Og³oszenie z dnia 2023-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00493924/01 - Wynik z dnia 2023-11-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa k±pieliska krytego w Sêkowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa k±pieliska krytego w Sêkowej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd769145-5856-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00407061
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd769145-5856-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
2) inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespondencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.26.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga pn. Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa k±pieliska krytego w Sêkowej” dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad.
2) Z uwagi na ró¿ne ¼ród³a finansowania Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zadania pn. „Budowa k±pieliska krytego w Sêkowej” na dwie czê¶ci:
• Czê¶æ I - dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – basen kryty z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± towarzysz±c±:
a) budynek k±pieliska krytego o powierzchni zabudowy ok. 1 200 m2, zawieraj±cy:
czê¶æ recepcyjno-kasow±, gastronomiczn±, zespó³ szatniowy, zaplecze sanitarne,
halê basenow± z basen wewnêtrznym o pow. lustra wody 300 m2,
zaplecze administracyjne, techniczne i technologiczne,
b) technologia uzdatnienia wody: obieg dla basenu wewnêtrznego oraz obieg dla
wanien SPA,
c) drogi wewnêtrzne, zespó³ miejsc parkingowych, ci±gi komunikacji pieszej,
d) o¶wietlenie, ogrodzenie oraz monitoring terenu,
e) zieleñ urz±dzona,
f) przy³±czenie obiektu do sieci uzbrojenia terenu,
g) pierwsze wyposa¿enie.
• Czê¶æ II – baseny zewnêtrzne:
a) baseny zewnêtrzne o powierzchni lustra wody 120 m2 (basen ogrzewany 60 m2, basen nieogrzewany 60 m2) po³±czone poprzez ¶luzê wyj¶ciow± z hal± basenow±,
2) technologia uzdatniania wody basenowej: obieg dla basenu zewnêtrznego ogrzewanego oraz obieg dla basenu zewnêtrznego nieogrzewanego.
3) Zamówienie obejmuje nadzór nad realizacj± zadania pn. „Budowa k±pieliska krytego w Sêkowej”, tj. nadzór nad:
• wykonaniem dokumentacji projektowej dla ca³o¶ci zadania tj. dla Czê¶ci I i Czê¶ci II, okre¶lonych w Pkt. 3 2).
• wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawê, monta¿ i uruchomienie urz±dzeñ technicznych tylko w zakresie Czê¶ci I, okre¶lonej w pkt. 3 2).
• W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowi±zuje siê równie¿ w okresie gwarancji i rêkojmi udzielonym przez Wykonawców robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, objêtych nadzorem, pozostawaæ do dyspozycji Zamawiaj±cego w ten sposób, i¿ na wezwanie Zamawiaj±cego opracuje kosztorysy inwestorskie robót koniecznych do usuniêcia wad i usterek oraz uczestniczyæ bêdzie w czynno¶ciach oceny usuniêcia zg³oszonych w okresie gwarancji i rêkojmi wad oraz w odbiorze pogwarancyjnym, jak równie¿ sk³adaæ bêdzie ewentualne wyja¶nienia do wytworzonych w toku realizacji niniejszego zamówienia dokumentów (opinii, stanowisk, protoko³ów, dokumentacji itp.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej na Lidera Zespo³u Inspektorów Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, je¿eli wyka¿e, ¿e osoby, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce wykszta³cenia o ni¿ej okre¶lonych kwalifikacjach:a) Lider Zespo³u Inspektorów Nadzoru, spe³niaj±cy nastêpuj±ce warunki:
Wykszta³cenie wy¿sze techniczne, do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu lub w nadzorowaniu kontraktów/zadañ dotycz±cych budowy kubaturowych obiektów sportowych w szczególno¶ci: basenów, hal sportowych, sal gimnastycznych; przy czym wyka¿e, ¿e kierowa³ lub nadzorowa³ zadanie/zadania o warto¶ci minimum 10 000 000,00 PLN.
Ma posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
b) Inspektor Nadzoru bran¿y sanitarnej – specjalista w zakresie robót instalacyjnych, posiadaj±cy: wykszta³cenie techniczne oraz do¶wiadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami instalacyjnymi.
Ma posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
c) Inspektor Nadzoru bran¿y elektrycznej – specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i automatyki, posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych, aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki lub kierowaniu robotami elektrycznymi, aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki, w tym nadzorowa³ monta¿ lamp hybrydowych.
Ma posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
d) Projektant bran¿y konstrukcyjnej – specjalista w zakresie projektowania konstrukcji,
posiadaj±cy: wykszta³cenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeñ w specjalno¶ci w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
e) Projektant bran¿y sanitarnej – specjalista w zakresie projektowania instalacji sanitarnych,
posiadaj±cy: wykszta³cenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne
uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych
przepisów
f) Projektant bran¿y elektrycznej – specjalista w zakresie projektowania instalacji elektrycznych,
posiadaj±cy: wykszta³cenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2.5 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.2.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
10.2.2 o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 9);
10.2.3 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
10.2.4 o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (za³±cznik nr 8);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. 455 Pzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w za³±czniku nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty udostêpnionego na e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-28
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzes³a transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jas³a w ramach MOF Jas³o - wykonanie dokumentacji projektowej
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Ja¶le w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Urzêdu Miasta w Ja¶le
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw p³ynnych do samochodów i sprzêtu s³u¿bowego Powiatowego Zarz±du Dróg w Ja¶le".
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymiñskiej 227 w Warszawie o dod. skrzyd³o szko³y i halê sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymiñskiej 277 - prace przyg."
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Zawodowych nr 2 w Bia³ymstoku, ul. ¦wiêtojañska 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowê czê¶ci odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastruktur± techniczn±.
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y sanitarnej i elektrycznej
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ¶cie¿ki pieszo-rowerowej w ci±gu drogi krajowej nr 15 na odcinku Mi³os³aw - Skotniki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.