eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączModernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=64265040

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb2fe155-03ac-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.4.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4666088,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych pn. Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED – O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77.
2. Zamówienie obejmuje:
-zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacja,
-montaż przewodów, kabli i tras kablowych,
-montaż elementów instalacji i opraw oświetlenia podstawowego,
-demontaż istniejącej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i jej utylizacja,
-montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w oparciu o baterię centralną,
-demontaż istniejących słupów oraz opraw oświetleniowych zewnętrznych i ich utylizacja ,
-montaż słupów i opraw oświetleniowych zewnętrznych ,
-obniżenie łączników do poziomu zgodnego ze standardami dostępności,
-uzupełnienie, gruntowanie i malowanie starych tynków,
-programowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem i układu nadzoru,
-wykonanie pomiarów:
a)rezystancji izolacji,
b)skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
c)parametrów fotometrycznych,
a także sprawowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, bezpłatnego serwisu:
-urządzeń i instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
-urządzeń i instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
-urządzeń i instalacji oświetlenia zewnętrznego ,
ponadto:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej dla:
a)instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
b)instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
c)instalacji oświetlenia zewnętrznego .
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do projektowanych postanowień Umowy oraz w dokumentach:
-projekcie wykonawczym,
-przedmiarach robót,
-STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2431774,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych pn. Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED – O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11.
2. Zamówienie obejmuje:
-zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacja,
-montaż przewodów, kabli i tras kablowych,
-montaż elementów instalacji i opraw oświetlenia podstawowego,
-demontaż istniejącej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i jej utylizacja,
-montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w oparciu o baterię centralną,
-obniżenie łączników do poziomu zgodnego ze standardami dostępności,
-uzupełnienie, gruntowanie i malowanie starych tynków,
-programowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem i układu nadzoru,
-wykonanie pomiarów:
a)rezystancji izolacji,
b)skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
c)parametrów fotometrycznych,
a także sprawowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, bezpłatnego serwisu:
-urządzeń i instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
-urządzeń i instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
ponadto:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej dla:
a)instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
b)instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do projektowanych postanowień Umowy oraz w dokumentach:
-projekcie wykonawczym,
-przedmiarach robót,
-STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2234313,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2711225,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2718245,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2711225,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, tj. Romanowi Szczurkowi, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą ROMAKO- Instalacje Elektryczne Roman Szczurek 33-395 Świniarsko 74, wykonanie zamówienia w zakresie części dotyczącej wykonania robót elektrycznych wraz z montażem opraw LED


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2711225,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300527,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3169532,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300527,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Mirek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: ELMIR Rafał Mirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342005895

7.3.3) Ulica: Górki Zawadzkie 107

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300527,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.