Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6696da7e-303b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.361.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4311446,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów.
1.1. Obiekt budowlany zlokalizowany jest w Koninie, przy ul. Sulańskiej 13, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1436/5. Obręb Gosławice. Kategoria obiektu budowlanego XVIII. Inwestycja posiada Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 117 z dnia 27.05.2021 wydaną przez Prezydenta Miasta Konina oraz zmianę decyzji nr 6 z dnia 09.01.2023 wydaną przez Prezydenta Miasta Konina.
1.2. Zakres robót budowlanych:
1) Wykonanie robót przygotowawczych i demontażowych, w tym m. in. odkrycie instalacji kanalizacyjnej pod płytą placu, wycięcie fragmentów płyty pod stopy i ławy fundamentowe, odkrycie prętów zbrojeniowych w ścianach obwodowych;
2) Wykonanie fundamentów, w tym m. in. Wykopy pod stopy i ławy fundamentowe, zbrojenie i betonowanie ław i stóp fundamentowych;
3) Budowę ścian i słupów, w tym: nadbudowę tj. podwyższenie o 1m, zbrojenie i betonowanie istniejących ścian obwodowych oddzielenia pożarowego, oraz zbrojenie i betonowanie dwóch (2) ścian oddzielenia pożarowego wewnątrz placu;
4) Montaż konstrukcji stalowej zadaszenia, obudowy ścian panelami systemowymi z prętów stalowych i siatki, konstrukcji stalowej pomostów ppoż. oraz pokrycia dachu z blachy trapezowej;
5) Odwodnienie dachu i podłączenie do kanalizacji deszczowej;
6) Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: przebudowa instalacji kanalizacyjnej przemysłowej pod płytą;
7) Przebudowanie zasilania dwóch hydrantów w wodę ppoż. oraz instalacji systemu gaszenia pożarów za pomocą trzech (3) działek;
8) Wykonanie instalacji elektrycznych zasilających, w tym oświetlenia, sygnalizacji i sterowania systemami monitoringu wizyjnego.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót podany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część umowy.
1.3. Szczegóły dotyczące poszczególnego zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej:
• projekt budowlany, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ,
• projekt wykonawczy, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
• przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ,
• specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia przez okres nie krótszy niż okres realizacji zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia kopi aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Szczegóły dotyczące ubezpieczenia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
1.5. Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
1.6. Obowiązki Wykonawców oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5153078,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6471030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5153078,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721267583
7.3.3) Ulica: Nieszawska 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-021
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża budowlana, sanitarna, elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5153078,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.