eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na przebudowę wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju oraz budowę nowych elementów infrastruktury sportowej.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na przebudowę wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju oraz budowę nowych elementów infrastruktury sportowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na przebudowę wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju oraz budowę nowych elementów infrastruktury sportowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b30cf3-3993-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025342/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju oraz budowa nowych elementów infrastruktury sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358687/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
• przebudowę boiska szkolnego (o wym. 24 m x 15 m), bieżni i pola rzutu kulą oraz utwardzenie części działki budowlanej,
• przebudowę (w ograniczonym zakresie) boiska szkolnego o wym. 44 m x 22 m zgodnie z uwagą zamieszczoną w pkt III ppkt 5 SWZ,
• budowę trybun, oświetlenia zewnętrznego i ogrodzeń boiska wielofunkcyjnego (wym. 44 m x 22 m) o wys. 5,15 m i 6,00 m pełniących funkcję piłkochwytów oraz budowę skoczni w dal i odwodnienia terenu,
• montaż urządzeń sportowych, ławek i koszy na śmieci oraz tablicy informacyjnej.
2. Miejsce realizacji robót budowlanych:
Teren Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju przy ul. Nadbrzeżnej 3, 33-380 Krynica – Zdrój, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. Lokalizacja inwestycji: jedn. ewid. Krynica – wieś, dz. ewid. nr 1106, 1108/1, 1109, 1112/1, 1104.
Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych, w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nie objętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki oświatowej.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej /zwanej również „dokumentacją projektową”/, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, tj. za pomocą:
• projektu budowy trybun, oświetlenia i odwodnienia – datowany na 08/2022,
• projektu przebudowy boiska sportowego wielofunkcyjnego, istniejącej bieżni, pola rzutu kulą, utwardzenia terenu, budowy skoczni w dal oraz ogrodzeń o wysokości 5,15 m i ogrodzeń o funkcji piłkochwytu przy istniejącym Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju – datowany na sierpień 2022,
• projekt przebudowy boiska sportowego przy istniejącym Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju – datowany na 09/2022,
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia.
W celu realizacji robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia:
1) Zamawiający uzyskał w dniu 08.09.2022 r. Zaświadczenie nr BUD.6743.2238.2022 Starosty Nowosądeckiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w przedmiocie wykonania robót budowlanych polegających na budowie skoczni w dal oraz ogrodzeń o wysokości 5,15 m
i 6,00 m pełniących funkcję piłkochwytów na działkach ewid. nr 1112/1, 1108/1, 1109, 1106 i 1104 w obr. ewid. Krynica Wieś, gmina Krynica - Zdrój.
2) Zamawiający uzyskał w dniu 16.09.2022 r. Decyzję nr 1264/2022 Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę obejmującego budowę trybun, odwodnienia terenu i oświetlenia boiska sportowego na działkach nr 1106, 1108/1, 1109, 1112/1, 1104 położonych w obrębie ewidencyjnym Krynica Wieś, gm. Krynica - Zdrój.
Powyższe dokumenty zostały zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
Pozostałe roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem nie wymagają decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna pn. „Przebudowa boiska sportowego wielofunkcyjnego, istniejącej bieżni, pola rzutu kulą, utwardzenie terenu, budowa skoczni w dal oraz ogrodzeń o wysokości 5,15 m i ogrodzeń o funkcji piłkochwytu przy istniejącym Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju” datowana na sierpień 2022 obejmuje szerszy zakres robót nieobjęty niniejszym zamówieniem, co oznacza, że przedmiotowe zamówienie nie obejmuje całkowitej przebudowy boiska sportowego o wym. 44m x 22m zaznaczonego na mapie do celów projektowych (poz. nr 1), lecz jedynie:
- wykonanie poliuretanowej nawierzchni sportowej (typu EPDM) przepuszczalnej, bezspoinowej, jednowarstwowej o grubości 10 mm wykonanej z barwnego granulatu (przedmiar robót poz. 1.1.1 – 1.1.2),
- namalowanie linii wyznaczających poszczególne pola gry (przedmiar robót poz. 1.1.3),
- wykonanie chodników z kostki brukowej (przedmiar robót poz. 1.4.1 - 1.4.8),
- demontaż oraz ponowny montaż istniejącego wyposażenia sportowego (przedmiar robót poz. 1.2.1).
UWAGA:
Zakres robót objętych Decyzją Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, o której mowa powyżej w pkt 3 ppkt 2) należy wykonać w całości.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od wszelkich ryzyk związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedopełnienie tego obowiązku upoważni zamawiającego do odstąpienia od realizacji umowy z winy wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca oświadcza, że przez cały okres realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Tak więc, wykonawca składający ofertę nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i/lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Jednakże Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia po wcześniejszym zgłoszeniu tego zamiaru nie później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
O terminie zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295248,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295248,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295248,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lucyna Matyja ”BUD-MAT”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492163442

7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego 188

7.3.4) Miejscowość: Krynica – Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295248,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.