eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie gminy Brzuze



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie gminy Brzuze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Brzuze

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie gminy Brzuze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-490da7d9-b51b-471c-942e-e5990dc8f014

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085404/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie gminy Brzuze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-490da7d9-b51b-471c-942e-e5990dc8f014

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
 dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
 zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie gminy Brzuze.
Część Nr 1 : Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Brzuze
Zadania :
1) Modernizacja zagospodarowania terenu plaży w m. Brzuze.
Obejmuje :
Utwardzenie z kostki betonowej, elementy małej architektury m.in. plac zabaw wraz z ogrodzeniem), nasadzenia, remont istniejącego budynku toalet, dodatkowe schody terenowe z poziomu chodnika, wymianę balustrady przy istniejących schodach terenowych, siedziska przy istniejącym boisku, montaż betonowego grilla przy istniejącej altanie rekreacyjnej, rozbiórkę niewielkiego budynku przy altanie rekreacyjnej oraz likwidację urządzeń istniejącego placu zabaw. Na terenie znajdują się również ławki z oparciem oraz kosze na odpady (do wykorzystania), które należy przestawić w uzgodnieniu z inwestorem w taki sposób, aby nie kolidowały z projektowanym zagospodarowaniem terenu i dodać nowe kosze i ławki.
Elementy placu zabaw i małej architektury :
 zestaw zabawowy (1 sztuka)
 huśtawka wahadłowa (1 sztuka)
 sprężynowiec (1 sztuka)
 karuzela (1 sztuka)
 tablica z regulaminem placu zabaw (1 sztuka)
 ławki (3 sztuki) metalowe z oparciem. Szerokość około 190cm
 kosz na odpady betonowy (3 sztuki) w technologii betonu płukanego z wkładem stalowym ocynkowanym o pojemności 40l.
 trybuny sportowe 1-rzędowe na 20 miejsc (2 sztuki)
 grill betonowy
 doposażenie istniejącego boiska - dostawa i montaż taśm do wyznaczenia linii boiska, dostawa i montaż słupków do siatki plażowej (dwa komplety po dwie sztuki) z tulejami, zaślepkami i osłonami, kolor RAL 5012
Elementy terenowe :
 wymiana balustrady istniejących schodów terenowych
 nowe schody terenowe z balustradą
 ogrodzenie placu zabaw ( w tym furtka i brama dwuskrzydłowa)
 remont istniejącego budynku toalet

2) Budowa oświetlenia ulicznego i parkowego w m. Brzuze
Obejmuje :
 budowę linii kablowej do zasilania oświetlenia parku oraz terenu przed Urzędem Gminy,
 montaż 10 szt słupów stalowych ulicznych o h=6,0m dla montażu opraw oświetlenia parkowego i ulicznego,
 montaż opraw typu LED o mocy 36W w parku i o mocy 72W przed Urzędem Gminy.

3) Modernizacja ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego.
Obejmuje :
Przedmiotem zamówienia jest taras widokowy, który będzie pełnił będzie funkcję miejsca widokowego, w postaci tarasu drewnianego o powierzchni 28 m² wyniesionego ponad poziom terenu, z widokiem na jezioro, z dostępem na górny poziom zapewnionym poprzez rampę pieszą o kącie nachylenia 8,6 stopni. Powierzchnia tarasu wynosi 28 m² i ma kształt prostokąta. Wejście w postaci rampy od strony północno-zachodniej działki, z istniejącego obecnie traktu pieszo - jezdnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 : Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Brzuze
Zadania :
1) Budowa placu zabaw w miejscowości Giżynek.
Obejmuje :
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Giżynek, na którym będą zamontowane :
1. Huśtawka wahadłowa
2. Huśtawka wagowa
3. Bujak
4. Karuzela 4 ramienna
5. Zestaw 2 – wieżowy z dwiema zjeżdżalniami, ściankę wspinaczkową i siatkę łączącą
6. Trampolina kwadratowa
7. Tablica z regulaminem
Urządzenia zabawowe należy instalować na nawierzchni trawiastej, żwirowej, piaskowej, wiórowej, korowej lub gumowej. W przypadku nawierzchni sypkich o krytycznej wysokości upadku mniejszej lub równej 2 m powinno być minimum 30 cm grubości nawierzchni o odpowiedniej wielkości ziaren :
Kora – 20 do 80 mm
Wióry – 5 do 30 mm
Piasek – 0.2 do 2 mm
Żwir – 2 do 8 mm
Urządzenia należy instalować w gruncie na stałe posadowione na fundamencie betonowym zgodnie z wytycznymi producenta ( min. głębokość 50 cm ). Urządzenia umieszcza się na metalowej kotwie.

