eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiątekDostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIĄTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Piątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-120

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugpiatek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51646fa4-456a-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51646fa4-456a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa wyposażenia do przedszkola w ramach projektu "Przedszkolaki w Gminie Piątek".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poddziałanie XI.1.1 Edukacja przedszkolna, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Meble

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

37520000-9 - Zabawki

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 43432,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabawki

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 43527,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt elektroniczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 79341,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pozostałe wyposażenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 16595,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z powodów technicznych (awaria platformy e-zamówienia) uniemożliwiono oferentom złożenia ofert. Zamawiający spełnia zasady naczelne ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania wszystkich oferentów i zachowania uczciwej konkurencji. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik przetargu, więc zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Dodatkowo sam zamawiający miał problem z zalogowaniem się na platforę e-zamówienia i wprowadzenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z problemami technicznymi (awaria systemu e-zamówienia w dniu 19 października 2022r. zgłaszanym przez potencjalnych oferentów) a co za tym idzie uniemożliwienie złożenia wykonawcom swojej oferty w prowadzonym postępowaniu, które mogły mieć wpływ na wynik przetargu, zamawiający nie może ignorować sposobu funkcjonowania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, jak też nie może ignorować skutków tego działania i ich wpływu na prowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania. Uniemożliwienie wykonawcom złożenia ofert nie musi być okolicznością zależną od zamawiającego albo działaniem celowym, może wynikać właśnie z powodów technicznych, np. awarii platformy, błędów oprogramowania, zbyt dużej liczby uczestników korzystających z platformy elektronicznej, istotny jest tu efekt w postaci braku możliwości złożenia oferty. Dodatkowo sam zamawiający miał problemy z skutecznym zalogowaniem się na platformę i wywiązaniem się z obowiązku podania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w określonym do tego czasie. Wyrok z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21.
W związku z powyższym Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa, na podstawie
art. 255 pkt 6 Ustawy PZP [Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.