Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303920/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00322897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00337133/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=642650401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb2fe155-03ac-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.4.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4666088,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych pn. Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED – O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77.2. Zamówienie obejmuje:
-zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacja,
-montaż przewodów, kabli i tras kablowych,
-montaż elementów instalacji i opraw oświetlenia podstawowego,
-demontaż istniejącej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i jej utylizacja,
-montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w oparciu o baterię centralną,
-demontaż istniejących słupów oraz opraw oświetleniowych zewnętrznych i ich utylizacja ,
-montaż słupów i opraw oświetleniowych zewnętrznych ,
-obniżenie łączników do poziomu zgodnego ze standardami dostępności,
-uzupełnienie, gruntowanie i malowanie starych tynków,
-programowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem i układu nadzoru,
-wykonanie pomiarów:
a)rezystancji izolacji,
b)skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
c)parametrów fotometrycznych,
a także sprawowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, bezpłatnego serwisu:
-urządzeń i instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
-urządzeń i instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
-urządzeń i instalacji oświetlenia zewnętrznego ,
ponadto:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej dla:
a)instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
b)instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
c)instalacji oświetlenia zewnętrznego .
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do projektowanych postanowień Umowy oraz w dokumentach:
-projekcie wykonawczym,
-przedmiarach robót,
-STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2431774,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych pn. Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED – O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11.2. Zamówienie obejmuje:
-zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacja,
-montaż przewodów, kabli i tras kablowych,
-montaż elementów instalacji i opraw oświetlenia podstawowego,
-demontaż istniejącej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i jej utylizacja,
-montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w oparciu o baterię centralną,
-obniżenie łączników do poziomu zgodnego ze standardami dostępności,
-uzupełnienie, gruntowanie i malowanie starych tynków,
-programowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem i układu nadzoru,
-wykonanie pomiarów:
a)rezystancji izolacji,
b)skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
c)parametrów fotometrycznych,
a także sprawowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, bezpłatnego serwisu:
-urządzeń i instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
-urządzeń i instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
ponadto:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej dla:
a)instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia podstawowego,
b)instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do projektowanych postanowień Umowy oraz w dokumentach:
-projekcie wykonawczym,
-przedmiarach robót,
-STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2234313,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2711225,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2718245,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2711225,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, tj. Romanowi Szczurkowi, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą ROMAKO- Instalacje Elektryczne Roman Szczurek 33-395 Świniarsko 74, wykonanie zamówienia w zakresie części dotyczącej wykonania robót elektrycznych wraz z montażem opraw LED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2711225,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300527,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3169532,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300527,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Mirek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: ELMIR Rafał Mirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342005895
7.3.3) Ulica: Górki Zawadzkie 107
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300527,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.