Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101912/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa budynku 5 oddz. przedszkola na dz. nr 646, ob. 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagosp. terenu dz. w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Grębocice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daf2a158-c998-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa budynku 5 oddz. przedszkola na dz. nr 646, ob. 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagosp. terenu dz. w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf2a158-c998-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031386/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646, obręb 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania terenu działki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201336,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646, obręb 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania terenu działki,” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad:
- opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę,
- wykonaniem robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i drogowej oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Obowiązki inspektora nadzoru:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z należytą starannością i zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U.
z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213) i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami umowy;
2) koordynowanie przebiegu całego procesu inwestycyjnego;
3) kontrola i udział w rozliczaniu prowadzonej inwestycji (dokonanie sprawdzenia obmiarów, weryfikacja kwot sprzedaży poszczególnych elementów, informowanie o konieczności naliczania kar oraz wszelkich innych nie wymienionych czynności dotyczących zmiany wartości i możliwości dokonania sprzedaży wykonanych robót budowlanych),
4) zatwierdzenie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym i końcowym w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę protokołu odbioru robót,
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa,
6) wyznaczenie osoby do koordynowania czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz robót poszczególnych branż,
7) obecność na terenie budowy Koordynatora Inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, minimum dwa razy w tygodniu,
8) obecność na terenie budowy Inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych,
9) uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001329386
7.3.3) Ulica: Stawna
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
- Zabezpieczenie ruin pałacu w Grębocicach - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi gminnej ul. Kolejowa
- Budowa Hali Garażowej
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Rzeczycy
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.