Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356864/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Rucewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9376951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Rucewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5918bf07-248c-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016645/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w Rucewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Stan projektowany
Drogę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Drogę zaprojektowano jako jednojezdniową o dwóch kierunkach ruchu.
Przyjęto następujące parametry projektowe:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi - D
- prędkość projektowa – 30 km/h
- szerokość jezdni bitumicznej 3,5÷4,0m, poszerzaną w obrębie łuków poziomych, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym 0/31,5mm na szerokości 0,75m. - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe pasy zieleni.
2.1. Roboty rozbiórkowe:
Roboty rozbiórkowe obejmują:
- Rozbiórkę istniejącej nawierzchni tłuczniowo-żużlowo-gruzowej
- Rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej na połączeniu przebudowywanego odcinka z istniejącą nawierzchnią ulepszoną.
2.2 Roboty ziemne.
Zakres robót ziemnych obejmuje:
- usunięcie warstwy humusu
- wykonanie wykopów – w tym korytowanie jezdni i utwardzonych poboczy,
- wykonanie nasypów
- wykonanie koryt pod zjazdy
- ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą na skarpach nasypu drogi.
Humusowanie należy wykonać wzdłuż poboczy.
Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń.
Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi.
2.3.Droga w planie
W planie przebieg trasy dostosowano do warunków terenowych, istniejącego zagospodarowania terenu, szerokości oraz granic pasa drogowego i ukształtowania terenu. Drogę zlokalizowano na działkach nr 79/33 i 116. Długość odcinka drogi wynosi 576,90 m. W planie występują łuki poziome o promieniach 50m, 200m, 25m, 500m, 500m i 2000m. Kąty zmiany przebiegu trasy łukach poziomych wynoszą odpowiednio 43,42[g], 11,46[g], 63,54[g], 2,41[g], 2,33[g] oraz 2,8[g].
Wykaz punktów głównych tras oraz projektowane parametry geometrii w planie przedstawiono na rys. nr 2 oraz w opracowaniach „wykaz punktów głównych trasy” i „wykaz elementów trasy”.
Jezdnia na całej długości trasy szerokości 4 m. Spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunkach przedstawionych rysunku nr 2 „Plan zagospodarowania terenu”. W obrębie łuku R=50m spadek 5%, w obrębie łuku o R=25m 7%, w kierunku środka łuku.
2.4. Droga w profilu podłużnym
Profil podłużny drogi odwzorowuje stan istniejący, z obniżeniem i dostosowaniem do wysokości przyległych zjazdów, z korektami mającymi na celu zachowanie jej płynności i ograniczenie liczby punktów załamań i łuków pionowych. Profil podłużny osi jezdni przedstawiono na rys. nr 3.
2.5. Nawierzchnia jezdni
Z uwagi na technologię robót przewidziano na całej długości robót jednakową konstrukcję nawierzchni jezdni:
- 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2
- 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2
- 20 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4
- 21 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 wg WT5
- grunt rodzimy zagęszczony o E2= min. 50MPa
Σ = 50,0 cm ≥50 cm – spełniony warunek mrozoodporności
Uwaga: Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej należy wykonać oczyszczenie warstwy podkładowej i jej skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową.
Warstwę ścieralną należy ułożyć pełną szerokością, bez szwu podłużnego. Na odcinkach gdzie ze względu na warunki terenowe lub technologiczne nie będzie możliwe wykonanie nawierzchni bez szwu, należy zastosować taśmy bitumiczne.
2.6. Zjazdy
Zjazdy zaprojektowano o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano w następującej konstrukcji:
- 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2
- 15 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4
- 15 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 wg WT5
- grunt rodzimy zagęszczony o E2= min. 50MPa
2.7. Pobocza
Na całości opracowania zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75m o spadkach poprzecznych 8% wzdłuż dolnej krawędzi jezdni oraz spadek jak na jezdni od strony wyższej krawędzi jezdni. Pobocza zaprojektowano, jako umocnione kruszywem łamanym 0/31,5mm, warstwa grubości 15cm.
2.8. Obramowania
Na odcinkach w km 145,68÷300,68 oraz 305,20÷413,20 zaprojektowano wykonanie obramowanie niższej krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wystającym ponad krawędź jezdni na wysokość 4 cm. Krawężnik osadzić na ławie betonowej z oporem, z betonu C12/15.
2.9. Odwodnienie
Na całym odcinku drogi objętym opracowaniem odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległe pasy zieleni.
3. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
W ramach przebudowy drogi wewnętrznej przewidziano jej oznakowanie.
Oznakowanie pionowe przedstawiono w opracowaniu „Projekt stałej organizacji ruchu”, zatwierdzonego przez Wójta Gminy Złotniki Kujawskie.
