eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego.



Og³oszenie z dnia 2024-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a081ac9-2c93-47c9-9458-d4c26508ea42

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00406500

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00092955/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi w zakresie transportu drogowego osób (pacjentów)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe
w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25 Z TP 24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Transport sanitarny pacjentów karetk± ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego oraz transport sanitarny pacjentów karetk± z zespo³em odpowiadaj±cym sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty – w ramach Pakietu 1– Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:

Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Czas podstawienia pojazdu sanitarnego ze specjalistycznym
zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych (maksimum do 90 minut – minimum 40 minut od momentu wezwania) 40 %

II. Opis sposobu oceny ofert w kryterium cena: 60% – max. 60 pkt.

C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.

Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

III. Opis sposobu oceny ofert w kryterium: czas podstawienia pojazdu sanitarnego ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych – 40% – max. 40 pkt.

T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tmin. - Najkrótszy oferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tb - Zaoferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania - oferty badanej.
• Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
• Wymagany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania:
maksimum do 90 minut – minimum 40 minut.
• Czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania nale¿y przedstawiæ w minutach.

IV. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania

Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Transport sanitarny materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników, karetk± z kierowc±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty – w ramach Pakietu 2 – Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:

Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej
sk³adników w przypadkach pilnych (maksimum do 60 minut – minimum 20 minut od momentu wezwania) 40 %

II. Opis sposobu oceny ofert w kryterium cena: 60% – max. 60 pkt.

C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.

Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

III. Opis sposobu oceny ofert w kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej sk³adników
w przypadkach pilnych – 40% – max. 40 pkt.

T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tmin. - Najkrótszy oferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tb - Zaoferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania - oferty badanej.
• Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
• Wymagany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania:
maksimum do 60 minut – minimum 20 minut.
• Czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania nale¿y przedstawiæ w minutach.

IV. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania

Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej sk³adników w przypadkach pilnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy:
I. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, prowadzonego przez w³a¶ciwy podmiot.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

II. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
1. w ramach transportu sanitarnego pacjentów karetk± ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego - co najmniej dwoma specjalistycznymi zespo³ami ratownictwa medycznego sk³adaj±cymi siê z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych posiadaj±cymi wymagane uprawnienia, tj. lekarz systemu i pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny oraz co najmniej jednym samochodem (ambulans typu C) spe³niaj±cym warunki opisane w za³±czniku nr 1a - Pakiet 1;
2. w ramach transportu sanitarnego pacjentów karetk± z zespo³em odpowiadaj±cym sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego - co najmniej dwoma zespo³ami osób odpowiadaj±cymi sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego, tj. sk³adaj±cymi siê co najmniej z dwóch osób
tj. ratownik lub pielêgniarka systemu uprawnionych do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych posiadaj±cych wymagane uprawnienia oraz co najmniej jednym samochodem (ambulans typu B lub C) spe³niaj±cym warunki opisane
w za³±czniku nr 1a - Pakiet 1;
3. w ramach przewozu materia³ów biologicznych do badañ i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników (karetka z kierowc±) – co najmniej jednym kierowc± posiadaj±cym uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U. z 2023 r. poz. 622 ze zm.) oraz co najmniej jednym samochodem do przewozu materia³ów biologicznych
i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników spe³niaj±cym warunki opisane w za³±czniku nr 1b - Pakiet 2.

Personel ¶wiadcz±cy us³ugi w poszczególnych rodzajach transportu sanitarnego nie mo¿e siê powtarzaæ.
Samochody dostêpne do realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych rodzajach transportu sanitarnego nie mog± siê powtarzaæ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni – z³o¿y aktualny na dzieñ z³o¿enia, dokument potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w pkt. 8.2 SWZ, tj.:
1. dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, prowadzonego przez w³a¶ciwy podmiot.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 4....
3. wykaz pojazdów dostêpnych Wykonawcy us³ugi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5....

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia jakie musi zawieraæ oferta Wykonawcy
1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1… do SWZ).
2. Wype³niony i podpisany formularz Oferty (za³. nr 2 SWZ).
3. Dokument okre¶lony w pkt. 9.3 1) – je¿eli dotyczy.
4. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków opisanych w ppkt. 8.2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owe informacje dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera projekt umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ - § 15 i § 16.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art.
7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 507) - pkt. 8.1.2 SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.