eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotęgowoWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudowa Szkoły Podstawowej w Skórowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudowa Szkoły Podstawowej w Skórowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d02b7e6a-0390-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudowa Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d02b7e6a-0390-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4699000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia uległ zmniejszeniu w porównaniu do zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr IZP.271.5.2024 – dotyczy w szczególności rozbudowy części przedszkolnej.
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie”


I. Stan istniejący:
Przedmiotowy budynek Szkoły Podstawowej w Skórowie objęty opracowaniem zlokalizowany jest na działce nr 72, położonej w miejscowości Skórowo 13a, przy głównej drodze publicznej przebiegającej przez daną miejscowość. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze użytkowe. Budynek jest całkowicie podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy betonowe, dach o konstrukcji drewnianej – krokwiowej, kryty blachą trapezową.
Parametry istniejącego budynku SP:
• powierzchnia użytkowa - 900m2
• powierzchnia zabudowy – 327 m2
• kubatura – 3180 m3

II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową Szkoły Podstawowej w miejscowości Skórowo. Zamówienie dotyczy również zagospodarowania terenu obejmującego budowę dojść do przedmiotowego budynku i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej.
Podstawowym celem niniejszej inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie o dodatkowe pomieszczenia związane z funkcją przedszkolną, a także wykonanie przebudowy istniejącego budynku szkoły, w tym ostatniej kondygnacji budynku (poddasza) tak, aby umożliwić lokalizację na danej kondygnacji pomieszczeń lekcyjnych dla uczniów SP. Dodatkowo w ramach przedmiotowej inwestycji zakłada się dostosowanie budynku do obowiązujących warunków związanych z izolacyjnością termiczną, przepisami p.poż, dostępnością dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją systemu ogrzewania oraz oświetlenia budynku wraz z wykonaniem dodatkowych instalacji technicznych- użytkowych (drenaż odwadniający, wymiana instalacji elektrycznych, monitoring wizyjny, instalacja fotowoltaiczna).
Zaprojektowany w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno-Użytkowy budynek po rozbudowie i przebudowie ma być obiektem o wysokich walorach architektoniczno-użytkowych, o optymalnych właściwościach funkcjonalnych, wizualnych, technicznych i ekonomicznych z zastosowaniem nowych technologii w połączeniu z racjonalnymi kosztami budowy w stosunku do kosztów eksploatacji.

III. Opis planowanego zakresu zadania inwestycyjnego:
a) etap dokumentacji projektowej:
• wykonanie dokumentacji koncepcyjnej oraz uzgodnienie projektowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym;
• wykonanie szczegółowych badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz odkrywek istniejących fundamentów budynku w obszarze rozbudowy/przebudowy budynku;
• wykonanie mapy do celów projektowych;
• uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
• uzyskanie niezbędnych warunków przyłączeniowych do mediów eksploatacyjnych w zakresie nowych przyłączy lub zmiany istniejących warunków przyłączeniowych przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze wod-kan, przyłącze energetyczne, inne wymagane);
• uzyskanie niezbędnych uzgodnień/ekspertyz/opinii/odstępstw od obowiązujących przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania
• sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem akceptacji ze strony Zamawiającego;
• uzyskanie pełnomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
b) etap realizacji robót budowlanych:
• istniejący plac zabaw należy demontować na etapie realizacji robót budowlanych (tj. huśtawki, bujaki, elementy siłowni itd.), zaś po zakończeniu robót zdemontowane wcześniej urządzenia należy ponownie zamontować zgodnie z zasadami rozmieszczenia urządzeń zabawowych na placach zabaw;
• rozbudowa budynku w części parterowej o dodatkowe skrzydło użytkowe budynku (stanowiące odrębną strefę użytkową i pożarową), w którym zlokalizowane zostaną pomieszczenia użytkowe przedszkola (zgodnie z opisem w PFU) - powierzchnia rozbudowy 218,9 m2 (część przedszkolna);
• częściowa przebudowa kondygnacji piwnicznej i parterowej budynku SP;
• dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym ewentualnych odstępstw) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
• rozbiórka istniejącego poddasza oraz wykonanie nadbudowy wraz z nowym podziałem funkcjonalno-użytkowym pomieszczeń;
• wykonanie/ wymiana instalacji:
- elektrycznej zasilającej,
-elektrycznej oświetleniowej (z częściowym wykorzystaniem opraw oświetleniowych, które zostały wymienione w niedalekiej przeszłości i mogą zostać ponownie wykorzystane),
- grzewczej, wraz z wymianą źródła ciepła (pompa ciepła),
- teletechnicznej(internetowej oraz telefonicznej),
- alarmowej,
- wentylacji mechanicznej(kondygnacja piwniczna oraz II piętra),
• wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z systemem zapisu
i archiwizacji;
• termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian oraz posadzek części piwnic;
• wykonanie drenażu odwadniającego;
• wykonanie remontu pomieszczeń (wraz z wymianą stolarki okiennej wewnętrznej);
• rozbudowa instalacji fotowoltaicznej (istniejąca instalacja fotowoltaiczna posiada moc 7,56 kW) ;
• wykonanie zagospodarowania terenu;
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

