIŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OBROŃCÓW WESTERPLATTE 1
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kaminsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9370741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1d7a37-24b1-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232047/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PIORĄCYCH, DEZYNFEKUJĄCYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czystości1) Płyn do mycia i czyszczenia urządzeń sanitarnych oraz ceramicznych w ilości 50 litrów.
2) Mydło w płynie antybakteryjne w ilości 700 litrów.
3) Antystatyczny preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli w aerozolu w ilości 140 szt.
4) Odświeżacz powietrza w sprayu w ilości 60 szt.
5) Środek odkażający, preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym w ilości 300 szt.
6) Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w ilości 1 550 litrów.
7) Kostki do WC z paskiem żelowym z koszykiem w ilości 250 szt.
8) Żel myjąco dezynfekujący w ilości 600 litrów.
9) Preparat do czyszczenia powierzchni w ilości 27 litrów.
10) Uniwersalny płyn do mycia podłóg w ilości 50 litrów.
11) Żel dezynfekujący w ilości 315 litrów.
12) Skoncentrowany preparat do usuwania osadów z kamienia wapiennego (sanitariaty, stal nierdzewna) 975 litrów.
13) Skoncentrowany preparat do usuwania osadów z kamienia wapiennego (sanitariaty, stal nierdzewna) 525 litrów.
14) Kapsułki myjące do zmywarki naczyń w ilości 750 szt.
15) Płyn do mycia szyb, spray w ilości 180 litrów.
16) Ręczniki papierowe w roli z adapterem do podajników mechanicznych w ilości 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 53843,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły gospodarstwa domowego.1) Szczotka do WC z podstawką ilości 100 szt.
2) Szufelka + zmiotka wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 50 szt.
3) Miska plastikowa okrągła w ilości 100 szt.
4) Worki na odpady HD-LD 35 l kolor czarny w ilości 18 000 szt.
5) Worki na odpady LDPE 60 l kolor czarny w ilości 5000 szt.
6) Worki na odpady LDPE 120 l kolor czarny w ilości 5000szt.
7) Worki na odpady LDPE 120 l kolor niebieski w ilości 5000 szt.
8) Worki na odpady LDPE 120 l kolor żółty w ilości 5000 szt.
9) Worki na odpady LDPE 120 l kolor czerwony w ilości 5000 szt.
10) Worki na odpady LDPE 120 l kolor zielony w ilości 5000 szt.
11) Worki na odpady LDPE 160 l kolor czarny w ilości 380szt.
12) Worki na odpady LDPE 160 l kolor niebieski w ilości 380 szt.
13) Worki na odpady LDPE 160 l kolor żółty w ilości 380 szt.
14) Worki na odpady LDPE 160 l kolor zielony w ilości 380 szt.
15) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ” szary 20 opakowań w kartonie, makulatura, gramatura co najmniej 1x36 g/m2, w ilości 8000 opakowań
16) Ręcznik papierowy jednorazowy składany „ZZ” biały 20 opakowań w kartonie, makulatura, w ilości 240 opakowań.
17) Wkład mopa supełkowego w ilości 250 szt.
18) Ścierka do podłogi z bawełny w ilości 2500 szt.
19) Ściereczka uniwersalna przeznaczona do ręcznego sprzątania w ilości 100 szt.
20) Druciak spiralny w ilości 500 szt.
21) Zmywak kuchenny w ilości 50 szt.
22) Szczotka do mycia kotłów warzelnych z trzonkiem w ilości 10 szt.
23) Miarka plastikowa do preparatów chemicznych z podziałką od 10 do 500 ml – w ilości 12 szt.
24) Spryskiwacz – atomizer o pojemności do 5 litrów – w ilości 10 szt.
25) Stelaż do mopa + kij ilość 40 szt.
26) Szczotka do zamiatania z trzonkiem tzw. ulicówka w ilości 40 szt.
27) Worki do odkurzacza 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 58419,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czystości dla osadzonych.1) Płyn uniwersalny w ilości 4 900 litrów.
2) Płyn uniwersalny w ilości 1 400 litrów.
3) Płyn uniwersalny w ilości 1 200 litrów.
4) Żel do WC w ilości 2 500 litrów.
5) Płyn do mycia naczyń w ilości 3 400 litrów.
6) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 750 kg.
7) Czyścik uniwersalny w proszku w ilości 1800 kg.
8) Proszek do prania o gramaturze 200g netto w ilości 3 120 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 98995,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty dezynfekujące.1) Koncentrat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w ilości 5 litrów.
2) Preparat do dezynfekcji rąk i skóry przed zabiegami w ilości 10 litrów.
3) Chusteczki do dezynfekcji w ilości 2 000 szt.
4) Preparat do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych w ilości 2 litrów.
5) Płyn do dezynfekcji ze spryskiwaczem w ilości 35 litrów.
6) Preparat do dezynfekcji rąk w ilości 10 litrów.
7) Preparat przeznaczony do dezynfekcji powierzchni w ilości 5 litrów.
8) Spray do dezynfekcji powierzchni, urządzeń i akcesoriów w ilości 100 litrów
9) Spray do dezynfekcji powierzchni, urządzeń i akcesoriów w ilości 5 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7916,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inne środki chemiczne.1) Filtr Philips Saeco CA6903/10 AquaClean w ilości 2 szt.
2) Odkamieniacz Philips Saeco CA6700/10 w ilości 2 szt.
3) Tabletki odtłuszczające Philips Saeco CA6704/10 w ilości 2 op.
4) Smar do konserwacji ekspresu Seltino Food Grade 5g w ilości 2 szt.
5) Emulsja regeneracyjna do rąk w ilości 6 szt.
6) Płyn do toalet turystycznych w ilości 20 litrów.
7) Środek do czyszczenia obiegu mleka PHILIPS CA6705/10 w ilości 2 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
4.5.5.) Wartość części: 1515,36 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty chemiczne przeznaczone do utrzymania czystości w gastronomi.1) Preparat do ręcznego mycia stali nierdzewnej w ilości 170 litrów.
2) Skoncentrowany płyn do ręcznego mycia naczyń kuchennych w ilości 720 litrów.
3) Skoncentrowany preparat do ręcznego mycia patelni gazowych, piekarników – przypaleń w ilości 150 litrów.
4) Preparat do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych 650 litrów.
5) Preparat do maszynowego nabłyszczania naczyń o odczynie kwasowym 20 litrów.
6) Preparat myjąco-dezynfekujący – 70 litrów.
7) Tabletki myjące do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL Self Cooking Center – 100 szt. (1 wiadro x 100 szt.).
8) Tabletki pielęgnacyjne do pieców konwekcyjno parowych RATIONAL SelfCooking Center
– 150 szt. ( 1 wiadro x 150 szt.).
9) Tabletki solne do uzdatniania wody w ilości 200 kg.
10) Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej na bazie silikonu w ilości 5 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 2607426 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie łazienek.1) Mydło w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 w ilości 250 szt.
2) Mydło dezynfekujące w pianie kompatybilne z dozownikiem DTS 201 w ilości 250 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 18292,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50538,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91547,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50538,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50538,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46937,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55778,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46937,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natural Cezary Szajrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190125122
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46937,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74485,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291201,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74485,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74485,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6359,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6359,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6359,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6359,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18888,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26988,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21787,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natural Cezary Szajrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190125122
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21787,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18292,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18292,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18292,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012255417
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18292,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych I
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.