Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333607/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy Polkowice – własność Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy Polkowice – własność Gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ba9adf-2ce4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Serwis i eksploatacja oświetlenia - własność Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333607/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 689792,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego i terenu, stanowiącego własność gminy Polkowice na terenie gminy Polkowice.
Podstawa prawna:
Art. 7 ust. 1 pkt. 2) i 14) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2022.559 t.j. ze zm.) w powiązaniu z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.).
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego utrzymania (serwisowania), remontowania oraz podejmowania działań w sytuacjach wyjątkowych dla utrzymania sieci i urządzeń oświetlenia dróg, ulic i terenu oraz szafek elektrycznych (w tym dla potrzeb zasilania imprez plenerowych) na obszarze gminy Polkowice. Urządzenie oświetleniowe, w przypadku niniejszego zamówienia, stanowi zespół elementów składający się ze źródła światła (w tym paneli LED) zamontowanego w oprawie oświetleniowej wraz oprawą oświetleniową, konstrukcją wsporczą, na której jest zamontowana oprawa (słup, wysięgnik, listwa, maszt itp.), przewodami zasilającymi znajdującymi się w konstrukcji wsporczej, linią zasilającą od szafy sterującej do słupa, szafą oświetleniową i przyłączem elektroenergetycznym zasilającym szafę sterowniczą wraz ze wszystkimi pozostałymi elementami niezbędnymi dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń oświetleniowych (zegary sterujące, dławiki, zapłonniki, zasilacze, bezpieczniki itp.). Wykonawca w czasie trwania umowy dysponować musi następującym wyposażeniem:
‒ oprawy drogowe sodowe (zastępcze) – min. 3 szt.
‒ oprawy drogowe led (zastępcze) – min. 1 szt.
‒ oprawy parkowe sodowe (zastępcze) – min. 3 szt.
‒ oprawy parkowe led (zastępcze) – min. 1 szt.
Szczegółowy zakres robót i/lub usług oraz zakres ulic wraz z określeniem ilości słupów znajdują się w załącznikach nr 1 i 2 do Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474618,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629992,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474618,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811951951
7.3.3) Ulica: Szamotulska 36
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474618,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- "Budowa miniboisk dla dzieci i siłowni zewnętrznej przy boisku Orlik na os. Polkowice Dolne"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.