eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie oględzin i sporządzenie opinii z zakresu prawa budowlanego dotyczących 267 obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych położonych na terenie miasta Koszalina (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie oględzin i sporządzenie opinii z zakresu prawa budowlanego dotyczących 267 obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych położonych na terenie miasta Koszalina (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943488654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-202555a3-1592-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oględzin i sporządzenie opinii z zakresu prawa budowlanego dotyczących 267 obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych położonych na terenie miasta Koszalina (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202555a3-1592-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Wykonanie oględzin i sporządzenie opinii z zakresu prawa budowl. oraz wykonanie operatów szacunkowych 267 obiektów budowl./urządzeń stacji transformatorowych położonych na terenie miasta Koszalina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-7.271.1.13.2023.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oględzin i sporządzenie opinii z zakresu prawa budowlanego dotyczących 267 obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych położonych na terenie miasta Koszalina oraz wykonanie operatów szacunkowych określających ich wartość rynkową na dzień powstania obowiązku podatkowego.
Za wykonany przedmiot zamówienia uznaje się sporządzenie przez Wykonawcę 267 Opinii jednostkowych wraz uzasadnieniami i operatami szacunkowymi określającymi wartość rynkową każdego z obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych wymienionych w Załączniku nr 1 do Rozdziału II SWZ.

2. Wykonawca sporządzi dokument w postaci Opinii jednostkowej dla każdego z ww. 267 obiektów budowlanych/urządzeń stacji transformatorowych.
Opinia jednostkowa powinna zawierać:
1) opis stacji transformatorowej i jej wyposażenia zgodnie z wiedzą specjalistyczną z dziedziny budownictwa oraz sieci i systemów elektroenergetycznych,
2) uzasadnienie, które pozwoli Zamawiającemu dokonać analizy poprawności wniosków stawianych przez Wykonawcę bez konieczności wkraczania w sferę wiedzy specjalistycznej,
3) operat szacunkowy określający wartość rynkową stacji transformatorowej na dzień powstania obowiązku podatkowego.

3. Sporządzenie Opinii jednostkowej ma na celu ustalenie poniższych kwestii.
1) Dokonanie klasyfikacji obiektu budowlanego/urządzenia stacji transformatorowej i ustalenie, czy stanowi ona budynek, czy budowlę w rozumieniu art. 3 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) – dalej ustawa p.b. i w przypadku ustalenia, że stanowi budowlę, to ustalenie czy ta budowla jest:
a. urządzeniem budowlanym, o którym mowa w art. 3 pkt. 9 ustawy p.b.,
b. elementem (częścią) innej budowli sieciowej (sieci technicznej), o której mowa w art. 3 pkt 3 ustawy p.b,
albo:
2) Dokonanie klasyfikacji obiektu budowlanego/urządzenia stacji transformatorowej i ustalenie, czy stanowi ona budynek, czy budowlę w rozumieniu art. 3 pkt. 1, 2 i 3 ustawy p.b. i w przypadku ustalenia, że stanowi budynek, to ustalenie czy:
a. znajdujące się w jego wnętrzu wyposażenie stanowi, zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy p.b., instalacje wewnętrzne budynku umożliwiające jego wykorzystywanie zgodnie z przeznaczeniem,
b. znajdujące się wewnątrz budynku wyposażenie stanowi odrębny od tego budynku obiekt budowlany lub część innego obiektu budowlanego lub urządzenie budowlane lub część innego urządzenia budowlanego w rozumieniu art. 3 pkt 1, 3 i 9 ustawy p.b.

4. Sporządzenie Opinii jednostkowej winno być poprzedzone oględzinami obiektu budowlanego/urządzenia stacji transformatorowej i dotyczącej go dokumentacji technicznej.
Podczas oględzin Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną, która będzie stanowić integralną część Opinii jednostkowej.
Opinia jednostkowa musi przekonywać jako logiczna całość, a Wykonawca powinien wskazać i wyjaśnić przesłanki, które doprowadziły go do przedstawionych konkluzji. Przedmiotem opinii jednostkowej nie może być interpretacja przepisów prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206898,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206898,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206898,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSERWIS Z.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263

7.3.3) Ulica: Kościuszki 31

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206898,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-08 do 2023-12-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 16 tygodni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.