Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355903/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bojszowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bojszowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dc8b92a-23fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043808/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bojszowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej na ternie Gminy Bojszowy, obejmująca swym zakresem zadania drogowe:
1) „Odcinek ul. Fabrycznej w Bojszowach (zgodnie z dokumentacją "Przebudowa odcinka drogi gminnej 670100S – ul. Fabrycznej w Bojszowach"). Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę ul. Fabrycznej w zakresie remontu jezdni, przebudowy zjazdów i dojść do furtek, przebudowy poboczy, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy urządzeń melioracji wodnych.
2) „Odcinek ul. Myśliwskiej w Bojszowach (zgodnie z dokumentacją "Remont odcinka drogi gminnej 670210S – ul. Myśliwskiej w Bojszowach"). Przedsięwzięcie obejmuje remont ul. Myśliwskiej w zakresie remontu jezdni, poboczy, zjazdów zwykłych i dojść do furtek.
3) „Odcinek ul. Szkolnej w Świerczyńcu (zgodnie z dokumentacją "Remont drogi gminnej 670930S – ul. Szkolnej w Świerczyńcu"). Przedsięwzięcie obejmuje remont ul. Szkolnej w zakresie remontu jezdni, poboczy, zjazdów zwykłych.
4) „Odcinek ul. Przecznej w Międzyrzeczu (zgodnie z dokumentacją "Remont odcinka drogi gminnej 670710S - ul. Przecznej w Międzyrzeczu"). Przedsięwzięcie obejmuje remont ul. Przecznej w zakresie remontu jezdni, poboczy, zjazdów zwykłych i dojść do furtek.
5) „Ul. Świętojańska w Jedlinie (zgodnie z dokumentacją "Remont drogi gminnej 670580S – ul. Świętojańskiej w Jedlinie"). Przedsięwzięcie obejmuje remont ul. Świętojańskiej w zakresie remontu jezdni, poboczy, zjazdów zwykłych.
6) „Droga wewnętrzna przy OSP Bojszowy Nowe (zgodnie z dokumentacją "Remont placu wokół budynku OSP przy ul. Ruchu Oporu 100 w Bojszowach Nowych"). Przedsięwzięcie obejmuje remont placu manewrowego, jezdni wraz z miejscem do parkowania i zawracania, opasek, elementów odwodnienia.
7) „Ul. Parkowa i odcinek ul. Równej w Bojszowach (zgodnie z dokumentacją "Przebudowa drogi gminnej 670240S - ul. Parkowej w Bojszowach") - wykonanie nowej podbudowy drogi, wykonanie
warstwy wiążącej oraz ścieralnej, wykonanie poboczy i remont istniejących zjazdów wraz z budową
kanalizacji deszczowej”. Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę ul. Parkowej w zakresie remontu jezdni, przebudowy skrzyżowania ulicy Parkowej i ulicy Uroczej, przebudowy skrzyżowania ulic Parkowej, Równej i Nowej, przebudowy poboczy, zjazdów i dojść do furtek, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci wodociągowej.
8) „Al. Ks. Marcisza w Świerczyńcu (zgodnie z dokumentacją „Remont drogi gminnej (wewnętrznej) – Al. ks. Marcisza w Świerczyńcu”). Przedsięwzięcie obejmuje remont al. ks. Marcisza w zakresie remontu jezdni, kanału deszczowego, zjazdu oraz opaski.
2. Szczegółowy zakres prac określają:
a) Wielobranżowe projekty techniczne odrębne dla wszystkich w/w zadań drogowych.
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB) odrębne dla wszystkich w/w zadań drogowych.
c) Przedmiary robót odrębne dla wszystkich w/w zadań drogowych.
Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również projektowane postanowienia umowy.
Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
3. Rozwiązania równoważne:
a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami;
c) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) Szczegóły zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
4. Zamówienie jest objęte wsparciem finansowym:
Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
5.1. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp, dla wszystkich
części zamówienia.
5.2. Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że
podział taki groziłby realną utratą dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program
inwestycji strategicznych nr wstępnej promesy: nr Edycja8/2023/8713/PolskiLad. Założenia promesy
wstępnej jak również regulaminu ww. Programu nakładają na Zamawiającego obowiązek
przeprowadzenia jednego postępowania dla zadań zgłoszonych we wniosku o dofinansowanie oraz
rozliczenia inwestycji w tym samym czasie dla zadań z terminem realizacji powyżej 12 miesięcy.
Zamawiający zatem przygotowuje i przeprowadza jedno postępowanie o udzielenie zamówienia
zgodnie z treścią wniosku o dofinansowaniu Programu Polski Ład . Zamawiający dzieląc zamówienie w postępowaniu na części nie będzie w stanie zsynchronizować jednoczesnego zakończenia wszystkich części postępowania zakładając skutki takiego podziału tj. różna wielkość zadań postępowania, różni wykonawcy, różne terminy wykonania danej części.
Zastosowany brak podziału na części w przedmiotowym postępowaniu nie zmniejszy
konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem
typowym, niewielkim, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich
przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć
obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę
autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając
nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
5.3. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla zamówienia. Za równoznaczne ze
złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której
ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym
Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
18. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:
główny przedmiot:
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
kody pomocnicze:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45231110-9 Układanie rurociągów
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 Roboty drogowe
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
77324200-5 Usługi w zakresie trawników
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3486666,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4801704,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3486666,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Opitek Sp. z o.o. – lider konsorcjum, Usługi Transportowe Henryk Opitek – partner konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe Henryk Opitek – partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524903162
7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego 33B
7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 41-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3486666,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.