Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00288838/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00310873/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/6771693
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6515f1ec-fc89-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288838
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice”, realizowana w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, która swoim zakresem obejmuje:
a. Zadanie nr 1: „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Wola Wężykowa’’. Zakres prac obejmuje w szczególności:
• roboty przygotowawcze – niezbędne rozbiórki;
• roboty ziemne;
• roboty betoniarskie i zbrojarskie;
• hydroizolacje;
• roboty murowe;
• tynki i okładziny;
• malowania;
• posadzki;
• stolarka okienna i drzwiowa;
• konstrukcje drewniane;
• izolacje termiczne;
• pokrycia dachowe;
• ocieplenie ścian.
b. Zadanie nr 2: ,,Przebudowa i rozbudowa strażnicy w Grabi''. Realizacja zadania obejmuje w szczególności:
• przebudowę wewnątrz budynku z wydzieleniem kotłowni, sanitariatów,
• przebudowę sanitariatów oraz wewnętrznej klatki schodowej,
• budowę zewnętrznej ewakuacyjnej klatki schodowej,
• rozbiórkę i odbudowę balkonu,
• ocieplenie budynku (ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu wraz z wymianą membrany dachowej),
• wykonanie kanalizacji technologicznej,
• przebudowę instalacji wewnętrznych budynku,
• wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych,
• wykonanie prac wykończeniowych ścian podłóg i sufitów,
• wykonanie utwardzeń i miejsc postojowych na ternie wokół budynku oraz schodów zewnętrznych do kotłowni.
c. Zadanie nr 3: ,,Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy OSP w Marzeninie''. Zadanie obejmuje w szczególności:
• rozbudowę obejmującą dobudowę budynku do południowej ściany szczytowej wzdłuż granicy wschodniej;
• zgodnie z istniejącą wschodnią ścianą obiektu;
• przebudowę istniejącego obiektu wraz z wyburzeniem istniejącej klatki schodowej;
• przebudowę instalacji kanalizacji na działce;
• rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego w południowej części działki;
• wewnątrz przebudowę istniejącego obiektu w celu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262620-3 - Ściany nośne
45262300-4 - Betonowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45341000-9 - Wznoszenie płotów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8888000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9707795,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8888000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000552805
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót branży elektrycznej.
Podwykonawca:
Defero Instalacje Sp. z o.o.
ul. Kazimierza Siemianowicza 2
98 - 200 Sieradz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8888000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.