eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRozbiórka dwóch wolnostojących, nieużytkowanych budynków zlokalizowanych przy ul. Profesora Edwarda Lotha 1D i 1E w Słupsku, na terenie działki nr 1062/4



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka dwóch wolnostojących, nieużytkowanych budynków zlokalizowanych przy ul. Profesora Edwarda Lotha 1D i 1E w Słupsku, na terenie działki nr 1062/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka dwóch wolnostojących, nieużytkowanych budynków zlokalizowanych przy ul. Profesora Edwarda Lotha 1D i 1E w Słupsku, na terenie działki nr 1062/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d2cda1-f251-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbiórka dwóch budynków położonych w Słupsk przy ul. Lotha 1D i E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbiórka dwóch wolnostojących, nieużytkowanych budynków zlokalizowanych przy ul. Profesora Edwarda Lotha 1 D i 1 E w Słupsku, na terenie działki nr 1062/4”.
2. Zadanie wykonywane będzie na podstawie decyzji nr 22/2024, B.6741.14.2023.PK z dnia 15.02.2024r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na roboty budowlane oraz na podstawie projektu rozbiórki budynku nieczynnej oczyszczalni ścieków oraz budynku archiwum, które stanowią załącznik nr 1a do SWZ.
3. Roboty będą prowadzone na terenie i przy czynnych obiektach budowlanych. Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo wygrodzony, zabezpieczony i oznakowany. W trakcie realizacji prac należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego.
Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty wziął udział w wizji lokalnej miejsca wykonywania prac i jego otoczenia. Wizja lokalna odbędzie się dnia 16.04.2024 r. o godz.: 9:00, miejsce zbiórki: przy budynku przy ul. Profesora Edwarda Lotha 1E. Osoba do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: Cezaria Maciejewska, tel. 571-223-237. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
4. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
5. Zakres prac obejmuje m.in.:
1)prace przygotowawcze (m.in. rozeznanie warunków wykonania robót budowlanych: budynków przeznaczonych do rozbiórki i ich otoczenia w szczególności rozbiórki ściany frontowej budynku nr 1 w bliskiej lokalizacji istniejącej drogi zlokalizowanej na działce sąsiedniej nr 1056, dostępności terenu pod kątem przejazdu sprzętu i środków transportu technologicznego w tym oszacowanie innych ewentualnych ograniczeń dla potrzeb rozbiórki, zbadanie konstrukcji i stanu technicznego poszczególnych elementów składowych budynków, ustalenie metody rozbiórki, sprawdzenie odłączenia od budynku wszystkich instalacji naziemnych i podziemnych);
2)opracowanie harmonogramu robót rozbiórkowych;
3)odpowiednie oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót przed dostępem osób postronnych;
4)zabezpieczenie przed zniszczeniem czy uszkodzeniem tak zwanych urządzeń użyteczności publicznej takie jak latarnie, drogi, słupy, przewody czy roślinność;
5)zabezpieczenie istniejących rurociągów: wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;
6)rozbiórkę podziemnych elementów sieci (jeżeli będzie konieczne);
7)demontaż przewodów uziemiających i odgromowych;
8)rozbiórkę dwóch budynków wskazanych w umowie w tym m. in. demontaż istniejącego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich; demontaż elementów konstrukcji stropodachów; demontaż elementów instalacji elektrycznej i sanitarnej; rozbiórka ścian murowanych i stropów żelbetowych; rozbiórka fundamentów z uwzględnieniem zabezpieczenia drogi (dz. nr 1056) przylegającej do ściany szczytowej budynku nr 1;
9)wywiezienie materiałów z rozbiórki do utylizacji;
10)zasypanie wykopów po rozbiórce fundamentów, wyrównanie skarp i terenu działki;
11)uporządkowanie terenu rozbiórki oraz zagospodarowanie terenu po rozbiórce, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym rozbiórki;
6. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
1)decyzja nr 22/2024, B.6741.14.2023.PK z dnia 15 lutego 2024 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na roboty budowlane oraz projekt budowlany rozbiórki budynku nieczynnej oczyszczalni ścieków oraz budynku archiwum, które stanowią załącznik nr 1a do SWZ;
2)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót SST 1 – roboty rozbiórkowe, która stanowi załącznik nr 1b do SWZ;
3)przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1c do SWZ;
4)projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem pięciu lat od dnia odbioru końcowego robót.
8. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy prowadzenia robót rozbiórkowych pod ścisłym nadzorem osoby uprawnionej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzoną zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. Osoba ta będzie pełniła rolę kierownika robót.
9. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku tego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie, z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
10. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
11. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów, to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
14. Podwykonawstwo:
1)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
2)W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3)Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych Podwykonawców.
4)Powierzenie części zamówienia do realizacji Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
5)Wykonawca może zmienić w trakcie trwania umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie - zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację umowy,
6)w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7)w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych,
8)Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę z podwykonawcą, zgodnie z treścią art. 464 ust. 8 ustawy Pzp zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaparafowanego przez Wykonawcę i Podwykonawcę projektu tej umowy wraz ze wszystkimi załącznikami do niej. Postanowienie to stosuje się również do zmiany umowy z podwykonawcą (aneksu do umowy podwykonawczej).
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszym SWZ.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane jest w PLN.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
22. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. Szczegółowe informacje nt. wymaganego zatrudnienia zostały opisane w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKAMAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742058078

7.3.4) Miejscowość: Iwanowice Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 42-152

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.