eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek ŁukowskiModernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 623 97 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jablonska@stoczeklukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f03ee91-2e02-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096674/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2419869,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa części budynku Zespołu Oświatowego w Szyszkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole jednoodziałowe, zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 626754,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zespół Oświatowy w Starej Róży: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, wymiana części drzwi wewnętrznych, przebudowa dachu oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.;
Zespół Oświatowy w Starej Prawdzie: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, remont elewacji budynku szkolnego, remont pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz obudowy kominów, oraz modernizacja kotłowni z ekogroszku na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6 400 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 1267814,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zespół Oświatowy w Starych Kobiałkach: montaż klimatyzacji w 2 salach na poddaszu oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;
Zespół Oświatowy w Jedlance: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;
Zespół Oświatowy w Kisielsku: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego oraz wymiana wykładzin i remont wskazanych sal lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 525297,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na brak oferty dla 3 części postepowania zakupowego oraz brak możliwości uzyskania Promesy właściwej w sytuacji gdy dla jednej z części postępowania nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie, ponieważ przeprowadzenie postępowania spowoduje uratę dofinansowania przyznanego Gminie Stoczek Łukowski na podstawie Promesy Wstępnej Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/7779/PolskiLad z dnia 11.10.2023r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na brak oferty dla 3 części postepowania zakupowego oraz brak możliwości uzyskania Promesy właściwej w sytuacji gdy dla jednej z części postępowania nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie, ponieważ przeprowadzenie postępowania spowoduje uratę dofinansowania przyznanego Gminie Stoczek Łukowski na podstawie Promesy Wstępnej Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/7779/PolskiLad z dnia 11.10.2023r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085331,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085331,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.