eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowopełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-831e29b2-0610-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831e29b2-0610-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Nadzór inwestorski zadania: Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 245939 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie”.
Lokalizacja: Miejscowość Skórowo działki nr 72 obręb Skórowo Stare, gmina Potęgowo, powiat słupski.

UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia na nadzorowane roboty uległ zmniejszeniu w porównaniu do zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr IZP.271.7.2024 – dotyczy w szczególności rozbudowy części przedszkolnej.


I. Stan istniejący:
Przedmiotowy budynek Szkoły Podstawowej w Skórowie objęty opracowaniem zlokalizowany jest na działce nr 72, położonej w miejscowości Skórowo 13a, przy głównej drodze publicznej przebiegającej przez daną miejscowość. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze użytkowe. Budynek jest całkowicie podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy betonowe, dach o konstrukcji drewnianej – krokwiowej, kryty blachą trapezową.
Parametry istniejącego budynku SP:
• powierzchnia użytkowa - 900m2
• powierzchnia zabudowy – 327 m2
• kubatura – 3180 m3

II. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia na roboty budowlane jest inwestycja polegająca na budowie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową Szkoły Podstawowej w miejscowości Skórowo. Zamówienie dotyczy również zagospodarowania terenu obejmującego budowę dojść do przedmiotowego budynku i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej.
Podstawowym celem niniejszej inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie o dodatkowe pomieszczenia związane z funkcją przedszkolną, a także wykonanie przebudowy istniejącego budynku szkoły, w tym ostatniej kondygnacji budynku (poddasza) tak, aby umożliwić lokalizację na danej kondygnacji pomieszczeń lekcyjnych dla uczniów SP. Dodatkowo w ramach przedmiotowej inwestycji zakłada się dostosowanie budynku do obowiązujących warunków związanych z izolacyjnością termiczną, przepisami p.poż, dostępnością dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją systemu ogrzewania oraz oświetlenia budynku wraz z wykonaniem dodatkowych instalacji technicznych- użytkowych (drenaż odwadniający, wymiana instalacji elektrycznych, monitoring wizyjny, instalacja fotowoltaiczna).
Zaprojektowany w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno-Użytkowy budynek po rozbudowie i przebudowie ma być obiektem o wysokich walorach architektoniczno-użytkowych, o optymalnych właściwościach funkcjonalnych, wizualnych, technicznych i ekonomicznych z zastosowaniem nowych technologii w połączeniu z racjonalnymi kosztami budowy w stosunku do kosztów eksploatacji.

III. Opis planowanego zakresu nadzorowanego zadania inwestycyjnego:
a) etap dokumentacji projektowej:
• wykonanie dokumentacji koncepcyjnej oraz uzgodnienie projektowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym;
• wykonanie szczegółowych badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz odkrywek istniejących fundamentów budynku w obszarze rozbudowy/przebudowy budynku;
• wykonanie mapy do celów projektowych;
• uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
• uzyskanie niezbędnych warunków przyłączeniowych do mediów eksploatacyjnych w zakresie nowych przyłączy lub zmiany istniejących warunków przyłączeniowych przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze wod-kan, przyłącze energetyczne, inne wymagane);
• uzyskanie niezbędnych uzgodnień/ekspertyz/opinii/odstępstw od obowiązujących przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania
• sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem akceptacji ze strony Zamawiającego;
• uzyskanie pełnomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
b) etap realizacji nadzorowanych robót budowlanych:
• istniejący plac zabaw należy zdemontować na etapie realizacji robót budowlanych (tj. huśtawki, bujaki, elementy siłowni itd.), zaś po zakończeniu robót zdemontowane wcześniej urządzenia należy ponownie zamontować zgodnie z zasadami rozmieszczenia urządzeń zabawowych na placach zabaw;
• rozbudowa budynku w części parterowej o dodatkowe skrzydło użytkowe budynku (stanowiące odrębną strefę użytkową i pożarową), w którym zlokalizowane zostaną pomieszczenia użytkowe przedszkola (zgodnie z opisem w PFU) – powierzchnia rozbudowy 218.9 m2 (część przedszkolna);
• częściowa przebudowa kondygnacji piwnicznej i parterowej budynku SP;
• dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym ewentualnych odstępstw) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
• rozbiórka istniejącego poddasza oraz wykonanie nadbudowy wraz z nowym podziałem funkcjonalno-użytkowym pomieszczeń;
• wykonanie/ wymiana instalacji:
- elektrycznej zasilającej,
-elektrycznej oświetleniowej (z częściowym wykorzystaniem opraw oświetleniowych, które zostały wymienione w niedalekiej przeszłości i mogą zostać ponownie wykorzystane),
- grzewczej, wraz z wymianą źródła ciepła (pompa ciepła),
- teletechnicznej(internetowej oraz telefonicznej),
- alarmowej,
- wentylacji mechanicznej(kondygnacja piwniczna oraz II piętra),
• wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z systemem zapisu
i archiwizacji;
• termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian oraz posadzek części piwnic;
• wykonanie drenażu odwadniającego;
• wykonanie remontu pomieszczeń (wraz z wymianą stolarki okiennej wewnętrznej);
• rozbudowa instalacji fotowoltaicznej (istniejąca instalacja fotowoltaiczna posiada moc 7,56 kW) ;
• wykonanie zagospodarowania terenu;
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.



1.1. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:

a) zakres obowiązków:
1) sprawdzanie dokumentacji projektowej i opiniowanie jej wykonania zgodnie z PFU, obowiązującymi przepisami i umową zawartą z wykonawcą robót;
2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,
4) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa,
5) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
6) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót,
7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
8) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji,
9) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
10) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa,
11) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,
12) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,
13) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,
14) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,
15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
16) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
17) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych,
18) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót;
19) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
20) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,
21) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej,
22) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach;
23) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnej waloryzacji ceny umowy;
24) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy;
25) udział w odbiorach związanych z oddaniem obiektu do użytku, tj. kontrola PSP, PPIS i PINB.

b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w okresie gwarancji do:
1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów,
2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,
3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;
4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek,
5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,
6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru,
7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67527,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67527 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obsługa Inwestycji Budowlanych Radosław Posmykiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391830269

7.3.3) Ulica: Konwaliowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67527,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.