Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354738/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego do PSP w Przytyku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 3
1.5.2.) Miejscowość: Przytyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspprzytyk@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspprzytyk.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przytyk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla kamiennego do PSP w Przytyku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12bc993a-3c1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PSP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa węgla kamiennego do Publicznej
Szkoły Podstawowej w Przytyku wraz z rozładunkiem. Węgiel kamienny typu „orzech I” o
kaloryczności nie niższej niż 27 MJ/kg. Przewidywana ilość węgla wynosi 120 ton.
2. Sposób realizacji zamówienia:
a)Wykonawca zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia węgla do miejsca odbioru wskazanego
przez Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zamówienia, przekazanego drogą e-mailową
lub telefoniczną w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia.
b) Po dostarczeniu węgla, o którym mowa w pkt. 1, każdorazowo zostanie sporządzony protokół
odbioru. Do protokołu zostanie dołączone świadectwo jakości, w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz dokument potwierdzający ilość dostarczonego węgla.
c) Wykonawca zobowiązany jest przetransportować i rozładować węgiel na teren Publicznej Szkoły
Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku, ul. Szkolna 3, 26-650 Przytyk.
d)Zamawiający przewiduje 6 cyklicznych dostaw węgla w zależności od jego potrzeb.
Na rok 2023 zostały przewidziane 3 dostawy i na rok 2024 roku również 3 dostawy. Płatne
każdorazowo po dokonaniu dostawy.
e) Transport węgla będzie realizowany w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, tj. od poniedziałku
do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
f) Wykonawca do każdej dostawy węgla dostarczy aktualne świadectwo jakości dostarczonej partii
węgla, dokument dostawy z ilością i miejscem dostarczonego węgla oraz ewentualne inne
dokumenty wymagane prawem. Brak w/w dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego
podstawę do odmowy przyjęcia danej partii węgla. Taki przypadek będzie traktowany jak
niedostarczenie partii przedmiotu zamówienia.
g) Dowodem zrealizowania każdorazowego transportu będzie sporządzony protokół odbioru.
h) Wykonawca nie może naliczać dodatkowych kosztów związanych z transportem węgla.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128854,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128854,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517 035 49 46
7.3.3) Ulica: Hetmańska 62/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
jakie przetargi wygrała firma
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128854,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa węgla typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach na rok 2025"
- 43/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 150 ton
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.