Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIĄTEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Piątek
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-120
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugpiatek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51646fa4-456a-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51646fa4-456a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001044/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie XI.1.1 Edukacja przedszkolna, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
37520000-9 - Zabawki
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 43432,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabawki4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 43527,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt elektroniczny4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 79341,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozostałe wyposażenie4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 16595,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z powodów technicznych (awaria platformy e-zamówienia) uniemożliwiono oferentom złożenia ofert. Zamawiający spełnia zasady naczelne ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania wszystkich oferentów i zachowania uczciwej konkurencji. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik przetargu, więc zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Dodatkowo sam zamawiający miał problem z zalogowaniem się na platforę e-zamówienia i wprowadzenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.