eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 426355080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d0988b-1019-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039452/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzęt RTV i AGD, foto, projekcyjny i kopiujący

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 41/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa płyt indukcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odkurzaczy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze

4.5.5.) Wartość części: 1526,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odkurzaczy przemysłowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze

4.5.5.) Wartość części: 745,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żelazek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713500-8 - Żelazka elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 643,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lodówek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki

4.5.5.) Wartość części: 4554,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa automatycznego ciśnieniowego ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 2309,23 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego poleasingowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa niszczarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów i ekranów elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 10570,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31697,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31697,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31697,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634

7.3.3) Ulica: Mokra 25/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-034

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31697,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.