IV. Podstawa opracowania dokumentacji projektowej:
• Ekspertyza techniczna rzeczoznawcy budowlanego oraz rzeczoznawcy ds spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych z grudnia 2021 r.
• Postanowienie z dnia 31.03.2022 r Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej PSP w sprawie uzgodnienia rozwiązań zamiennych dla budynku Szkoły Podstawowej
z przedszkolem w Skórowie;
• Postanowienie z dnia 31.03.2022 r. Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej PSP w sprawie uzgodnienia rozwiązań zamiennych dla przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru dla budynku Szkoły Podstawowej z przedszkolem w Skórowie;
• Pismo z dnia 27.04.2022 r. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku w sprawie wydania opinii o zlokalizowanych na poddaszu i w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie pomieszczeń, w związku z planowanym przeznaczeniem tych pomieszczeń na cele dydaktyczne;
• Dokumentacja projektowa z roku 2022 opracowana dla zadania pn.: „Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Skórowie do warunków ochrony przeciwpożarowej”;
• Dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy budynku o salę gimnastyczną;
• Program Funkcjonalno-Użytkowy z 2024r. (rozbudowa z przebudową Szkoły Podstawowej w Skórowie)

V. Obowiązkiem Wykonawcy opracowania projektowego jest terminowe wykonanie dokumentacji dla przedmiotowej inwestycji w skład której wchodzi(szczegółowy zakres opisany został w PFU):
- koncepcja rozwiązań projektowych,
- projekt budowlany,
- projekty wykonawcze dla poszczególnych branż,
- przedmiary robót i kosztorysy dla wszystkich branż,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów.
Szczegółowe ustalenia i obowiązki Wykonawcy zostały opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.


Ponadto do zadań Wykonawcy robót budowlanych należy:
- obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,
- uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury podziemnej wg potrzeb,
- uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości,
- wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie;
- wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt wymaganych czynności sprawdzających, badań i pomiarów i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z tych czynności przy odbiorze;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją placu budowy (np.: koszty energii elektrycznej, zaopatrzenia w wodę, wygrodzenia placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalnego i tymczasowych dróg dojazdowych - koniecznych do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych);
- Wykonawca zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie stosowne pomieszczenie magazynowe do składowania materiałów, urządzeń i narzędzi;
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji, szkód wyrządzonych Zamawiającemu oraz ewentualnego naruszenia praw osób trzecich - powstałych w trakcie i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz z tytułu nienależytego jego wykonania;
- na Wykonawcy spoczywa obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót.


UWAGA! Zaleca się, aby Wykonawca złożył wizytę i dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia w celu pozyskania wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45262700-8 - Przebudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7159584 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9312498,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7159584 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MZB Maciej Zaręba

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakłąd Budowlany Dzida i Zaręba sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411642572

7.3.3) Ulica: Wilkowo Nowowiejskie

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

7.3.5) Kod pocztowy: 84-351

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa - Biuro Architektury i Urbanistyki AKCENT


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7159584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.