Og³oszenie z dnia 2022-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00309912/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2022/BZP 00448832/01 - Wynik z dnia 2022-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT KO£OBRZESKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920794
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d3597ec-542c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00407564
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019194/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platform±”).
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) W celu z³o¿enia oferty wykonawca zobowi±zany jest za³o¿yæ na Platformie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”. Szczegó³owe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynno¶ci znajduj± siê w „Instrukcji obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP”, dostêpnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski/elearning
4) Wykonawca mo¿e wycofaæ z³o¿on± przez siebie ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa siê poprzez jej wycofanie oraz z³o¿enie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest mo¿liwo¶ci edycji z³o¿onej oferty). W tym celu wykonawca loguje siê na Platformê, wyszukuje i wybiera dane postêpowanie, a nastêpnie po przej¶ciu do zak³adki „Oferta”, wycofuje j± przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertê”.
5) Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
7) Komunikacja wykonawcy z zamawiaj±cym w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ i wniosków w ramach postêpowania.
8) Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawc± w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta zamawiaj±cego oraz kont jego U¿ytkowników Wewnêtrznych. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania wezwañ i zawiadomieñ, informacji i odpowiedzi na pytania.
9) Zadawanie pytañ przez wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.
10) Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa siê za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”.
11) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale II SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.00009.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiaj±cego nastêpuj±cych tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników (a tak¿e tablic dla przyczep i tablic dodatkowych) wykonanych zgodnie z wymaganiami przepisów obowi±zuj±cych w okresie, na jaki zawarto umowê, w tym Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 31.08.2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów okre¶laj±cym w Za³±czniku nr 12 szczegó³owe wymagania dla tablic rejestracyjnych oraz zakres i sposób ich badania, wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opis( Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury 12.03.2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeñ oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546):
1) Tablice samochodowe jednorzêdowe i dwurzêdowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
2) Tablice samochodowe jednorzêdowe: zwyczajne zmniejszone i tymczasowe dla pojazdu posiadaj±cego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej,
3) Tablice motocyklowe dwurzêdowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
4) Tablice motorowerowe dwurzêdowe: zwyczajne, tymczasowe i profesjonalne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ten lub ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, którzy odpowiadaj± za realizacjê danego zakresu przedmiotu zamówienia.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie tablic rejestracyjnych przez okres co najmniej 6 miesiêcy w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 3000 szt.
Je¿eli dostawa, o której mowa w ww. warunku jest w trakcie wykonywania to na dzieñ z³o¿enia oferty musi byæ realizowana przez co najmniej 6 miesiêcy, a ilo¶æ dostarczonych tablic rejestracyjnych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 3000 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji nie-zbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udo-stêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³-nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
c) za¶wiadczenie o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne pro-wadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
d) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastoso-wanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastoso-wanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cz-nik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpnia-j±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
7) kalkulacja cenowa, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT na us³ugi i dostawy bêd±ce przedmiotem umowy,
2) gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) konieczno¶ci zmiany terminów, o których mowa w § 3 ust. 4 w sytuacji, gdy na terminy te wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±ce w szczególno¶ci:
a) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy;
b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19;
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
e) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
3. W sytuacjach, o których mowa w ust. 2 pkt 3, terminy realizacji poszczególnych dostaw mog± ulec przed³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w terminowej i zgodnej z umow± realizacji przedmiotu umowy. Przed³u¿enie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wymaga przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.
4. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca. Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego, sk³adaj±c pisemny wniosek, zawieraj±cy w szczególno¶ci:
1) opis propozycji zmiany;
2) uzasadnienie zmiany;
3) termin wykonania umowy.
5. Okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 pkt 3 stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1.01.2023 r., po wyczerpaniu obecnie obowi±zuj±cego zamówienia, do dnia 31.12.2023 r.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ¶rodków do dezynfekcji 2
- Dowo¿enie dzieci z terenu Gminy Ko³obrzeg do szkó³ podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dostawa i monta¿ sprzêtu kuchennego do punktów ¿ywienia w obiektach "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- OCHRONA MIENIA MIEJSKIEGO ZAK£ADU ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ¦RODOWISKA W KO£OBRZEGU SP. Z O.O
- Dostawa asortymentu hotelowego: po¶ciel, rêczniki, narzuty i koce
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji o¶wietlenia ulicznego i drogowego stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PU£TUSKU W 2025 ROKU
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w S³ubicach
- (78-24) Us³uga polegaj±ca na wykonaniu i monta¿u elementów informacji wizualnej w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.