Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424045/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00477479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00477146/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w Dębowej Łące
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-207
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566884910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w Dębowej Łące
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2d2012a-f023-4b13-8c2b-20f3d715480a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w Dębowej Łące
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Modernizacja poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w Dębowej Łące”, polegającej na przebudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Dębowa Łąka, gmina Dębowa Łąka, na działkach ewidencyjnych nr 145/2 i 145/3:
Inwestycja swoim zakresem obejmuje:
1) branża budowlana/elektryczna:
a) roboty budowlane remontowe związane z budynkiem SUW;
b) wykonanie ogrodzenia;
c) budowa i montaż zbiornika wody czystej - branża budowlana (roboty przygotowawcze pod montaż zbiornika; konstrukcyjny zbiornika; roboty budowlane wykończenie związane z budową zbiornika: utwardzenie terenu);
d) branża elektryczna
2) branża sanitarna:
a) budowa osadnika wód popłucznych
b) budowa i montaż zbiornika wody czystej - 2 szt. o pojemności użytkowej 100 m³ każdy (uzbrojenie technologiczne zbiornika wody czystej)
c) roboty demontażowe w SUW
d) modernizacja uzbrojenia obudowy studni istniejącej nr 2
e) modernizacja uzbrojenia obudowy studni istniejącej nr 3
f) sieci zewnętrzne wod.-kan. (sieć wodociągowa PE 110 zasilenie w wodę budynku SUW z istniejącej studni głębinowej nr 2 i studni głębinowej nr 3; sieć wodociągowa wody uzdatnionej PE 250 - przewód napływowy na zestaw hydroforowy; sieć wodociągowa wody uzdatnionej PE 160 do napełniania zbiornika; sieć wodociągowa wody uzdatnionej PE 160 napływ na sieć; przewody kanalizacji sanitarnej zewnętrznej)
g) technologia w budynku SUW
h) kanalizacja wewnętrzna budynku SUW.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz przedmiary robót stanowiące załączniki nr 11 – nr 13 do SWZ oraz niniejsza SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia udostępnione przez Zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowe i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełnią wymagania określone przez zamawiającego.
7. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
8. Zamówienie nie jest podzielone na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Podział na części byłby niecelowy i powodowałby nadmierne trudności techniczne a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia dostępności dla Wykonawców.
11. Za wykonanie niniejszego zamówienia obowiązuje cena ryczałtowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45247270-3 - Budowa zbiorników
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów:
1) cena - 60%,
2) okres gwarancji i rękojmi - 40%.
2. Kryterium – cena.
Cena oferty – C, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru
C = (C n /C b) x 100 x 0,60
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena
C n - cena oferty z najniższą ceną
C b - cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.
3. Kryterium - okres gwarancji i rękojmi.
1) Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
2) Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
3) Jeżeli którykolwiek Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż maksymalny podany
przez Zamawiającego otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji
i rękojmi.
4) Jeżeli którykolwiek z Wykonawców nie wskaże w ofercie terminu gwarancji, lub wskaże termin krótszy
niż minimalny określony przez Zamawiającego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Okres gwarancji i rękojmi – G, oferta z najdłuższym okresem gwarancji i rękojmi otrzyma maksymalną ilość punktów – 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji i rękojmi wg wzoru:
G = (Gb /Gn) x 100 x 0,40
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji i rękojmi
Gb - okres gwarancji i rękojmi oferty badanej (w miesiącach)
Gn – okres gwarancji i rękojmi oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi (w miesiącach)
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferent w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” wynosi 40 pkt.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Oferta najkorzystniejsza, to oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans ceny oraz okresu gwarancji.
O = C + G
O – łączna liczba punktów uzyskana w ocenie
C – liczba punktów za kryterium cena
G – liczba punktów za kryterium okres gwarancji i rękojmi
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Jeżeli oferty uzyskały taką samą ocenę, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym
kosztem.
8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości równej lub wyższej od kwoty 6 361 300,00 zł brutto. Wzór wykazu robót stanowi – załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – Załącznik nr 7 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku
gdy zobowiązanie podmiotu udostępniającego zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia dokonuje Wykonawca lub notariusz.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamównia dołączają do oferty
oświadczenie – Załącznik nr 10, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oświadczenie zostało
sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca
lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości równej lub wyższej od kwoty 6 361 300,00 zł brutto. Wzór wykazu robót stanowi – załącznik nr 4 do SWZ- składane na wezwanie Zamawiającego jeżeli dotyczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 – jeżeli dotyczy.
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy – załącznik nr 8 – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 9 – jeżeli dotyczy.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 10 – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty – załącznik nr 9 do SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
inwestycja objęta postępowaniem jest realizowana w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. W związku z powyższym Zamawiający przekaże zaliczkę Wykonawcy w kwocie 5% należnego wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacona zostanie po zakończeniu realizacji inwestycji;7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.