eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaORGANIZACJA 5-DNIOWEJ WYCIECZKI ZAGRANICZNEJ DO GRECJI DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA 5-DNIOWEJ WYCIECZKI ZAGRANICZNEJ DO GRECJI DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PowiatŁęczyński, Al. Jana Pawła II 95A,21-010 Łęczna

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zakład Aktywnosci Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060196692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 7522920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zaz.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zaz.leczna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gastronomia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA 5-DNIOWEJ WYCIECZKI ZAGRANICZNEJ DO GRECJI DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f7a76ee-31ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062668/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja 5-dniowej wycieczki zagranicznej do Grecji dla pracowników PZAZ w Łęcznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pięciodniowej (5 dni) wycieczki zagranicznej do GRECJI dla 2 grup po 32 uczestników każda tj. 64 razem-pracowników Zamawiającego, z przewagą osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, w tym osoby z ograniczoną możliwością poruszania się i do 4 osób na wózku inwalidzkim, w terminie pomiędzy 27.09.2023r. a 31.10.2023 r., z zapewnieniem bezpośredniego przelotu na trasie Warszawa -GRECJA – Warszawa. Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę uczestników wycieczki wraz z niezbędnymi danymi określonymi przez Wykonawcę, najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wycieczki. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zwiedzanie minimum miejsc wyszczególnionych w pkt 4.9.1., noclegi, wyżywienie i transport na zasadach określonych w niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia zgodności oferowanej wycieczki z OPZ Zamawiający żąda przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym – załącznikiem nr 1 do SWZ szczegółowego (ramowego) programu wycieczki, który musi zawierać co najmniej wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego, zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

55100000-1 - Usługi hotelarskie

63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249344 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249344 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249344,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orient Travel Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542693582

7.3.3) Ulica: Warszawska 36

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-010

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249344,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-27 do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.