4. Regulacja i zabezpieczenie urządzeń
W celu dostosowania do projektowanych rzędnych wykonać regulację oraz zabezpieczenia istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej:
w zakresie sieci wod-kan:
- istniejące naziemne części uzbrojenia wod-kan. (takie jak zawory wodociągowe, włazy kanałowe) należy wyprowadzić do rzędnych projektowanych modernizowanej nawierzchni
- hydrant w km 0+438 należy przestawić w kierunku granicy pasa drogowego
Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury.
Dodatkowe informacje:
- właścicielem pozyskanego destruktu z rozbiórki będzie Zamawiający
- drewno po wycince drzew i krzewów stanowi własność Wykonawcy
- wycinkę drzew należy wykonać z zgodnie z załącznikiem nr 10. Ilość drzew do wycinki 22
- w ramach nasadzeń zastępczych należy nasadzić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na działce nr 116 w Rucewie, 17 drzew gatunku jarząb pospolity o minimalnych obwodach pni 8-12 cm mierzonym na wys. 100 cm. Nasadzenia objęte są roczną gwarancją i Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uschniętych lub uszkodzonych drzew. Posadzone drzewa należy ustabilizować palami drewnianymi.
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu
- Po zakończeniu inwestycji Wykonawca opracuje kosztorysy powykonawcze
- Bariery drogowe wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu (bariery u11a – 14 m)
- Zamawiający wyznacza okres gwarancji za wykonanie nasadzenia zastępczego na 12 m-cy. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uschniętych i uszkodzonych drzew oraz wymiany uszkodzonych palików i wiązadeł.
5. Branża elektryczna
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przebudowę kolizji energetycznej zgodnie z warunkami likwidacji kolizji nr 21/2024 wydanymi przez ENEA Operator sp. z o.o.
Zakres ogólny inwestycji:
- budowa linii kablowej nn 0,4kV w miejscu kolidującego odcinka – 56m;
- demontaż kolidującego odcinka linii kablowej nn 0,4kV – 44m.
Budowa linii kablowej
Linię kablową układać zgodnie z trasą przedstawioną na planie sytuacyjnym. Sposób układania linii kablowej winien odpowiadać wymogom aktualnych standardów ENEA Operator: „Elektroenergetyczne linie kablowe niskiego napięcia” zatwierdzone 13.10.2020r., oraz wymogom zawartym w N SEP-E-004 „Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa”.
Należy ułożyć linię kablową NAY2Y-J 4x150 o długości 56m. Kabel układać w rowie kablowym na głębokości min. 70cm na 10 centymetrowej podsypce piaskowej. Zgodnie z planem sytuacyjnym w miejscu projektowanego zjazdu, pod drogą oraz w zbliżeniu z istniejącą siecią kanalizacyjną należy na kabel nakładać rury osłonowe koloru niebieskiego, odporności na ściskanie 750N i średnicy 110mm.
Linie kablowe należy oznakować za pomocą trwałych oznaczników z tworzyw sztucznych. Oznaczniki należy umieszczać na kablu w odległościach nie większych niż 5m oraz na każdym wyjściu kabla z rury osłonowej. Na oznacznikach należy umieścić następujące informacje: napięcie nominalne sieci, typ i
przekrój kabla, rok budowy linii, nazwę operatora sieci. Po ułożeniu kabla, przed jego zasypaniem należy wykonać inwentaryzację geodezyjną (przez uprawnionego geodetę), ponadto przeprowadzić badania: ciągłości żył, rezystancji izolacji.
Po ułożeniu kable zasypać warstwą piasku o grubości 20cm (+/-5cm), następnie trasę oznaczyć folią koloru niebieskiego o szerokości 300mm i 0,5mm grubości, 30cm (+/-5cm) nad kablem. Resztę wykopu zasypać ziemią z wykopu. Wykop zasypywać warstwami z jednoczesnym zagęszczaniem gruntu do wskaźników określonych przez właściciela terenu.
Zgodnie z powyższym standardem siła ciągnięcia kabla NAY2Y-J 4x150mm2 nie może przekroczyć wartości 5,8kN. Wartość siły ciągnięcia nie może również przekroczyć wartości podanej przez producenta wciągarki.
Do połączenia projektowanej linii kablowej z istniejącą siecią należy zastosować mufy przelotowe na napięcie 0,4kV spełniające standardy Enea Operator. Przed załączeniem pod napięcie skontrolować prawidłowość połączeń. Po wykonaniu prac doprowadzić teren do stanu pierwotnego i zniwelować teren.
Demontaż
Po wykonaniu przebudowy linii kablowej, nieczynny odcinek linii kablowej należy zdemontować. Zdemontowany kabel należy zutylizować w uzgodnieniu z Rejonem Dystrybucji Inowrocław.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846140,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1106211,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846140,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846140,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.