Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00393017/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 623 97 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jablonska@stoczeklukowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f03ee91-2e02-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096674/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja obiektów oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2419869,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa części budynku Zespołu Oświatowego w Szyszkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole jednoodziałowe, zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 626754,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zespół Oświatowy w Starej Róży: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, wymiana części drzwi wewnętrznych, przebudowa dachu oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.;Zespół Oświatowy w Starej Prawdzie: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, remont elewacji budynku szkolnego, remont pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz obudowy kominów, oraz modernizacja kotłowni z ekogroszku na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6 400 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 1267814,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zespół Oświatowy w Starych Kobiałkach: montaż klimatyzacji w 2 salach na poddaszu oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;Zespół Oświatowy w Jedlance: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;
Zespół Oświatowy w Kisielsku: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego oraz wymiana wykładzin i remont wskazanych sal lekcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 525297,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na brak oferty dla 3 części postepowania zakupowego oraz brak możliwości uzyskania Promesy właściwej w sytuacji gdy dla jednej z części postępowania nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie, ponieważ przeprowadzenie postępowania spowoduje uratę dofinansowania przyznanego Gminie Stoczek Łukowski na podstawie Promesy Wstępnej Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/7779/PolskiLad z dnia 11.10.2023r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na brak oferty dla 3 części postepowania zakupowego oraz brak możliwości uzyskania Promesy właściwej w sytuacji gdy dla jednej z części postępowania nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie, ponieważ przeprowadzenie postępowania spowoduje uratę dofinansowania przyznanego Gminie Stoczek Łukowski na podstawie Promesy Wstępnej Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/7779/PolskiLad z dnia 11.10.2023r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085331,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085331,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI STOCZEK ŁUKOWSKI
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STOCZEK ŁUKOWSKI
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej.
więcej: przetargi STOCZEK ŁUKOWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.