Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344879/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatu mobilnego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 344 92 97 wew. 119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-311f4739-1cbb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup agregatu mobilnego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311f4739-1cbb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213030/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup agregatu mobilnego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gotowego do użytku mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie niskopodwoziowej przystosowanej do przewozu agregatu wraz z uruchomieniem i regulacją parametrów pracy agregatu a także szkoleniem pracowników.
2. Przedmiot zamówienia będzie użytkowany we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, w temperaturze otoczenia od -25 stopni C do +45 stopni C, na drogach twardych, nieutwardzonych lub trawiastych.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
4. Dostarczony przedmiot umowy musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5. Oferowany przedmiot umowy musi posiadać parametry techniczne deklarowane przez Wykonawcę w Specyfikacji technicznej - Załącznik Nr 2a do SWZ, stanowiącej przedmiotowy środek dowodowy, składany wraz z ofertą.
6. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot umowy na okres 60 miesięcy lub 1000 motogodzin (w zależności od tego co nastąpi wcześniej) oraz rękojmi na okres 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do jakichkolwiek norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp – należy przyjąć, że odniesieniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, co oznacza, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym oraz dopuszcza złożenie, w tym zakresie, ofert równoważnych (zgodnie z
art. 101 ust. 4 Pzp).
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ.
8. Miejsce dostawy: Muzeum Wsi Kieleckiej, Park Etnograficzny w Tokarni, ul. Krakowska 109, 26-026 Chęciny
9. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ:
b) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675117,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enervigo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690567011
7.3.3) Ulica: Inwestorów 23
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- Dostawa produktów i narzędzi ogrodniczych
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2025 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA DACHU BUDYNKU C2 URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWĄ
- SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.