2) Budowa boiska do piłki nożnej i placu zabaw w miejscowości Ostrowite.
Obejmuje :
W ramach zadania zostanie wykonane jest boisko do piłki nożnej o nawierzchni z sztucznej trawy o wymiarach 30x16 m, wyposażone w bramki do piłki nożnej.
Całość boiska zostanie ogrodzona panelami zgrzewanymi montowanymi do
stalowych słupków na wysokość 4 m. W strefach za bramkami piłkochwyty o
wysokości 6 m z siatki polietylenowej. Pod nawierzchnią boiska wykonany będzie drenaż, a całość obiektu zostanie doświetlona. Wokół projektowanego boiska zostaną wykonane utwardzenia zapewniające komunikację wokół obiektu i zapewniające dojścia do boiska piłkarskiego.
Ponadto wykonany będzie plac zabaw z urządzeniami służącymi do zabawy i rekreacji.
W skutek budowy istniejącego boiska rozbiórce będzie musiała ulec część istniejących
obiektów na placu zabaw oraz lampy oświetleniowe, bramki do piłki nożnej, siatki na
metalowych słupach, trzepak. Elementy te zostaną usunięte i wykonane w całości jako nowe. W ramach tej strefy zostaną wykonane urządzenia do zabawy dla dzieci i młodzieży, m.in. huśtawki czy bujaki, jak również jak ławki. Plac zabaw zostanie wyposażona w kosze na odpady oraz stojak na rowery.

3) Budowa placu zabaw i wiaty typu altana w miejscowości Radzynek.
Obejmuje :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci wraz z elementami małej architektury.
1. Zestaw – wieżowy z dwiema zjeżdżalniami, tunel oraz mostek.
2. Huśtawka wahadłowa
3. Tablica z regulaminem
4. Altana – wg. projektu gotowego
Urządzenia zabawowe należy instalować na nawierzchni trawiastej, żwirowej, piaskowej, wiórowej, korowej lub gumowej. W przypadku nawierzchni sypkich o krytycznej wysokości upadku mniejszej lub równej 2 m powinno być minimum 30 cm grubości nawierzchni o odpowiedniej wielkości ziaren :
Kora – 20 do 80 mm
Wióry – 5 do 30 mm
Piasek – 0.2 do 2 mm
Żwir – 2 do 8 mm
Urządzenia należy instalować w gruncie na stałe posadowione na fundamencie betonowym zgodnie z wytycznymi producenta ( min. głębokość 50 cm ). Urządzenia umieszcza się na metalowej kotwie.
4) Budowa siłowni plenerowej z elementami małej architektury w miejscowości Somsiory.
Obejmuje :
Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni plenerowej, gdzie będą zamontowane nw. urządzenia i elementy małej architektury.
 wyciąg + pylon + prasa nożna
 rower + pylon + biegacz
 wioślarz wolnostojący
 tablica z regulaminem
 ławka parkowa – 2 szt.
 kosz na śmieci

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
- dla części Nr 1 - 470.000,00 zł ( słownie : czterysta siedemdziesiąt tysięcy złotych ),
- dla części nr 2 – 600.000,00 zł ( słownie : sześćset tysięcy złotych ).
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na części Nr 1 i Nr 2 powinien posiadać środki finansowe w kwocie 1.070.000,00 zł.

2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) Doświadczenie :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie placów zabaw lub terenów rekreacyjnych, gdzie zamontowano urządzenia zabawowe, rekreacyjne, nawierzchnię bezpieczną oraz wykonano utwardzenia terenu z kostki brukowej o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto – w jednym lub kilku zadaniach.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.

b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia – dysponują :
Dla wykonania Części Nr 1 :
 kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
 kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub energetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
Dla wykonania Części Nr 2 :
 kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
 specjalistą montażu urządzeń zabawowych posiadającym kwalifikacje i doświadczenie w montażu różnych urządzeń zabawowych,
 specjalistą montażu nawierzchni bezpiecznej posiadającym kwalifikacje i doświadczenie w montażu nawierzchni piaskowej.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie Części zamówienia powinien dysponować kadrą jak dla Części nr 2 oraz kierownikiem robót elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 5),
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 8).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe ( dotyczy Części nr 2 ) :
a) Karty techniczne dla oferowanych urządzeń zabawowych i urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej,
b) certyfikaty potwierdzenia wykonania urządzeń zabawowych zgodnie z normą PN-EN 1176-1 do 7,
c) certyfikaty potwierdzenia wykonania urządzeń siłowni plenerowej zgodnie z normą PN-EN 16630:2015-06.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Karty techniczne dla oferowanych urządzeń zabawowych i urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej,
b) certyfikaty potwierdzenia wykonania urządzeń zabawowych zgodnie z normą PN-EN 1176-1 do 7,
c) certyfikaty potwierdzenia wykonania urządzeń siłowni plenerowej zgodnie z normą PN-EN 16630:2015-06.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
8) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

a) Zamawiający udzieli dla wykonawcy zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 10,31 % wynagrodzenia brutto (ceny oferty), zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, dla inwestycji realizowanych w okresie do 12 miesięcy,
b) zaliczka zostanie udzielona w terminie do 30 dni od dnia złożenia do Zamawiającego faktury zaliczkowej,
c) Zamawiający przekaże wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe,
d) zaliczka zostanie wypłacona przed końcowym rozliczeniem za wykonanie przedmiotu zamówienia,

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ pn. Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 31.07.2024 r. do godziny 11:00 za pośrednictwem Platformy na adres: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.