eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okup WielkiBudowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym - etap IV



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym – etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Okupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731005106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sieradzka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Okup Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 607 739 493

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/ospokup

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1c9b970-0ebf-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność mająca na celu zapobieganie pożarom

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym – etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c9b970-0ebf-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253672/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym – etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1683657,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 809004,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach IV etapu zadania „Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym” polegających na wykonaniu robót z zakresu: branży budowlanej: stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, wykończenia wewnętrzne ścian, sufitów i podług, z branży sanitarnej: instalacji grzewczej, wodociągowej i kanalizacyjnej – armatura i biały montaż, z branży elektrycznej: linie kablowe, instalacje elektryczne, teletechniczna i fotowoltaiczna – część I. postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 526187,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach IV etapu zadania „Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym” polegających na wykonaniu prac związanych z zagospodarowaniem terenu: niwelacja terenu, roboty brukarskie – część II. postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 282817,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Line

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311629767

7.3.3) Ulica: Luciejów 103

7.3.4) Miejscowość: Luciejów

7.3.5) Kod pocztowy: 98-113

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

F. H.U. BUD-GIPS II Emil Borek, nadzór nad budową (podmiot udostępniający zasoby)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część II. przedmiotowego postępowania Prace w zakresie zagospodarowania terenu została unieważniona w związku ze spełnieniem przesłanek z art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na fakt, że jedyna złożona w tej części postępowania oferta wykonawcy WE-BUDO-BRUK Edward Wiącek, Okup Wielki ul. Sieradzka 32/4, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przyczyną odrzucenia oferty Wykonawcy jest w pierwszej kolejności brak opatrzenia plików o nazwie „zam119_zal1_Form_of.doc (1).docx”, „zam119_zal2_Osw_podst_wykl.docx.pdf”, „zam119_zal3_Osw_o_sp_war.docx.pdf” zawierających ofertę oraz oświadczenia Wykonawcy podpisem elektronicznym, przy czym decydujący był brak podpisania pliku zawierającego samą ofertę, która nie podlega uzupełnieniu. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta wykonawcy została złożona w postaci elektronicznej za pomocą platformy https://ezamowienia.gov.pl/, jednak weryfikacja pliku zawierającego ofertę za pomocą następujących narzędzi: PWPW Sigillum Sign oraz https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany nie wykazała obecności podpisu elektronicznego. W związku z powyższym zachodzi przesłanka odrzucenia oferty opisana w art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta Wykonawcy jest niezgodna z ustawą, tj. z art. 63 ust. 2 ustawy. Ponadto przyczyną odrzucenia oferty Wykonawcy jest niezgodność jej treści z warunkami zamówienia polegająca na zaoferowaniu 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podczas gdy Zamawiający w Rozdziale XVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia (ust. 2 pkt 2) zawarł następujące zastrzeżenie: „Minimalny, wymagany i punktowany termin gwarancji wynosi 60 miesięcy, maksymalny termin 72 miesiące. Gwarancja powyżej 72 miesięcy będzie traktowana jako 72 miesiące. Zaoferowany okres gwarancji będzie jednocześnie okresem rękojmi. Zaoferowanie terminu krótszego niż 60 miesięcy będzie niezgodne z SWZ.”
Niezależnie od powyższego cena jedynej złożonej oferty, tj. 258 300,00 zł, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 70 000,00 zł, przy jednoczesnym braku możliwości zwiększenia tej kwoty do poziomu oferty, co nawet w przypadku,
gdyby oferta wykonawcy, nie podlegała odrzuceniu kwalifikowałoby postępowanie do unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.