Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269657/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00277737/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00396082/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00362056/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00388566/01 - Wynik z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 426355080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d0988b-1019-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzęt RTV i AGD, foto, projekcyjny i kopiujący
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 41/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa płyt indukcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odkurzaczy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 1526,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odkurzaczy przemysłowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 745,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa żelazek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39713500-8 - Żelazka elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 643,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lodówek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 4554,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa automatycznego ciśnieniowego ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 2309,23 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego poleasingowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa niszczarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów i ekranów elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 10570,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31697,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31697,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31697,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31697,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- "Dostawa ekspresu do kawy"
- Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do przedszkola gminnego "Kasztanowe Ludki" w Kowalach Pańskich w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.